Ja echt welquote:
Dat is vaak met kids, ze worden meestal rond dezelfde tijd wakker hoe laat ze ook naar bed gaanquote:Op maandag 6 juli 2026 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske heeft dus dezelfde biologische klok als mij; maakt niet uit hoe laat ze gaat slapen, ze is altijd rond hetzelfde tijdstip wakker
Ja, dat blijktquote:Op maandag 6 juli 2026 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vaak met kids, ze worden meestal rond dezelfde tijd wakker hoe laat ze ook naar bed gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja ik denk dan ben je tenminste even zoet.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan, ik viel van mijn stoel af van verbazing![]()
Lekker thnx
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 6 juli 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen.
wat gebeurt hier? Kijk eens.![]()
mag ik ook een kopje koffie?
#durftevragen
Hey GG ja het wonder is geschied DJMO deelt koffiequote:Op maandag 6 juli 2026 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen.
wat gebeurt hier? Kijk eens.![]()
mag ik ook een kopje koffie?
#durftevragen
Ja er was niemand vannacht, amper gepostquote:Op maandag 6 juli 2026 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik noteer het in het schriftje
mario heeft flink gescoord zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |