Henk zit te kijken, met koptelefoon. Ik kijk niet meerquote:Op zondag 5 juli 2026 16:52 schreef Jippie het volgende:
Staat bij jullie ook de F1 race op? Zitten er hier een paar vol spanning te kijken.
Oh... was ik blij dat het WK-2026 hier niet meer verplicht elke wedstrijd op gaat, start de Tour de France weerquote:
Volgens mij zijn er niet veel meer die op de FP posten of wel, jij en Danny zie ik regelmatig posten.quote:
Op sport zijn er ook nog wel een zooi, maar qua nieuws komt het atm idd voornamelijk op Jippie en Danny aan. Ik wil wel, maar ik heb geen focus om te schrijven.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel meer die op de FP posten of wel, jij en Danny zie ik regelmatig posten.
Bijna verdronken bolkquote:
Klopt, van de nieuwsredactie zijn voornamelijk Danny, onze weerman Stephan5 en ik actief. Momenteel is bijna iedereen aan de kwakkel, het is niet anders.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel meer die op de FP posten of wel, jij en Danny zie ik regelmatig posten.
Dit snap ik niequote:Op zondag 5 juli 2026 17:53 schreef ToT het volgende:
"Als ik een levende meteoor was geweest.."
- "Mini-ToT, ik neem alles terug wat ik net zei over dat je slim bent. Een levende meteoor....hoe kom je er op? Je stelt me teleur, jongen!"
Nieuwsbron + Claude AI is mijn recept, de bijpassende afbeeldingen zijn vaak lastiger te vinden/maken.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op sport zijn er ook nog wel een zooi, maar qua nieuws komt het atm idd voornamelijk op Jippie en Danny aan. Ik wil wel, maar ik heb geen focus om te schrijven.
Het is al een wonder dat ik me er toe kan zetten om met hulp van AI bolk plaatjes te maken.
[ afbeelding ]
We zitten Ice Age te kijken en een meteoor gaat inslaan.quote:
Ik werk graag met AI, maar niet om teksten van derden te herschrijven. Wel km me te helpen verwoorden van dingen die ik moeilijk vind om over te praten, zoals trauma's, of om afbeeldingen te genereren, of om informatie op te zoeken over voorwerpen die ik niet kan thuisbrengen.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nieuwsbron + Claude AI is mijn recept, de bijpassende afbeeldingen zijn vaak lastiger te vinden/maken.
Sneu. Fantasie is e3n groot goed en dat moet je niet met de grond gelijkmaken.quote:Op zondag 5 juli 2026 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
We zitten Ice Age te kijken en een meteoor gaat inslaan.
Hij fantaseert over dat hij een levende komeet is en wat hij dan zou doen, en ik kapte het gelijk af en deed alsof hij dom was daar over te fantaseren!
"Een meteoor is van steen, het is koud in de ruimte en er is geen zuurstof, jongen! Een levende meteoor, tssss...."![]()
Hij weet dat ik hem zat te pesten hoor!quote:Op zondag 5 juli 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sneu. Fantasie is e3n groot goed en dat moet je niet met de grond gelijkmaken.
Dat zou ik dan weer absoluut niet accepteren. Maar ja, ieder z'n eigen methode.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet dat ik hem zat te pesten hoor!Hij gaf me dan ook een paar flinke klappen!
Da's gewoon stoeien!quote:Op zondag 5 juli 2026 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer absoluut niet accepteren. Maar ja, ieder z'n eigen methode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |