Nou en.quote:
Met het ov reizenquote:Op zondag 5 juli 2026 12:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ga vandaag met de trein naar Den Haag.
zou eigenlijk wel mooi zijn als dan al die huizen leeggeroofd worden, normaal is het altijd andersomquote:Op zondag 5 juli 2026 13:16 schreef DrDentz het volgende:
Over 4 jaar is het WK in Marokko, iedere Marokkaan zal terugkeren naar zijn vaderland om dit te vieren, een grote exodus, ondertussen zullen wij stiekem alle sloten van hun huizen vervangen en deze huizen terugnemen, en een hek om Nederland bouwen! Ze komen er nooit meer in! Het WK is een omgekeerd Paard van Troje! Houd dit binnenskamers mensen!
Ja dat wou ik die plompzakker nou juist laten zeggen zodat we daarna weer on-topic kondenquote:
Ik ben ook wel voor Frankrijk, maar dat is omdat ik hun nukes wil en die van de VS weg wil hebben.quote:
Terechte klachtquote:Op zondag 5 juli 2026 11:59 schreef Hetekip het volgende:
Is eigenlijk van de zotten dat wanneer Marokko gaat voetballen, wij dan maar rellen op de koop toe moeten nemen.
En het zijn allemaal van die jonge gastjes, als ze zo trots zijn op Marokko, kunnen ze dan niet terug?
Integratie heeft massaal gefaald, ondertussen gaat Europa lekker door met nog meer importeren.
Voetbal in Nederland gaat regelmatig gepaard met rellen, vernielingen, gooien met vuurwerk, vechten met de ME, et cetera. Dat de Marokkanen hier nu ook aan meedoen is juist een teken dat ze prima geïntegreerd zijn.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:59 schreef Hetekip het volgende:
Is eigenlijk van de zotten dat wanneer Marokko gaat voetballen, wij dan maar rellen op de koop toe moeten nemen.
En het zijn allemaal van die jonge gastjes, als ze zo trots zijn op Marokko, kunnen ze dan niet terug?
Integratie heeft massaal gefaald, ondertussen gaat Europa lekker door met nog meer importeren.
Het zijn dan ook vooral leuke beelden die je te zien krijgt en dat mag er gewoon zijn. En ja, mensen die telefoons jatten en met een kettingslot op anderen in gaan slaan accepteren we niet. Het is soms best simpel.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voetbal in Nederland gaat regelmatig gepaard met rellen, vernielingen, gooien met vuurwerk, vechten met de ME, et cetera. Dat de Marokkanen hier nu ook aan meedoen is juist een teken dat ze prima geïntegreerd zijn.
Dit dus.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:01 schreef JanKlaassen1 het volgende:
TS is nog steeds boos dat Nederland eruit ligt![]()
Marokko
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |