Ja en nee. Slaan omdat je een discussie niet met woorden kunt winnen is geen stoeien meer. Maar nogmaals, ieder z'n eigen methode.quote:
Het gaat er hier veel lolliger aan toe dan wat jij nu voor ogen hebt, denk ik.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en nee. Slaan omdat je een discussie niet met woorden kunt winnen is geen stoeien meer. Maar nogmaals, ieder z'n eigen methode.
En jij bent niet aan de kwakkel en Danny heeft heel wat anders aan zijn hoofdquote:Op zondag 5 juli 2026 17:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, van de nieuwsredactie zijn voornamelijk Danny, onze weerman Stephan5 en ik actief. Momenteel is bijna iedereen aan de kwakkel, het is niet anders.
De lamme helpt de blinde he. Er is volgens mij niemand op FOK! te vinden die niks mankeertquote:Op zondag 5 juli 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij bent niet aan de kwakkel en Danny heeft heel wat anders aan zijn hoofd
ALs er een aan de kwakkel is ben jij het wel
quote:Op zondag 5 juli 2026 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
De lamme helpt de blinde he. Er is volgens mij niemand op FOK! te vinden die niks mankeert
Oh vast wel. Ik ken jou en ik ken mini. Maar ik heb wat dit soort dingen echt een hele strikte mindset. Ligt aan mij, niet aan jou.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat er hier veel lolliger aan toe dan wat jij nu voor ogen hebt, denk ik.
Jij en normaalquote:
Ja doei. Jij hebt last van tinnititus.quote:
quote:
Het was het eerste wat me te binnen schoot, naast de struggles met heks.quote:
Oh, er zijn nog makkelijk 50.000 andere dingen op te noemen hoor!quote:Op zondag 5 juli 2026 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me te binnen schoot, naast de struggles met heks.
Dingen die je me privé vertelt hou ik privé. Van deze twee weet ik dat je er over op FOK! post.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh, er zijn nog makkelijk 50.000 andere dingen op te noemen hoor!
quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dingen die je me privé vertelt hou ik privé. Van deze twee weet ik dat je er over op FOK! post.
Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Blame on me and shame the devil.quote:
En het is tegen de Aardappelen, Vlees en Groente!quote:Op zondag 5 juli 2026 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Blame on me and shame te devil.
Nu zit je mis vriend. Wat je bedoelt is niet de avg, maar de agv (algemene gegevens verordening)quote:Op zondag 5 juli 2026 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is tegen de Aardappelen, Vlees en Groente!![]()
Aardappelen Groente en Vlees dus!quote:Op zondag 5 juli 2026 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu zit je mis vriend. Wat je bedoelt is niet de avg, maar de agv (algemene gegevens verordening)
Same shitquote:Op zondag 5 juli 2026 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardappelen Groente en Vlees dus!Big difference.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |