Spoilers blijft altjid een ding, ik zie het ook in de RLSsen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat is andere koek. Deze discussie laat om de zoveel tijd op.
Ik heb er een duidelijke mening over, maar die respecteert niet iedereen.
Het is imo namelijk heel simpel. Als jij een wedstrijd spoiler vrij wil zien, dan zul je a) live moeten kijken of b) internet / radio / tv mijden tot je in staat bent om te kijken.
Een titel zoals Nederland schakelt regerend wereldkampioen uit op WK
trekt vele malen meer lezers (waarschijnlijk ook lezers die normaal geen sport lezen) dan een titel als
WK - uitslag Nederland - Argentinië
Dit gaat om het gebruik van spoilers in nieuwsberichten op de Frontpagequote:Op zondag 5 juli 2026 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spoilers blijft altjid een ding, ik zie het ook in de RLSsen.
Wij doen als het op tv geweest is mag het, dan moeten degene die het niet weten maar niet kijken in RLS
Je hebt altijd twee partijen.
De partij die kijkt en soms blij is en een TT maakt wat een spoiler is
Maar wat is een spoiler, het is op TV geweest en overal te lezen. Waarom zouden users het dan niet in hun TT mogen gebruiken?
Ja ik weet het heb de discussie ook zitten lezenquote:Op zondag 5 juli 2026 09:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dit gaat om het gebruik van spoilers in nieuwsberichten op de Frontpage
Ik vind het echt raar, als je de kranten openslaat zie je overal uitslagen van wedstrijden staanquote:Op zondag 5 juli 2026 09:25 schreef Rob het volgende:
Sport kan toch uitgezet worden in itemlijst op de FP ??
Morguh Halconquote:
Lekker thnxquote:Op zondag 5 juli 2026 09:31 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha nee die heeft daar maar weinig interesse inquote:Op zondag 5 juli 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee Filo zal je vrouw niet blij mee zijn
O echt, das pech hebben voor jouquote:Op zondag 5 juli 2026 09:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hahaha nee die heeft daar maar weinig interesse in
Ready to fly met bubbelsquote:Op zondag 5 juli 2026 09:57 schreef Fogel het volgende:
We zijn er klaar voor🍾
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, en dat is alles wat ik aan alcohol drink tijdens (en voor)de vlucht. Over ruim 9 uur is deze uit mijn systeem zodat ik met 0,0 promille de huurauto kan besturenquote:
Ik heb net zo koffie broodje van de bakker met aardbeienquote:Op zondag 5 juli 2026 09:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO deelt puntjes uit...
Wie heeft er trek in ei?
Pfff. 9 uur vliegen. Ik vond 2,5 uur naar Spanje al te lang duren.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, en dat is alles wat ik aan alcohol drink tijdens (en voor)de vlucht. Over ruim 9 uur is deze uit mijn systeem zodat ik met 0,0 promille de huurauto kan besturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |