Als dat zo is, kan ik net zo goed vertrekken naar Duitsland. Daar heb je ook tenminste wat opties en zijn dingen ietwat goedkoper.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Klinkt eerder alsof je op of tegen de grens woont en graag naar Duitsland had willen gaan, want hier is heel veel open op zondag.
Doe dan en neem gelijk wat deutsche kaviar en POTT 54% voor me mee.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:09 schreef OnzekereDude het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan ik net zo goed vertrekken naar Duitsland. Daar heb je ook tenminste wat opties en zijn dingen ietwat goedkoper.
Op de straatweg mocht de appie een tijdje tot 00:00 openblijven. Toen kwamen er klachten van omwonenden en moesten ze toch weer eerder dichtquote:Op zondag 5 juli 2026 15:16 schreef Mikeytt het volgende:
Hier is alles gewoon open.
Was alles maar dicht op zondagen... alles moet tegenwoordig maat altijd beschikbaar zijn.![]()
Het liefst eigenlijk ook gewoon alle winkels om 18.00 uur dicht
Je zusje was open, @Cockwhale heeft aardig wat tijd in haar doorgebrachtquote:Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef OnzekereDude het volgende:
Het leven in Nederland wordt dag in dag uit meer frustrerend. Vaak heb je te maken met feestdagen zoals kerst, pasen etc., maar dan is er ook niks open. Zeker op een dag zoals zondag, dan mag je lekker tegen je eigen zin thuiszitten totdat het maandag is
In andere landen heb je tenminste winkels en universiteitsbibliotheken die tenminste 24/7 open zijn. Hier in Nederland is alles snel dicht en moet je meteen oprotten. Het is ongekend een teken dat we in een low-trust society leven waarbij als we eindelijk iets leuks en moois krijgen, meteen geruïneerd worden door negers met capuchons... Het is zo frustrerend om in een land zoals Nederland te leven want het is allemaal ingericht voor Henk, Jan, Pieter, Melissa en alle man. Maar nooit voor mensen die wat van de norm afwijken
Ik hoop op een dag dat dit probleem opgelost kan worden, anders zit je echt doodleuk vast in een saai landje met een stadshart dat jouw ziel vermorsseld. Ik kijk naar jou, Almere en Urk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |