quote:7 Maart volgens cubezone.nl. Nu vrijdag dus al
Op zaterdag 1 maart 2003 23:56 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Wanneer komt Resident Evil 0 uit? Ik heb d'r net wel wat filmpjes van gezien, maar ik heb nergens een release date kunnen vinden.
quote:Da's wel goed nieuws
Op zaterdag 1 maart 2003 23:59 schreef Lexie het volgende:[..]
7 Maart volgens cubezone.nl. Nu vrijdag dus al
quote:*PETS*
Op zondag 2 maart 2003 00:10 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Da's wel goed nieuws
. Dan haal ik denk ik liever die dan de remake. Alleen heb ik volgende week ook nog tentamens enzo
.
De remake heerst,.......... Is veel en veel beter dan het origineel. Je herkent het bijna niet terug. RE0 moet je er idd wel bij halen ?
quote:Ik denk gewoon dat ik bij die remake telkens zoiets heb van: "oh, dit is die gang waar dalijk die honden door het raam springen... goh, dat ken ik nog niet"
Op zondag 2 maart 2003 07:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
*PETS*
De remake heerst,.......... Is veel en veel beter dan het origineel. Je herkent het bijna niet terug. RE0 moet je er idd wel bij halen ?
quote:
Op zondag 2 maart 2003 12:33 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik denk gewoon dat ik bij die remake telkens zoiets heb van: "oh, dit is die gang waar dalijk die honden door het raam springen... goh, dat ken ik nog niet"
.
Dat dacht ik ook ! ![]()
Soms heb je dat ook wel, maar voor het grootste geval niet ! tis bijna een ander spel !
Ik heb een gamecube gekocht
quote:ik ook
Op dinsdag 4 maart 2003 09:52 schreef ChOas het volgende:
Even melden hoor...Ik heb een gamecube gekocht
quote:Weet ik
Op dinsdag 4 maart 2003 10:32 schreef G1Ace het volgende:
jullie waren 17 dagen te vroeg dan
Want over 17 dagen komt vetste spel ooit
Metroid Prime
Maar beter te vroeg dan te laat
quote:JA nu wil ik het weten.. HOE IS SMB2??
Op dinsdag 4 maart 2003 11:19 schreef speknek het volgende:
Vrijdag komt ook nog Super Monkey Ball 2 uit, voor de liefhebbers. Ik heb de demo gespeeld en was er niet zo kapot van, dus dat geld ga ik maar uitgeven aan een GBASP.
quote:erg humor met 4 spelers
Op dinsdag 4 maart 2003 12:53 schreef speknek het volgende:
Ik denk ongeveer hetzelfde als deel 1 (maar die heb ik ook nooit gespeeld), je wiebelt een bal over een veld en over schakelaars heen door de eindpoort.
quote:idd
Op dinsdag 4 maart 2003 14:27 schreef speknek het volgende:
Ja dat heb ik dus niet gedaan, maar voor de singeplayer mode ga ik hem niet kopen. Voor zestig euro heb ik liever een spel waar een verhaal inzit. Maar misschien dat ie multiplayer inderdaad wel heel leuk is. (maar voor zover gaat SSBM ook nog niet vervelen)
quote:Ja ik ook!
Op dinsdag 4 maart 2003 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag is het RE dagEindelijk,......... na al dat wachten
Ennuh,..CHoas,....
fantastisch dat je een Cube hebt.
Net als bij RE, 2 uurtjes RE, opslaan wat eten en drinken daarna 1 uurtje Pikmin en daarna weer RE, wat een vakantie was dat!!!!!!!
Leuke combinatie: Flower power + Rottig en creepy zombies
Iemand al info voor Pikmin 2?
En zijn de nieuwe games leuk bij Smb 2? Monkey soccer, tennis, enz.?
En nog coole banen van mijn favoriete onderdeel: Monkey race?
Krijg morgen ook Freeloader binnen dys ga ik ook wat importen
quote:geld teveel
Op dinsdag 4 maart 2003 17:12 schreef Ajax_master het volgende:[..]
Ja ik ook!
Ik heb nu 120 euro, klaar liggen voor RE en SMB 2,
Maar ik kan niet wachten tot vrijdag,
Zaterdag komt er een vriend logeren en dan wordt het s'nachts zero time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met wat afgewisslet met SMB 2,Net als bij RE, 2 uurtjes RE, opslaan wat eten en drinken daarna 1 uurtje Pikmin en daarna weer RE, wat een vakantie was dat!!!!!!!
Leuke combinatie: Flower power + Rottig en creepy zombies
Iemand al info voor Pikmin 2?En zijn de nieuwe games leuk bij Smb 2? Monkey soccer, tennis, enz.?
En nog coole banen van mijn favoriete onderdeel: Monkey race?Krijg morgen ook Freeloader binnen dys ga ik ook wat importen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |