Straks weer. Eerst vracht aannemen en de winkelverkoop buiten zettenquote:
Zijn er aanbiedingen vandaag?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Straks weer. Eerst vracht aannemen en de winkelverkoop buiten zetten
Waterquote:
Kunnen jullie even doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Moet je daarvoor naar huis Mutske kan je niet wat langer wegblijven als je zou willen?quote:Op maandag 6 juli 2026 08:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb een fantastische tijd aan zee
Volgende week donderdag ga ik terug
Ik ga vanavond naar huis want hulp en dagbesteding
Mama moet ook naar huisquote:Op maandag 6 juli 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daarvoor naar huis Mutske kan je niet wat langer wegblijven als je zou willen?
O oke, maar gelukkig ga je snel weer terugquote:
Nicht van mij heeft hier een studioquote:Op maandag 6 juli 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, maar gelukkig ga je snel weer terug
Hebben jullie een huisje daar, je gaat best vaak naar de zee?
Al had hij wel moeten vergaderen, dan had hij me alsnog weggebracht want #overmachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |