Zou toch een mooi afscheid geweest zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Had iedereen verwacht dat hij op zijn 45e in eigen land nog van de partij was dan?
En dan nog leveren. Wat een topsporter.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Had iedereen verwacht dat hij op zijn 45e in eigen land nog van de partij was dan?
Dat was niet uit te sluiten.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig is die arrogante tuinkabouter geen smeerlapquote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk morgen z’n laatste wedstrijd. Smeerlap heeft altijd in de schaduw gestaan van Messi.
Uit jouw reactie mag ik afleiden dat jij een afwijkende mening hebt? MAAK EEN EIGEN TOPIC AAN JA.quote:Op maandag 6 juli 2026 08:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig is die arrogante tuinkabouter geen smeerlap
Saudi Arabië 2034!quote:Op maandag 6 juli 2026 09:58 schreef epicbeardman het volgende:
Jammer, kan nog wel door tot zijn 50ste
Nou nou, geweldige speler die leeft voor sport. Niet mijn favoriet, dat is/was Zlatan, maar je kunt niet ontkennen hij een uitzonderlijke speler is.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk morgen z’n laatste wedstrijd. Smeerlap heeft altijd in de schaduw gestaan van Messi.
Klopt.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou nou, geweldige speler die leeft voor sport. Niet mijn favoriet, dat is/was Zlatan, maar je kunt niet ontkennen hij een uitzonderlijke speler is.
Modric!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou nou, geweldige speler die leeft voor sport. Niet mijn favoriet, dat is/was Zlatan, maar je kunt niet ontkennen hij een uitzonderlijke speler is.
Hij heeft volgens mij 5 kinderen rondlopen allemaal verwekt met IVF, beetje vaag verhaal.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lekker met pensioen gaan en genieten met je gezin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |