abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221243588
Het leven in Nederland wordt dag in dag uit meer frustrerend. Vaak heb je te maken met feestdagen zoals kerst, pasen etc., maar dan is er ook niks open. Zeker op een dag zoals zondag, dan mag je lekker tegen je eigen zin thuiszitten totdat het maandag is _O-

In andere landen heb je tenminste winkels en universiteitsbibliotheken die tenminste 24/7 open zijn. Hier in Nederland is alles snel dicht en moet je meteen oprotten. Het is ongekend een teken dat we in een low-trust society leven waarbij als we eindelijk iets leuks en moois krijgen, meteen geruïneerd worden door negers met capuchons... Het is zo frustrerend om in een land zoals Nederland te leven want het is allemaal ingericht voor Henk, Jan, Pieter, Melissa en alle man. Maar nooit voor mensen die wat van de norm afwijken :')

Ik hoop op een dag dat dit probleem opgelost kan worden, anders zit je echt doodleuk vast in een saai landje met een stadshart dat jouw ziel vermorsseld. Ik kijk naar jou, Almere en Urk.
  zondag 5 juli 2026 @ 15:08:13 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221243599
Klinkt eerder alsof je op of tegen de grens woont en graag naar Duitsland had willen gaan, want hier is heel veel open op zondag.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221243608
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klinkt eerder alsof je op of tegen de grens woont en graag naar Duitsland had willen gaan, want hier is heel veel open op zondag.
Als dat zo is, kan ik net zo goed vertrekken naar Duitsland. Daar heb je ook tenminste wat opties en zijn dingen ietwat goedkoper.
pi_221243623
Ik weet niet hoor maar hier in Nijmegen zijn de meeste winkels open op zondag
  zondag 5 juli 2026 @ 15:14:51 #5
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221243625
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:09 schreef OnzekereDude het volgende:

[..]
Als dat zo is, kan ik net zo goed vertrekken naar Duitsland. Daar heb je ook tenminste wat opties en zijn dingen ietwat goedkoper.
Doe dan en neem gelijk wat deutsche kaviar en POTT 54% voor me mee.
pi_221243629
Hier is alles gewoon open.

Was alles maar dicht op zondagen... alles moet tegenwoordig maat altijd beschikbaar zijn. 8)7
Het liefst eigenlijk ook gewoon alle winkels om 18.00 uur dicht
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 5 juli 2026 @ 15:18:17 #7
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221243642
quote:
88s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
Hier is alles gewoon open.

Was alles maar dicht op zondagen... alles moet tegenwoordig maat altijd beschikbaar zijn. 8)7
Het liefst eigenlijk ook gewoon alle winkels om 18.00 uur dicht
Op de straatweg mocht de appie een tijdje tot 00:00 openblijven. Toen kwamen er klachten van omwonenden en moesten ze toch weer eerder dicht _O- je gaat niet openblijven tot 00:00 als er geen ziel op af komt natuurlijk. Zo intens dom.
  zondag 5 juli 2026 @ 18:18:23 #8
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221246046
had je maar in de grote stad moeten wonen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221250196
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef OnzekereDude het volgende:
Het leven in Nederland wordt dag in dag uit meer frustrerend. Vaak heb je te maken met feestdagen zoals kerst, pasen etc., maar dan is er ook niks open. Zeker op een dag zoals zondag, dan mag je lekker tegen je eigen zin thuiszitten totdat het maandag is _O-

In andere landen heb je tenminste winkels en universiteitsbibliotheken die tenminste 24/7 open zijn. Hier in Nederland is alles snel dicht en moet je meteen oprotten. Het is ongekend een teken dat we in een low-trust society leven waarbij als we eindelijk iets leuks en moois krijgen, meteen geruïneerd worden door negers met capuchons... Het is zo frustrerend om in een land zoals Nederland te leven want het is allemaal ingericht voor Henk, Jan, Pieter, Melissa en alle man. Maar nooit voor mensen die wat van de norm afwijken :')

Ik hoop op een dag dat dit probleem opgelost kan worden, anders zit je echt doodleuk vast in een saai landje met een stadshart dat jouw ziel vermorsseld. Ik kijk naar jou, Almere en Urk.
Je zusje was open, @Cockwhale heeft aardig wat tijd in haar doorgebracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')