quote:
Klopt Dot, maar als de FP leeg blijft gaat dat consequenties voor FOK! hebben. Ik ben al minder actief dan voorheen, en als ik een heel slechte dag heb lukt het met copy paste cbs/persbericht /OM etc. altijd wel om 3 berichten in elkaar te flansen.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij bent niet aan de kwakkel en Danny heeft heel wat anders aan zijn hoofd
ALs er een aan de kwakkel is ben jij het wel
De FP is oor mij een absolute pré op FOK!.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt Dot, maar als de FP leeg blijft gaat dat consequenties voor FOK! hebben. Ik ben al minder actief dan voorheen, en als ik een heel slechte dag heb lukt het met copy paste cbs/persbericht /OM etc. altijd wel om 3 berichten in elkaar te flansen.
Kijk, dan doe ik het allemaal voor jouquote:Op zondag 5 juli 2026 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
De FP is oor mij een absolute pré op FOK!.
Zonder dat zou ik echt nog veel minder actief zijn hier.
Jij weet helemaal niets van mijn politieke voorkeurquote:Op zondag 5 juli 2026 19:12 schreef ToT het volgende:
En politiek gezien ben ik meestal volledig je tegenpool, maar ik waardeer je inzet!![]()
Ik zie jou altijd als knuffelaar van bomen en alles wat bruin en niet Braun is!quote:Op zondag 5 juli 2026 19:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mijn politieke voorkeur
Maar raak er onderhand al aan gewend dat sommige users mij als Pol Pot beschouwen en anderen mij als Eva Braun zien.
Verkeerd gezien.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd als knuffelaar van bomen en alles wat bruin en niet Braun is!
quote:
Zo zie je maar, 'je kijkt iemand voor de kop maar niet in de krop'quote:Op zondag 5 juli 2026 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:22 schreef ToT het volgende:
k dacht dat bij jou iedereen die rechtser dan Mikeytt was gelijk Hitler was?
Ik denk dat ik een krop sla!quote:Op zondag 5 juli 2026 19:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, 'je kijkt iemand voor de kop maar niet in de krop'
Ik weet dat je geen kwade bedoeling hebt of mij in een bepaalde hoek wil duwen. Dus zand erover en weer op punten jachtquote:
Respect voor jou.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt Dot, maar als de FP leeg blijft gaat dat consequenties voor FOK! hebben. Ik ben al minder actief dan voorheen, en als ik een heel slechte dag heb lukt het met copy paste cbs/persbericht /OM etc. altijd wel om 3 berichten in elkaar te flansen.
Bolken wie einer muttibumser!quote:Op zondag 5 juli 2026 19:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen kwade bedoeling hebt of mij in een bepaalde hoek wil duwen. Dus zand erover en weer op punten jacht
Heerlijk ventje, genoot vroeger altijd van zijn foto's. Heeft hij nog steeds krullen/slag?quote:Op zondag 5 juli 2026 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben hier Mini-ToT ff wat manieren aan het leren ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |