abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juli 2026 @ 21:03:56 #1
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221237175
https://nos.nl/artikel/26(...)htoffer-van-misdrijf

Update:
Clen V. (39), die wordt verdacht van de moord op zijn vrouw, verscheen vandaag voor het eerst voor de rechter. Daar werden nieuwe details gedeeld over de omstandigheden rond de dood van het slachtoffer. De acties van de verdachte roepen wat het Openbaar Ministerie (OM) betreft veel vragen op.

Het Openbaar Ministerie verdenkt V. ervan zijn vrouw te hebben vergiftigd, dan wel geweld op haar hoofd te hebben uitgeoefend en/of haar onder water te hebben gehouden. Het gaat om een voorlopige tenlastelegging. Na onderzoek kunnen er nog aanvullingen en wijzigingen volgen. Dat heeft ook te maken met het feit dat de exacte doodsoorzaak van het slachtoffer nog niet is vastgesteld. Het onderzoek rond de doodsoorzaak is bemoeilijkt door de staat waarin het lichaam van het slachtoffer werd aangetroffen.

In woning gevonden
Het lichaam van het slachtoffer werd op 26 maart aangetroffen in een woning aan de Koninginneweg in Amsterdam-Zuid, waar het getrouwde stel samen woonde met een kind. Ze lag in bad, in heet water van 54 graden. Onderzoek wijst uit dat ze de avond voor zij werd gevonden al zou zijn overleden.

Sleutel van oppas
De ochtend van 26 maart sloegen collega's van het slachtoffer alarm, toen zij niet op haar werk was verschenen, niet op mailtjes reageerde en ook de verdachte, Clen V., de telefoon niet opnam. Dat was 'zeer ongebruikelijk', stelde het OM.

Collega's die poolshoogte kwamen nemen bij de woning van het echtpaar, kregen geen gehoor, waarna de politie werd ingeschakeld. Ook de oppas van het gezin kwam naar de woning, wiens sleutel uiteindelijk door de politie is gebruikt om de woning te betreden.

Op de eerste verdieping troffen ze het lichaam van het slachtoffer aan. Het OM zegt rekening te houden met vier scenario's: suïcide, natuurlijk overlijden, een ongeluk of een misdrijf. Alleen voor een mogelijk misdrijf zijn volgens het OM tot nu toe aanwijzingen.

Opmerkelijk gedrag
Clen V. was de avond van het overlijden van het slachtoffer en de nacht en ochtend die daarop volgden in de woning aanwezig met hun dochtertje. Hij heeft daar zelf over verklaard dat hij niet doorhad dat zijn vrouw overleden in de woning lag. Hij zou hebben gedacht dat ze die ochtend gewoon naar haar werk was vertrokken. Dat haar kant van het bed onbeslapen was, haar telefoon in bed lag, haar jas over de trapleuning hing en haar tas in het zicht in de gang stond, zou hij niet hebben opgemerkt.

Toen de politie bij de woning aankwam, was V. niet meer thuis. Later, toen hij wel weer bij het pand aankwam, zou hij volgens het OM geen vragen hebben gesteld over wat er met zijn vrouw was gebeurd of waar zij was. Wel zou hij al snel hebben verklaard dat hij die dag nog niet had gedoucht of zijn tanden had gepoetst. "Alsof hij zich buiten het plaats delict wilde plaatsen", verklaarde de officier van justitie.

Daarbij komt kijken dat het lichaam van het slachtoffer na haar overlijden nog is aangeraakt. Dat is uit onderzoek van de schouwarts gebleken.

Geen doodsoorzaak vastgesteld
Clen V. ontkent 'met klem' iets met de dood van zijn vrouw te maken te hebben. "Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom ik hier ben", verklaarde hij gefrustreerd. Wat hem betreft zijn de feiten 'super duidelijk'. "Ik leef in een nachtmerrie op dit moment."

De advocaten van de verdachte benadrukten op hun beurt dat er geen doodsoorzaak kon worden vastgesteld en dat V. vanaf het eerste moment als verdachte zou zijn behandeld, in plaats van als nabestaande.

Ook zou het V. in de periode voor het overlijden van zijn vrouw zijn opgevallen dat ze somber was en ziek. Hij zou bang zijn geweest dat ze zich 'kapot zou werken'. Andere naasten zouden volgens de advocaten ook hebben verklaard dat het slachtoffer al een poos 'slecht uitzag' en het erop leek dat ze zich overwerkte.

De verdenkingen in de tenlastelegging zijn wat de verdediging betreft niet te bewijzen. V. zou op basis van de verschillende onderzoeken naar het slachtoffer en de omstandigheden rond haar dood geen doodslag of moord verweten kunnen worden, stellen de advocaten. Wat de advocaten betreft zouden er juist ook aanwijzingen voor andere scenario's dan een misdrijf. "Er zijn meer mogelijke scenario's."

Veel media-aandacht
De zaak trekt zoals gezegd veel media-aandacht. Dat heeft enerzijds te maken met het optreden van V. in verschillende datingprogramma's. Anderzijds kwamen in korte tijd twee medewerkers van ABN Amro om het leven, onder wie het slachtoffer in deze zaak. Enkele dagen na haar overlijden werd een 56-jarige collega van haar gedood op een parkeerplaats bij Nieuw-Vennep. De politie onderzocht eerst een mogelijk verband tussen de twee zaken, maar dat bleek niet het geval te zijn.

Op 23 september staat de volgende zitting gepland. Dat zal opnieuw een pro-formazitting zijn. Voor nu heeft de rechtbank besloten dat V. langer vast blijft zitten en voor observatie bij het Pieter Baan Centrum wordt aangemeld. Dat is een psychische observatiekliniek. Hoewel er geen indicatie is voor een stoornis bij V., ziet de rechtbank zich genoodzaakt hem te laten observeren, omdat hij geen vragen wil beantwoorden en niet meewerkt aan het onderzoek.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-liefde-rechtszaak
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221237225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:

Er komt een tweede autopsie.
Frank van der GootGod kom er maar in *G*
pi_221237964
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Vermoed dat ze vast een van de nieuwste iPhones had…
Geen idee maar kans is best groot ja in haar functie. Maargoed, ik heb de op2na nieuwste iphone en daar kan het dus
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221238006
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Geen idee maar kans is best groot ja in haar functie. Maargoed, ik heb de op2na nieuwste iphone en daar kan het dus
Niet iedereen hecht waarde aan een telefoon, dat is meer de jeugd die niet met een oud modelletje wil rondlopen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221238026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet iedereen hecht waarde aan een telefoon, dat is meer de jeugd die niet met een oud modelletje wil rondlopen.
Dat snap ik maar ik heb eigenlijk in de financiële wereld nog nooit iemand met een redelijke functie gezien met een oud model, integendeel. Vaak krijg je die ook gewoon van je werkgever. Zeker in de management (assistent?) functie die zij had.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221238053
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Dat snap ik maar ik heb eigenlijk in de financiële wereld nog nooit iemand met een redelijke functie gezien met een oud model, integendeel. Vaak krijg je die ook gewoon van je werkgever. Zeker in de management (assistent?) functie die zij had.
Vaak heb je er dan twee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221238059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Maar dat de onderzoekers dat ontdekt hebben is mooi en ze kunnen dus in haar telefoon en die uitlezen.
Clen heef dan 2 knoppen gedrukt om een sceenshot ( per ongeluk) te maken en links boven kan
je die dan weer verwijderen.
dat zijn dan toch aardig wat handelingen Na 21.15
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221238136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 22:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Maar dat de onderzoekers dat ontdekt hebben is mooi en ze kunnen dus in haar telefoon en die uitlezen.
Clen heef dan 2 knoppen gedrukt om een sceenshot ( per ongeluk) te maken en links boven kan
je die dan weer verwijderen.
dat zijn dan toch aardig wat handelingen Na 21.15
Maar het bewijst nog steeds niks, hij kan dat gedaan hebben omdat zij nog even 'lekker' in bad lag.
pi_221238419
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Management assistent? Ze was daar de big boss.
pi_221238448
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 22:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kan dan nog wel een assistent zijn van het (nog) hoger management, geen idee op welke afdeling ze zat. Maar in een van die baldiblayoutubefilmpjes van Clen had ie het over onderhandelingen met de bank abn-amro voor investeringen in zijn fantastische onderneming. Zou hij haar als klant hebben leren kennen?
pi_221238453
quote:

[..]
Ja en hij ? nooit gewerkt denk ik .
Hij woonde voor Amsterdam op een zolderkamertje op de Voorstraat in Utrecht.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_221238459
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 22:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Ja en hij ? nooit gewerkt denk ik .
Hij woonde voor Amsterdam op een zolderkamertje op de Voorstraat in Utrecht.
Joh, hij was toch een succesvolle ondernemer? :X
pi_221239006
quote:

[..]
Zou hij uit zijn geweest op haar geld?
pi_221239050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Nou, anders, hij zou m.i. sowieso nooit verliefd worden op iemand zonder.. want hij lijkt mij geen type om iemand te onderhouden. Op financieel gebied dan, op emotioneel gebied pretendeert ie als halfgare goeroe uiteraard anders.
pi_221239411
Wat vreemd is is het verhaal over die Psychiater.
Hij weigerde om iets te zeggen.
Werd hij min of meer gedwongen om die psychiater te bezoeken ?
pi_221239432
quote:

[..]
Vandaar het vraagteken he.
pi_221239472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 23:40 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Denk het wel en dan denk ik dat ze de relatie wilde verbreken. Anders had ie nog een lekker leventje kunnen hebben van haar geld.
  zondag 5 juli 2026 @ 00:24:15 #18
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221239475
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 00:16 schreef StaceySinger het volgende:
Misschien om te kijken of hij geestelijk stabiel was of plannen had voor zelfmoord tijdens de detentie?
pi_221240537
Qua tijdslijn vind ik iets nog vaag. Leonie wordt gevonden, onderzoek etc, en dan begrafenis denk? En Clen wordt pas 2 weken later opgepakt, maar hij is niet betrokken geweest bij de begrafenis? Dus de familie sloot hem vanaf het begin al uit?
  zondag 5 juli 2026 @ 08:57:47 #20
438527 MissButterflyy
pi_221240559
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 08:48 schreef Michellee het volgende:
Qua tijdslijn vind ik iets nog vaag. Leonie wordt gevonden, onderzoek etc, en dan begrafenis denk? En Clen wordt pas 2 weken later opgepakt, maar hij is niet betrokken geweest bij de begrafenis? Dus de familie sloot hem vanaf het begin al uit?
Geen idee of ze ook pas later is begraven?
Weet niet hoe dat allemaal gaat als een lichaam eerst onderzocht moet worden.

Even aan ChatGPT gevraagd :')

Bij een vermoeden van moord is er sprake van een niet-natuurlijk overlijden. Hierdoor kan de begrafenis pas plaatsvinden nadat het Openbaar Ministerie (het parket) en de officier van justitie het lichaam officieel hebben vrijgegeven. Dit gebeurt pas nadat de politie en een forensisch patholoog hun onderzoek (de schouw en eventuele obductie) hebben afgerond.In Nederland gelden de volgende richtlijnen voor het onderzoek en de uitvaart:Het onderzoek (Obductie)Geen toestemming nodig: Voor een gerechtelijk onderzoek naar de doodsoorzaak is geen toestemming van de nabestaanden vereist.Snelheid: Een patholoog voert dit onderzoek meestal binnen 1 tot 2 dagen na het overlijden uit om het lichaam zo min mogelijk aan te tasten.Duur: Het onderzoek van het lichaam zelf duurt doorgaans enkele uren. Het kan echter weken tot soms maanden duren voordat de uiteindelijke resultaten van bijvoorbeeld toxicologisch weefselonderzoek bekend zijn.Wanneer vindt de begrafenis plaats?Vrijgave door justitie: De begrafenis kan pas plaatsvinden zodra de officier van justitie het lichaam vrijgeeft. Vaak gebeurt dit direct na afronding van de forensische schouw en de sectie.Wettelijke termijn: Volgens de Wet op de lijkbezorging moet een begrafenis of crematie in Nederland plaatsvinden tussen 36 uur en uiterlijk 6 werkdagen (weekenden en feestdagen tellen niet mee) na het overlijden.Verlenging: Als justitie het lichaam langer nodig heeft voor het onderzoek, kan de officier van justitie uitstel verlenen waardoor de wettelijke termijn van 6 werkdagen vervalt. Nabestaanden worden hierover geïnformeerd door de politie of het parket. Zodra de vrijgave er is, gaat de reguliere planning voor de uitvaart in overleg met de uitvaartverzorger weer verder.
pi_221241255
pi_221241598
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 00:16 schreef StaceySinger het volgende:
Ik vermoed dat als hij zelf niet naar de Psychiater ging de Psychiater hem in zijn kamer bezocht heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221241757
Wat een engnek :7

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 5 juli 2026 @ 11:52:13 #24
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221242099
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 11:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vermoed dat als hij zelf niet naar de Psychiater ging de Psychiater hem in zijn kamer bezocht heeft.
Dit inderdaad, ze controleren toch of de medicatie goed is, en hoe het met een gedetineerde gaat.
pi_221242673
Ik zag dat de woning inmiddels al is verkocht, maar dat huis heeft dus echt drie badkamers en is gigantisch. Ik ben ergens bang dat hij er misschien nog mee wegkomt door gebrek aan bewijs. Hij was inderdaad huisvader, mét nanny, terwijl zij het grote geld verdiende. Dus ik vermoed dat het motief, zoals bij zoveel femicidezaken, kan zijn geweest dat zij wilde dat hij vertrok. Hij leefde daar echt als een prins: lekker sportlesjes volgen en en de purpose er een beetje als hobby bij doen. 😭
pi_221242719
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 13:37 schreef Schuddenbuikje het volgende:
Ik zag dat de woning inmiddels al is verkocht, maar dat huis heeft dus echt drie badkamers en is gigantisch. Ik ben ergens bang dat hij er misschien nog mee wegkomt door gebrek aan bewijs. Hij was inderdaad huisvader, mét nanny, terwijl zij het grote geld verdiende. Dus ik vermoed dat het motief, zoals bij zoveel femicidezaken, kan zijn geweest dat zij wilde dat hij vertrok. Hij leefde daar echt als een prins: lekker sportlesjes volgen en en de purpose er een beetje als hobby bij doen. 😭
Bedoel je deze woning?

https://www.funda.nl/deta(...)eweg-225-h/43336145/
  zondag 5 juli 2026 @ 14:03:19 #27
438527 MissButterflyy
pi_221243021
quote:
Hoe weet je dat dat huis is verkocht? Bron?
pi_221243051
quote:
Ja
pi_221243070
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:06 schreef Schuddenbuikje het volgende:

[..]
Ja
Dat is het huis niet, bovendien loopt er nog een onderzoek, neem aan dat het huis dan niet in de verkoop staat.
pi_221243090
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is het huis niet, bovendien loopt er nog een onderzoek, neem aan dat het huis dan niet in de verkoop staat.
Klopt het huis ligt ongeveer 100 nummers lager, net even op Google Maps gechecked, en adres komt ook overeen met de BV van die kerel.
  zondag 5 juli 2026 @ 14:17:05 #31
438527 MissButterflyy
pi_221243267
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Klopt het huis ligt ongeveer 100 nummers lager, net even op Google Maps gechecked, en adres komt ook overeen met de BV van die kerel.
Ff gecheckt, het is een benedenwoning. Zo groot is het ook weer niet.
Dus aannemelijk dat er maar 1 badkamer was.
  zondag 5 juli 2026 @ 14:22:29 #32
438527 MissButterflyy
pi_221243390
Hij had in ieder geval z’n bedrijfje vanaf het adres van Leonie.
Hij ging niet naar kantoor ofzo.
pi_221243406
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik begrijp de vergissing wel, in het huis op Funda is ook een kinderkamer en een kantoortje.
pi_221243429
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En Clen woont er in principe nog :7

[ Bericht 24% gewijzigd door StaceySinger op 05-07-2026 14:35:20 ]
pi_221243448
Kwam nog wat gezwets tegen van die man, daar kun je als psychiater denk ik ook wel wat mee.. :D

zondag 5 juli 2026 @ 14:38:03 #36
438527 MissButterflyy
pi_221243473
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:33 schreef Firuze60 het volgende:
Kwam nog wat gezwets tegen van die man, daar kun je als psychiater denk ik ook wel wat mee.. :D

Hij komt ook wel een beetje autistisch/ adhd over. Die vrouw straalt veel meer rust uit, hij heeft moeite stil te zitten tijdens het gesprek.
pi_221243482
twitter
pi_221243498
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:40 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Gelijk wel duidelijk dat zij niet zijn type was.
pi_221243663
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 14:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik begrijp de vergissing wel, in het huis op Funda is ook een kinderkamer en een kantoortje.
Ik zag dus via de Instagram van Purpuz dat hij content maakte in een soortgelijke woning, maar de woningen lijken gewoon veel op elkaar
  zondag 5 juli 2026 @ 15:46:58 #40
174940 W00fer
Maar echt
pi_221243874
quote:
Waarom zou zij hem weg willen hebben, ze waren getrouwd en hebben een kind?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 5 juli 2026 @ 15:47:38 #41
174940 W00fer
Maar echt
pi_221243882
quote:
Dat is niet de woning als je de foto's op de kranten bekijkt.
pi_221243904
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:47 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat is niet de woning als je de foto's op de kranten bekijkt.
Eerst even verder lezen voordat je reageert.. :D
pi_221244448
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef W00fer het volgende:

[..]
Waarom zou zij hem weg willen hebben, ze waren getrouwd en hebben een kind?
Misschien werkte de relatie voor haar gewoon niet meer en wilde ze daarom als co-ouders verder. Zo ontzettend lang zijn ze toch ook niet samen geweest?
pi_221244528
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:35 schreef Schuddenbuikje het volgende:

[..]
Misschien werkte de relatie voor haar gewoon niet meer en wilde ze daarom als co-ouders verder. Zo ontzettend lang zijn ze toch ook niet samen geweest?
Het is wel opvallend dat ze op dezelfde dag dat ze overleed een VvE inschreef.

quote:
Voor een appartementsplitsing is de oprichting en inschrijving van een Vereniging van Eigenaren (VvE) noodzakelijk. Uit het handelsregister blijkt dat deze inschrijving plaatsvond op 26 maart 2026 – exact de dag waarop Leonie door geweld om het leven kwam. Die samenloop van omstandigheden is opmerkelijk, hoewel er geen openbaar bewijs is dat de administratieve afronding rechtstreeks verband hield met de geweldszaak. De tijdlijn toont echter aan dat belangrijke juridische veranderingen rondom het vastgoed precies samenvielen met de dag van de tragedie.
https://www.moordplekken.(...)onie-miljoenenmotief

Deze hele zaak hangt van toevalligheden aan elkaar.
  zondag 5 juli 2026 @ 16:46:43 #45
438527 MissButterflyy
pi_221244554
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is wel opvallend dat ze op dezelfde dag dat ze overleed een VvE inschreef.
[..]
https://www.moordplekken.(...)onie-miljoenenmotief

Deze hele zaak hangt van toevalligheden aan elkaar.
Is dat bewezen, dat verhaal van die VvE?
Heb daar niks meer over gehoord.
pi_221244582
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dat bewezen, dat verhaal van die VvE?
Heb daar niks meer over gehoord.
Ik neem aan dat ze op die site geen onzinklets verkopen, moet dus in het handelsregister te vinden zijn.

quote:
Deze reconstructie is gebaseerd op openbare gegevens uit het Kadaster en de Kamer van Koophandel. De beschreven eigendomshandelingen en registraties zijn feitelijk controleerbaar. De redactie doet geen uitspraken over mogelijke motieven of oorzakelijke verbanden; eventuele strafrechtelijke verantwoordelijkheid is uitsluitend aan de rechter om vast te stellen.
  zondag 5 juli 2026 @ 16:52:51 #47
438527 MissButterflyy
pi_221244642
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze op die site geen onzinklets verkopen, moet dus in het handelsregister te vinden zijn.
[..]

En in dat artikel spreken ze over inschrijving op 11 maart. Ze is eind maart om het leven gekomen.
pi_221244691
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En in dat artikel spreken ze over inschrijving op 11 maart. Ze is eind maart om het leven gekomen.
Dat was iets anders, het juridisch opdelen van het huis in twee appartementen, daar heb je een VvE voor nodig en de inschrijving daar van was op 26 maart.
  zondag 5 juli 2026 @ 18:08:54 #49
438527 MissButterflyy
pi_221245988
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 16:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was iets anders, het juridisch opdelen van het huis in twee appartementen, daar heb je een VvE voor nodig en de inschrijving daar van was op 26 maart.
En kan dat opsplitsen bv zijn voor Clen zijn kantoor van zijn bedrijfjes?
pi_221246024
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zou kunnen, maar ik begreep dat het in twee woonhuizen werd gesplitst.
  zondag 5 juli 2026 @ 18:54:59 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221246276
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat heel rendabel is, een huis met 233 m² woonoppervlak splitsen in 2 appartementen van ongeveer 115 m² is in Amsterdam Zuid daarentegen wel heel interessant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juli 2026 @ 19:05:31 #52
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221246369
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat heel rendabel is, een huis met 233 m² woonoppervlak splitsen in 2 appartementen van ongeveer 115 m² is in Amsterdam Zuid daarentegen wel heel interessant.
Ze heeft dat toch gedaan, papierwerk bij de notaris was de dag van overlijden in orde gemaakt.
pi_221246383
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 18:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
In ieder geval heeft de arme sloeber alle schijn tegen op dit moment. Aan de andere kant zie ik in hem (na het zien van een aantal flutfilmpjes) nu nog niet direct als de grote planner om twee moorden in elkaar te zetten. Hij heeft voorlopig alle schijn tegen. Heel eerlijk hoop ik dat ie 'per ongeluk' iets heeft gedaan waardoor zij om het leven kwam en daarna is gaan panikeren.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:09:56 #54
438527 MissButterflyy
pi_221246419
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
In ieder geval heeft de arme sloeber alle schijn tegen op dit moment. Aan de andere kant zie ik in hem (na het zien van een aantal flutfilmpjes) nu nog niet direct als de grote planner om twee moorden in elkaar te zetten. Hij heeft voorlopig alle schijn tegen. Heel eerlijk hoop ik dat ie 'per ongeluk' iets heeft gedaan waardoor zij om het leven kwam en daarna is gaan panikeren.
Twee moorden? Wie is er nog meer dood dan?
pi_221246436
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Twee moorden? Wie is er nog meer dood dan?
Die toevallige moord op de PA van haar.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:10:59 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221246449
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze heeft dat toch gedaan, papierwerk bij de notaris was de dag van overlijden in orde gemaakt.
Ik weet dat ze het gesplitst heeft, maar in een kantoor en een appartement, of in 2 appartementen?
Want zodra je er een kantoor van maakt is het gelijk veel minder waard, en is het nog maar de vraag of je er weer een woonbestemming op kunt krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 juli 2026 @ 19:14:12 #57
438527 MissButterflyy
pi_221246509
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die toevallige moord op de PA van haar.
Ohhh ja.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:15:19 #58
438527 MissButterflyy
pi_221246513
Wanneer is de de rechtszaak tegen die andere pipo?
Die Karin heeft dood gestoken.
pi_221246518
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik weet dat ze het gesplitst heeft, maar in een kantoor en een appartement, of in 2 appartementen?
Want zodra je er een kantoor van maakt is het gelijk veel minder waard, en is het nog maar de vraag of je er weer een woonbestemming op kunt krijgen.
Nou dat, alleen je kunt het stuk kantoor wel aftrekken van de belasting. En ik vraag mij af wie er benoemd zijn als bestuur in de VvE.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:15:57 #60
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221246522
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het waren twee woonappartementen, met officiële VvE.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:17:13 #61
438527 MissButterflyy
pi_221246527
ChatGPT:

i De eerste pro-formazitting in zijn strafzaak staat gepland voor 15 juli.

Van de Italiaan.

Moeten we ook in de gaten houden mensen. ;)
pi_221246528
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Zit die nog wel vast dan?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:17:41 #63
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221246530
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij begint die zaak over twee weken.
pi_221246535
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:
ChatGPT:

i De eerste pro-formazitting in zijn strafzaak staat gepland voor 15 juli.

Van de Italiaan.

Moeten we ook in de gaten houden mensen. ;)
Dat ga ik zeker doen, ik vind deze zaak echt heel apart.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:20:30 #65
438527 MissButterflyy
pi_221246547
Ik las dat het bebloede mes waarmee Karin is gedood ook gevonden was door een journalist vlakbij waar ze was overleden, nadat het sporenonderzoek helemaal klaar was.

Ook wel bijzonder moet ik zeggen.
pi_221246548
Amateur Baantjer hier
pi_221246559
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:20 schreef Moass het volgende:
Amateur Baantjer hier
Hier kun je je amateurpsychologie op loslaten.. :o

zondag 5 juli 2026 @ 19:24:13 #68
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221246600
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las dat het bebloede mes waarmee Karin is gedood ook gevonden was door een journalist vlakbij waar ze was overleden, nadat het sporenonderzoek helemaal klaar was.

Ook wel bijzonder moet ik zeggen.
Klopt, die journalist van het AD vond dat mes, had de hele tijd een auto boven gestaan. Ook weer een voordeel, sporen zijn in ieder geval niet weggeregend.
pi_221246625
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Klopt, die journalist van het AD vond dat mes, had de hele tijd een auto boven gestaan. Ook weer een voordeel, sporen zijn in ieder geval niet weggeregend.
Er zijn gewoon statistisch echt teveel toevalligheden in deze zaak. Maar goed, samenloop van omstandigheden kan altijd.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:29:53 #70
438527 MissButterflyy
pi_221246637
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:20 schreef Moass het volgende:
Amateur Baantjer hier
Ja, maar het is al met al een bizarre en fascinerende zaak.
pi_221246640
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hier kun je je amateurpsychologie op loslaten.. :o

De mijne? Waarom zou ik? Clen wil gewoon een handje vol tiet.
pi_221246642
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, maar het is al met al een bizarre en fascinerende zaak.
Daar heb je wel gelijk in inderdaad
pi_221246676
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dit was dus precies het plan. Zijn hyperfocus lag zo sterk op financieel onafhankelijk worden en nooit meer hoeven werken, dat ik gewoon echt niet geloof dat die kneus haar per ongeluk heeft vermoord en daarna in paniek is geraakt. Haar ‘per ongeluk’ urenlang in een bad van 54 graden laten liggen? Kom op. En waarom zou je überhaupt hopen dat zoiets per ongeluk is gebeurd? Ik vind dat echt een absurde opmerking
pi_221246736
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:36 schreef Schuddenbuikje het volgende:

[..]
Dit was dus precies het plan. Zijn hyperfocus lag zo sterk op financieel onafhankelijk worden en nooit meer hoeven werken, dat ik gewoon echt niet geloof dat die kneus haar per ongeluk heeft vermoord en daarna in paniek is geraakt. Haar ‘per ongeluk’ urenlang in een bad van 54 graden laten liggen? Kom op. En waarom zou je überhaupt hopen dat zoiets per ongeluk is gebeurd? Ik vind dat echt een absurde opmerking
Ik probeer vanuit het vermeende daderperspectief te redeneren, even er op los speculeren, dat ze zelf die hete kraan heeft open geduwd lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, maar ook dat is een mogelijkheid. Het meest onwaarschijnlijke vind ik dat hij niet gemerkt heeft dat ze niet terug in bed kroop en de volgende ochtend zijn peuter heeft gevoed en op pad is gegaan zonder een appje te sturen naar zijn vrouw en niet in de gaten had dat haar mobiel nog in zijn bed lag, kortom, hij heeft echt alle schijn tegen.
  zondag 5 juli 2026 @ 19:48:18 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221246784
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het waren twee woonappartementen, met officiële VvE.
Ja okay, dus in principe niet primair als kantoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 juli 2026 @ 19:48:21 #76
438527 MissButterflyy
pi_221246786
Als ze zelf het water zo heet heeft gezet en dat niet gevoeld, moet ze al zwaar verdoofd zijn geweest door zichzelf te vergiftigen.
En hoe zit het dan met die blauwe plekken of verwondingen op haar hoofd en haar knieën?

Klinkt heel apart om zo zelfmoord te plegen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Ook een natuurlijke dood verklaart niet het heel hete badwater en de blauwe plekken en verwondingen.
pi_221246805
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Als ze zelf het water zo heet heeft gezet en dat niet gevoeld, moet ze al zwaar verdoofd zijn geweest door zichzelf te vergiftigen.
En hoe zit het dan met die blauwe plekken of verwondingen op haar hoofd en haar knieën?

Klinkt heel apart om zo zelfmoord te plegen.
Dat gaat er bij mij gewoon niet in.

Ook een natuurlijke dood verklaart niet het heel hete badwater en de blauwe plekken en verwondingen.
Dat, plus het verplaatsen van de kaarsjes en alle handdoeken in de droger. Alles wijst op geen natuurlijke dood.
pi_221250701
En.. dat hij die appjes stuurde; ik heb zin in je en foto van kaarsjes e.d. was lijkt allemaal vooropgezet.

Dan zou het niet eens doodslag, dus ongelukkig gedoe qua een ruzie of zo zijn, maar moord met voorbedachte raad.

Hoe hij zich opstelt, wat hij wel of juist niet zegt, voorgeschiedenis, psyche, financieel motief, blablabla.

Ik kan geen ander scenario bedenken dan dit.
Of zitten we hier met zijn allen in een dikke tunnel?
pi_221251566
Ik denk dat er goede kans is om aan de hand van een slimme gasmeter data naar buiten zal komen wanneer die hete kraan is aangezet, het is warm weer dus veel ander gasverbruik zal je niet hebben.
  Spellchecker maandag 6 juli 2026 @ 08:54:15 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221251576
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:53 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er goede kans is om aan de hand van een slimme gasmeter data naar buiten zal komen wanneer die hete kraan is aangezet, het is warm weer dus veel ander gasverbruik zal je niet hebben.
Was het 26 maart ook warm weer?
  maandag 6 juli 2026 @ 08:57:07 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221251586
Wat zou het idee achter die kaarsjes en de app zijn geweest? Want die heeft hij niet gewist. Waarom de boel dan weer weghalen?
Dat laatste snap ik niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221251589
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:54 schreef maily het volgende:

[..]
Was het 26 maart ook warm weer?
Even snel gekeken, het was idd niet echt warm, maar wellicht kun je toch wat aan delta zien, hoewel als de kachel ook maar enigsinds aan staat zie je het al snel niet meer.
pi_221251764
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zou het idee achter die kaarsjes en de app zijn geweest? Want die heeft hij niet gewist. Waarom de boel dan weer weghalen?
Dat laatste snap ik niet.
Misschien was het een oude foto van die kaarsjes? Of gewoon een lokkertje voor later en wilde zij die kaarsjes niet?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 6 juli 2026 @ 10:34:24 #84
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221252349
Net deze podcast geluisterd, ze zeggen dat er maar een laagje water in het bad zat… :?
https://podcasts.apple.co(...)9277?i=1000775412031
pi_221252432
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Net deze podcast geluisterd, ze zeggen dat er maar een laagje water in het bad zat… :?
Volgens mij had ik juist gehoord dat het overstroomt was omdat het al zo lang aanstond?
  maandag 6 juli 2026 @ 10:41:17 #86
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221252475
eerwraak of verwarde witte man?
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  maandag 6 juli 2026 @ 10:55:47 #87
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221252608
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij had ik juist gehoord dat het overstroomt was omdat het al zo lang aanstond?
Vanaf 3:45 wordt het interessant, met betrekking tot zijn gedrag naar de vrouwelijke advocaat en psychiater.

Op 06:30 zeggen ze dat over het kleine laagje water..
pi_221252638
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:

Vanaf 3:45 wordt het interessant, met betrekking tot zijn gedrag naar de vrouwelijke advocaat en psychiater.

Op 06:30 zeggen ze dat over het kleine laagje water..
Ik ga het straks met wandelen ff luisteren ^O^
  maandag 6 juli 2026 @ 11:05:47 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221252664
quote:
Lijkt me logisch. De kraan liep immers en er was geen sprake van overstroming, dus de stop zal er wel niet (helemaal) ingezeten hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 6 juli 2026 @ 11:06:48 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221252667
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 09:44 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Misschien was het een oude foto van die kaarsjes? Of gewoon een lokkertje voor later en wilde zij die kaarsjes niet?
Hm, beetje vaag toch.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221252670
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Hm, beetje vaag toch.
uiteraard heel vaag ja
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_221252829
x

[ Bericht 100% gewijzigd door raptorix op 06-07-2026 12:15:55 ]
  maandag 6 juli 2026 @ 11:23:33 #93
438527 MissButterflyy
pi_221252927
quote:
Een klein laagje warm water kan er toch niet voor zorgen dat een heel lichaam moeilijk te onderzoeken is?
  maandag 6 juli 2026 @ 11:27:40 #94
438527 MissButterflyy
pi_221252975
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Lijkt me logisch. De kraan liep immers en er was geen sprake van overstroming, dus de stop zal er wel niet (helemaal) ingezeten hebben.
Is al vaker besproken. Veel badkamers hebben ook nog een afvoer in de vloer. Ook als er een bad is.
  maandag 6 juli 2026 @ 11:28:15 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221252978
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is al vaker besproken. Veel badkamers hebben ook nog een afvoer in de vloer. Ook als er een bad is.
Ah! Dat wist ik niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 6 juli 2026 @ 11:28:16 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221252979
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Mijn bad heeft gewoon een overloop, waardoor je de kraan kunt laten lopen zonder dat de boel overstroomt?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 6 juli 2026 @ 11:33:14 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221252999
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 08:53 schreef raptorix het volgende:
En het huis heeft een energielabel A, dus het is geen ouderwetsche doorwaaiwoning.
Dat heeft zeker eind maart met zacht weer wel duidelijk effect op de meter.

Maar het gasverbruik per kwartier vergelijken met de dagen ervoor (en erna) kan ook een hoop informatie opleveren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_221253092
Ik las ergens (in n zaak) dat iemand kan overlijden aan brandwonden over het hele lichaam.
pi_221253199
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:50 schreef StaceySinger het volgende:
Ik las ergens (in n zaak) dat iemand kan overlijden aan brandwonden over het hele lichaam.
Ja maar doorgaans niet direct, je gaat meestal dood aan een infectie, vooral als je longen verbrand zijn, maar daar zit vaak 2-3 dagen tussen.
  Moderator maandag 6 juli 2026 @ 15:21:35 #100
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221254786
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja maar doorgaans niet direct, je gaat meestal dood aan een infectie, vooral als je longen verbrand zijn, maar daar zit vaak 2-3 dagen tussen.
Dat valt tegen hoor. Bij 70% 3e graads verbrandingen kan je lichaam niet genoeg zuurstof/vocht vasthouden en kun je binnen enkele uren overlijden.
- vmi voor intimi -
  maandag 6 juli 2026 @ 19:09:41 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221256239
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mijn bad heeft gewoon een overloop, waardoor je de kraan kunt laten lopen zonder dat de boel overstroomt?
Een groot verlies voor vele detectives en thrillers.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221256387
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Een groot verlies voor vele detectives en thrillers.
:D
  maandag 6 juli 2026 @ 21:44:24 #103
174940 W00fer
Maar echt
pi_221258040
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 01:14 schreef Blues het volgende:
En.. dat hij die appjes stuurde; ik heb zin in je en foto van kaarsjes e.d. was lijkt allemaal vooropgezet.

Dan zou het niet eens doodslag, dus ongelukkig gedoe qua een ruzie of zo zijn, maar moord met voorbedachte raad.

Hoe hij zich opstelt, wat hij wel of juist niet zegt, voorgeschiedenis, psyche, financieel motief, blablabla.

Ik kan geen ander scenario bedenken dan dit.
Of zitten we hier met zijn allen in een dikke tunnel?
Het kan ook zijn, zoals in Baantjer, dikke ruzie en zij overlijdt per ongeluk.
pi_221258263
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:44 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het kan ook zijn, zoals in Baantjer, dikke ruzie en zij overlijdt per ongeluk.
Dat zou ook zomaar kunnen, alleen zijn voortdurende zwijgen is best apart. Begint op The staircase te lijken, ook nooit bewijs gevonden. Kan ie het nog gaan uitmelken op Netflix.. o|O
pi_221258331
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zou ook zomaar kunnen, alleen zijn voortdurende zwijgen is best apart. Begint op The staircase te lijken, ook nooit bewijs gevonden. Kan ie het nog gaan uitmelken op Netflix.. o|O
Ik Adviseer je ook te zwijgen als je verdacht word van moord, veel mensen hebben geen idee hoe recht werkt in Nederland, je moet wel ontzettend naieef zijn als je denkt dat de politie het beste met je voor heeft in Nederland, genoeg zaken waar ze er met boter en zuiker in gaan. Gewoon je smoel houden, in de rechtbank kun je alsnog je verhaal doen.
pi_221258366
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik Adviseer je ook te zwijgen als je verdacht word van moord, veel mensen hebben geen idee hoe recht werkt in Nederland, je moet wel ontzettend naieef zijn als je denkt dat de politie het beste met je voor heeft in Nederland, genoeg zaken waar ze er met boter en zuiker in gaan. Gewoon je smoel houden, in de rechtbank kun je alsnog je verhaal doen.
Hmm ja ok, maar hij was toch niet gelijk verdachte en hij zweeg al vanaf het begin.
pi_221258376
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hmm ja ok, maar hij was toch niet gelijk verdachte en hij zweeg al vanaf het begin.
Dat zou elke fatsoenlijke advocaat aanraden, je kunt altijd nog een verklaring geven.
pi_221258403
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Geef is een voorbeeld dan?
  maandag 6 juli 2026 @ 22:10:05 #109
13309 nostra
ask why
pi_221258418
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat zou elke fatsoenlijke advocaat aanraden, je kunt altijd nog een verklaring geven.
In ieder geval totdat je met je advocaat hebt gesproken en het dossier op tafel ligt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221258434
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:08 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Moord in Putten van stewardess, Lucia de Berk, en nu geen zin om nog 50 zaken op te noemen, ben je zelf wel eens vehoord in een serieuse zaak?
pi_221258460
quote:
7s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:10 schreef nostra het volgende:

[..]
In ieder geval totdat je met je advocaat hebt gesproken en het dossier op tafel ligt.
Ik geef altijd als tip:

-Of hou je bek en bespreek alles met je advocaat
-Als je echt ontschuldig bent ga niet lopen liegen en vertel alles eerlijk.

Maar goed zelfs in geval van nummer 2 adviseer ik eerst met je advocaat te overleggen.
  maandag 6 juli 2026 @ 22:15:37 #112
13309 nostra
ask why
pi_221258506
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik geef altijd als tip:

-Of hou je bek en bespreek alles met je advocaat
-Als je echt ontschuldig bent ga niet lopen liegen en vertel alles eerlijk.

Maar goed zelfs in geval van nummer 2 adviseer ik eerst met je advocaat te overleggen.
Precies. Kijk, in sommige gevallen waar bepaald gedrag om een verklaring sméékt, kan het uiteindelijk wel wijs zijn om te praten - of beter gezegd: kan niet praten meewegen in de strafmaat - maar dan is eigenlijk al een randvoorwaarde dat je overduidelijk schuldig bent, of dat het tegenovergestelde juist vrij eenvoudig aan te tonen zou moeten zijn.

Maar goed, ik heb ook wel eens wat verschillen van mening met het OM gehad - niet al te zwaar - maar stil blijven is toch nog best een kunst.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221258539
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Moord in Putten van stewardess, Lucia de Berk, en nu geen zin om nog 50 zaken op te noemen, ben je zelf wel eens vehoord in een serieuse zaak?
Die heeft in alle verhoren juist gezwegen slimjurk. Op advies van er advocaat nota bene.
pi_221258545
quote:
12s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Precies. Kijk, in sommige gevallen waar bepaald gedrag om een verklaring sméékt, kan het uiteindelijk wel wijs zijn om te praten - of beter gezegd: kan niet praten meewegen in de strafmaat - maar dan is eigenlijk al een randvoorwaarde dat je overduidelijk schuldig bent, of dat het tegenovergestelde juist vrij eenvoudig aan te tonen zou moeten zijn.

Maar goed, ik heb ook wel eens wat verschillen van mening met het OM gehad - niet al te zwaar - maar stil blijven is toch nog best een kunst.
Ik kan ook adviseren om nooit te liegen in verhoren, men is bij de recherche ook niet achterlijk en ze hebben meestal wel slimme maniertjes om een tegenstrijdheid te vinden, het is ontzettend moeilijk om een valse verklaring vol te houden, niet voor niets vinden ze het leuk om je 10 dagen lang door te zagen en als je moe bent verlies je je concentratie en maak je fouten.
pi_221258568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:18 schreef XLVNB het volgende:

[..]
Die heeft in alle verhoren juist gezwegen slimjurk. Op advies van er advocaat nota bene.
Wie Lucia? Ga je echt beweren dat ze gezwegen heeft?
pi_221258590
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wie Lucia? Ga je echt beweren dat ze gezwegen heeft?
In de politieverhoren ja, in de rechtbank niet.
pi_221258662
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:20 schreef XLVNB het volgende:

[..]
In de politieverhoren ja, in de rechtbank niet.
Hoe kom je hier bij man, je lult poep.

quote:
Verder viel het op dat De Berk leugenachtige verklaringen had afgelegd, en dat zij zich in alle gevallen verdacht had gedragen. Zo zou ze overdreven bezorgd zijn geweest, en geen of slordige aantekeningen in het verpleegdossier hebben gemaakt.
https://nos.nl/artikel/15(...)nitief-vrijgesproken
pi_221258705
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 22:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoe kom je hier bij man, je lult poep.
[..]
https://nos.nl/artikel/15(...)nitief-vrijgesproken
Wat moet ik uit dit artikel halen :')
  maandag 6 juli 2026 @ 22:57:31 #119
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221259239
wie praat, die gaat
pi_221259711
quote:

[..]
pi_221261324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Begin je weer? Nee toch?
Nee ik begin helemaal niks, hij vraagt om een bron, ik geef letterlijk de bron, quote ook nog eens het relevante stukje en dan komt hij met: Wat moet ik daar mee.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 09:59:02 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221261964
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 21:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als het op The Staircase Murder lijkt moeten ze vooral onderzoeken of hij al eerder een relatie had met iemand die "toevallig" in bad overleed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_221264049
quote:

[..]
Hoe fokking moeilijk is het verschil tussen “is” en “eens” nou.
pi_221264130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Die komt overal topics verzieken, daar kickt ie op
Lul niet zo dom, kijk even in mijn PH ik draag voldoende ibj, ja ik kan soms iets te fel uit de hoek komen, maar dat doe ik wel bij mensen die daar zelf om vragen, en in geval van mijn opmerkingen aan OotjeKadootje heb ik daar ook mijn excuses over aangeboden.
pi_221264289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Lul niet zo dom, kijk even in mijn PH ik draag voldoende ibj, ja ik kan soms iets te fel uit de hoek komen, maar dat doe ik wel bij mensen die daar zelf om vragen, en in geval van mijn opmerkingen aan OotjeKadootje heb ik daar ook mijn excuses over aangeboden.
Even samenvattend, jouw punt was dat je altijd moet zwijgen als je vermoedt dat je verdacht wordt, zo niet dan worden je woorden verdraaid en loop je grotere kans op een beschuldiging?
pi_221264314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even samenvattend, jouw punt was dat je altijd moet zwijgen als je vermoedt dat je verdacht wordt, zo niet dan worden je woorden verdraaid en loop je grotere kans op een beschuldiging?
Mijn punt is dat je zeker niet zonder een advocaat een verhoor aan moet gaan, en dat je al helemaal niet moet liegen, dan kun je doorgaans beter niets zeggen. Het probleem is ook dat de meeste mensen uiteraard niet helemaal goed snappen hoe een verhoor werkt, veel rechercheurs schrijven niet helemaal lekker uit, zeker als je niet helemaal zeker bent willen ze iets nog wel eens uitwerken als: Verdacht zegt op x-datum niet naar buiten te zijn geweest...

Ga jij daar in een later verhoor half op terugkomen, dan komt dat vaak later over: Verdachte heeft zijn verklaring later bijgestelt nadat hem vertelt is dat.....

Kortom je kunt gerust een verklaring afgeven, maar zorg dat je dat zorgvuldig doet, de meeste feiten zullen overigens toch wel naar voren komen, ook zonder jouw verklaringen.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:14:52 #127
438527 MissButterflyy
pi_221264324
Goed, maar Clen V was nu wel op een punt gekomen dat hij had kunnen praten, en meewerken. Dat doet hij bewust niet. En daar vonden ze toch wat van.
pi_221264570
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Goed, maar Clen V was nu wel op een punt gekomen dat hij had kunnen praten, en meewerken. Dat doet hij bewust niet. En daar vonden ze toch wat van.
Uiteraard, maar ik heb een sterk vermoeden dat de advocaten het gaan gooien op doodsoorzaak niet bekent, dus dan ook geen veroordeling, als het zo lang duurt om het definitief vast te stellen acht ik goede kans dat hij zelf ook onderzoek gaat laten doen, en zal niet eerste keer zijn dat iemand zo er mee weg komt.
pi_221264600
Doodsoorzaak niet bekend, bedoel je.

Maar als er wel wordt gesproken en het blijkt dat hun huwelijk op knappen stond maakt dat nog meer verdacht.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 16:20:35 #130
438527 MissButterflyy
pi_221264679
En de verwondingen dan die ze had?

Er zijn zelfs mensen veroordeeld voor moord of doodslag terwijl het lichaam nooit gevonden is.
En ook wel vaker waarbij de doodsoorzaak niet bekend was.

Hij wilde niks vertellen over hun relatie. Als straks blijkt dat er toch sprake was van dwingende controle en mogelijk mishandeling heeft hij een probleem.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 16:26:25 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221264712
Hij geeft niet echt het idee van een bezorgde, bedroefde man die kapot is van het overlijden van zijn echtgenote.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221264875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:02 schreef Firuze60 het volgende:
Doodsoorzaak niet bekend, bedoel je.

Maar als er wel wordt gesproken en het blijkt dat hun huwelijk op knappen stond maakt dat nog meer verdacht.
Je kunt geen moord of doodslag eisen als de doodoorzaak niet bekent is.
pi_221264892
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:20 schreef MissButterflyy het volgende:
En de verwondingen dan die ze had?

Er zijn zelfs mensen veroordeeld voor moord of doodslag terwijl het lichaam nooit gevonden is.
En ook wel vaker waarbij de doodsoorzaak niet bekend was.

Hij wilde niks vertellen over hun relatie. Als straks blijkt dat er toch sprake was van dwingende controle en mogelijk mishandeling heeft hij een probleem.
Het is lang zo geweest ja, volgens mij was er een zaak in Haarlem waar dat voor eerst het geval was, maar dan moeten er wel bewijs zijn dat iemand bijvoorbeeld een lichaam verbrand heeft, zoals met de barbecuemoord waarbij er een getuige was (omstreden trouwens).
pi_221265032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kunt geen moord of doodslag eisen als de doodoorzaak niet bekent is.
Nu doe je het weer, de doodsoorzaak is niet bekend, of hij heeft niet bekent, daar zit het verschil tussen de d en de t. ;)
pi_221265102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nu doe je het weer, de doodsoorzaak is niet bekend, of hij heeft niet bekent, daar zit het verschil tussen de d en de t. ;)
Je hebt gelijk, mijn Nederlands is een beetje rommelig, ik ken de regels wel, maar pas ze meestal niet toe in formele context ;)
pi_221265238
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
Hij geeft niet echt het idee van een bezorgde, bedroefde man die kapot is van het overlijden van zijn echtgenote.
"Ik leef in een nachtmerrie"
*huillll
  dinsdag 7 juli 2026 @ 17:40:17 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221265269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Doodsoorzaak niet bekend, hij heeft niet bekend.

Het is met een T als het in de tegenwoordige tijd is, van het werkwoord bekennen, en dat is iets anders dan het "bekend" in de zin "doodsoorzaak niet bekend".

Als hij op het politiebureau zit en hij bekent, dan gebeurt dat nu of wellicht in de toekomst: "ik verwacht dat hij bekent zodra hij een dag vast zit".

Zelfde met "verkeerd" en "verkeert" dan gaat ook vaak fout.... of verkeerd :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_221265389
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Doodsoorzaak niet bekend, hij heeft niet bekend.

Het is met een T als het in de tegenwoordige tijd is, van het werkwoord bekennen, en dat is iets anders dan het "bekend" in de zin "doodsoorzaak niet bekend".

Als hij op het politiebureau zit en hij bekent, dan gebeurt dat nu of wellicht in de toekomst: "ik verwacht dat hij bekent zodra hij een dag vast zit".

Zelfde met "verkeerd" en "verkeert" dan gaat ook vaak fout.... of verkeerd :+
Je hebt gelijk, zat ik zelf ook fout.. :D
pi_221265398
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:37 schreef Blues het volgende:

[..]
"Ik leef in een nachtmerrie"
*huillll
Kan ie zijn purpusagenda gelijk toepassen. :+
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:06:40 #140
438527 MissButterflyy
pi_221280852
twitter

Weet niet of het hier thuishoort, zet het toch even hier neer.
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:09:08 #141
438527 MissButterflyy
pi_221280914
quote:
Sinds zijn aanhouding beroept Q. zich op zijn zwijgrecht. Dat meldt zijn advocaat Thijs Stapel aan NH. De verdachte komt oorspronkelijk uit Italië, spreekt Italiaans en een beetje Engels. Op dit moment zit hij in voorarrest in het Penitentiair Psychiatrisch Centrum binnen de gevangenis in Westzaan.
Deze zegt ook al niks.
pi_221280918
Qoraich lijkt me geen Italiaanse achternaam ?
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:13:18 #143
438527 MissButterflyy
pi_221280982
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:09 schreef StaceySinger het volgende:
Qoraich lijkt me geen Italiaanse achternaam ?
Nee, maar kan wel zijn dat hij er geboren is. Geen idee.
Ik vind het altijd zo verdacht hè. Verward gedrag, overlast veroorzaken, maar wel kunnen zwijgen na iemand te hebben gedood.
Zo gek zijn ze dus ook weer niet.
pi_221280993
De achternaam "Qoraich" is een variant van de achternaam die afkomstig is van de Quraysh-stam, de prominente, historisch belangrijke Arabische stam van Mekka waartoe de profeet Mohammed behoorde.
  donderdag 9 juli 2026 @ 10:51:41 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221281222
Waarom zit die hier in de PPC? Flikker hem in een cel.
Zonde van het geld, die gozer spreekt niet eens Nederlands.
pi_221281510
Als ik zo zijn (vermoedelijke) Facebook-pagina bekijk, is hij wel opgegroeid in Italië en heeft hij normale Italiaanse vrienden. Vermoedelijk wel van Noord-Afrikaanse afkomst. Wel de vraag wat daar dan helemaal mis is gegaan dat hij plotseling zomaar iemand vermoordt.
pi_221282066
Damn, wat een succes. Hoe kwam je op het idee?
Ik werkte als rechterhand van Jeroen Hüpscher, de CEO van hostingprovider TransIP. Hij werkte tachtig uur per week en ik was er om hem te ontlasten.

Ik doe krav maga en heb net een heel mooi pistool en allerlei messen gekocht om mee te oefenen.

https://www.vice.com/nl/a(...)n-mr-money-mustache/
  donderdag 9 juli 2026 @ 11:59:08 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221282151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef StaceySinger het volgende:
Ik werkte als rechterhand van Jeroen Hüpscher, de CEO van hostingprovider TransIP. Hij werkte tachtig uur per week en ik was er om hem te ontlasten.

Ik doe krav maga en heb net een heel mooi pistool en allerlei messen gekocht om mee te oefenen.

quote:
Clen Verkleij (31) gaat in vier jaar op pensioen omdat de agenda’s die hij verkoopt een hit zijn
Dat dat uiteindelijk niet gelukt is (wat dacht hij nou helemaal, met zijn flut agenda's) en vrouwlief toevallig goedbedeeld is klinkt opnieuw als een motief.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_221282416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:45 schreef StaceySinger het volgende:

Wat een kneus ook, als je openlijk zo'n interview gaat geven en dan ook nog zegt dat je een "heel mooi pistool" hebt gekocht _O- Wtf. En zijn financiële situatie was ook echt niet zo rooskleurig als het leek volgens mij.
pi_221282861
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 10:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Deze zegt ook al niks.
Ja idd. Vraag me af waarom de politie dan aangeeft dat er geen verband is tussen beide zaken. Als beide verdachten zwijgen cq niet verklaren dan kun je toch geen verband uitsluiten?
pi_221282886
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:17 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja idd. Vraag me af waarom de politie dan aangeeft dat er geen verband is tussen beide zaken. Als beide verdachten zwijgen cq niet verklaren dan kun je toch geen verband uitsluiten?
Heel eerlijk gezegd komt Clen in al die filmpjes niet echt als een slimme strateeg bij mij over, eerder een zwever. Kan mij bijna niet voorstellen dat hij zo uitgekookt is om dit allemaal zo op te zetten.
pi_221282918
https://www.vice.com/nl/a(...)omdat-purpuz-agendas
-goed-verkopen-richard-branson-mr-money-mustache/

Quote uit interview: “Zelfs op dagen dat ik niks doe, levert alleen de verkoop van mijn ene product op bol.com al een paar duizend euro op. Dus als je meerdere producten hebt die per stuk enkele duizenden euro’s per dag opbrengen, heb je een miljoen omzet.”

Dus je hebt een planner van ¤ 30,- ofzo (?) per stuk op Bol staan en blijkbaar nog meer producten (welke dan?, ik kon ze iig niet vinden ook niet voordat Bol zijn product(en) er af haalde) dan levert dat duizenden euro’s per dag op? Huh??? Hoe dan???
pi_221282935
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:27 schreef proud_mami het volgende:

Quote uit interview: “Zelfs op dagen dat ik niks doe, levert alleen de verkoop van mijn ene product op bol.com al een paar duizend euro op. Dus als je meerdere producten hebt die per stuk enkele duizenden euro’s per dag opbrengen, heb je een miljoen omzet.”

Dus je hebt een planner van ¤ 30,- ofzo (?) per stuk op Bol staan en blijkbaar nog meer producten (welke dan?, ik kon ze iig niet vinden ook niet voordat Bol zijn product(en) er af haalde) dan levert dat duizenden euro’s per dag op? Huh??? Hoe dan???
Das dan toch gewoon een blaaskaak en een zweverige snoever?
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:51:35 #154
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221283069
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:27 schreef proud_mami het volgende:

Ze waren kort na de dood van mevrouw wel nog te vinden. Zo stonden die dingen ook nog steeds hoog in de top 10 binnen die categorie op bol.com. Zijn planners hebben op 1 gestaan wat ook wel helpt in de verkoopcijfers.

Overigens in tegenstelling tot hier eerder uit de duim gezogen werd is zo'n toppositie geen gekochte positie. Die top posities worden bepaald aan de hand van daadwerkelijk verkochte aantallen en over die daadwerkelijk verkochte aantal betaalt de verkoper achteraf een bedrag (commissiegeld) aan bol.com.

Dit soort papieren planners blijven ondanks digitale alternatieven ontzettend populair (stijgt zelfs wereldwijd). Hij zal er vast aardig aan verdiend hebben. Maar dat interview is van 2018 en ik denk dat het 8 jaar later minder hard is gegaan dan dat hij destijds zelfs hoopte en voor deed komen. ;)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 9 juli 2026 @ 13:58:07 #155
438527 MissButterflyy
pi_221283120
Natuurlijk, concurrentie van de digitale agenda’s.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 02:18:25 #156
174940 W00fer
Maar echt
pi_221290590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heel eerlijk gezegd komt Clen in al die filmpjes niet echt als een slimme strateeg bij mij over, eerder een zwever. Kan mij bijna niet voorstellen dat hij zo uitgekookt is om dit allemaal zo op te zetten.
De scheidslijn tussen gek en geniaal is niet zo heel groot natuurlijk. Het probleem bij Clen is dat hij kennelijk veel tijd had om alles voor te bereiden. Hij wist ook wel dat bij eventuele slagen en messteken of andere zaken er sporen te vinden waren.

Wat mij verbaast is dat er verder geen vermelding is van deurbelcamera's of telefoongegevens of iets dergelijks.
Daarbij als een kind hoort dat vader/moeder in de badkamer zit dan komt het kind ook wel luisteren of vragen stellen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat de vader naar werk gaat of wat dan ook zonder voor het kind te zorgen terwijl iemand verderop in bad al langere tijd dood ligt. Dat moet toch wel in het hoekje ernstig nalatig?
pi_221290595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
De scheidslijn tussen gek en geniaal is niet zo heel groot natuurlijk. Het probleem bij Clen is dat hij kennelijk veel tijd had om alles voor te bereiden. Hij wist ook wel dat bij eventuele slagen en messteken of andere zaken er sporen te vinden waren.

Wat mij verbaast is dat er verder geen vermelding is van deurbelcamera's of telefoongegevens of iets dergelijks.
Daarbij als een kind hoort dat vader/moeder in de badkamer zit dan komt het kind ook wel luisteren of vragen stellen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat de vader naar werk gaat of wat dan ook zonder voor het kind te zorgen terwijl iemand verderop in bad al langere tijd dood ligt. Dat moet toch wel in het hoekje ernstig nalatig?
Dat kindje is nu misschien net twee jaar inmiddels, toen dus anderhalf of zoiets ten tijde van het overlijden van de moeder, bovendien was de vader de huisman (op instagram liep ie gelijk al achter de kinderwagen te pronken) en die verzorgde haar voor een groot deel met ernaast een aupair. Dat kindje was gewend dat haar vader haar s'ochtends uit bed haalde neem ik dan aan. Maar goed, al met al, pa heeft tot nu toe alle schijn tegen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 02:27:36 #158
174940 W00fer
Maar echt
pi_221290596
Uit het NH Nieuws artikel

quote:
Tijdens de zitting over deze Amsterdamse zaak vorige week in de rechtbank van Amsterdam komt ook de dood van Karin uit Nieuw-Vennep ter sprake. De secretaresse blijkt in de dagen voor haar overlijden verklaringen te hebben afgelegd bij de politie over haar Amsterdamse collega.
Al met al vind ik het allemaal wel erg toevallig.
pi_221290600
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dan nog, zie jij die man in staat om binnen drie dagen een of andere huurmoordenaar te regelen?
pi_221290613
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 13:17 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dit kan soms ook een tactische keuze zijn, meestal is dat andersom soms meld men dat men in bepaalde onderzoeken bijvoorbeeld nieuwe informatie heeft, en stopt verdachten dan onder de tap in de hoop: Hey heb je het op het nieuws gelezen?
pi_221290627
Die krav maga vind ik wel interessant. Zou het kunnen dat hij daar zo getraind in was dat hij haar eenvoudig onder water heeft kunnen houden?
pi_221291058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ja die deurbelcamera's is een goeie.
Stel> dat hij haar bijv. met een kussen onder water gedrukt heeft,
dan zal hij daarna de deur uitgegaan zijn om dat kussen te dumpen.
pi_221291127
Amateurdetectivetoppa _O_
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 09:28:45 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221291304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan nog, zie jij die man in staat om binnen drie dagen een of andere huurmoordenaar te regelen?
Hoezo moet hij dat binnen 3 dagen geregeld hebben.
Als hij haar vemoord heeft dan kan hij dat ook wel maanden voorbereid hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_221291597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 04:18 schreef TAmaru het volgende:
Die krav maga vind ik wel interessant. Zou het kunnen dat hij daar zo getraind in was dat hij haar eenvoudig onder water heeft kunnen houden?
No way, ik denk dat sommige mensen onderschatten hoe snel je iemand kunt doden en hoeveel geweld daarbij komt kijken, mensen zullen tot de laatste snik vechten om niet gedood te worden, daarnaast is iemand daadwerkelijk om het leven brengen zonder emoties niet eenvoudig, ik durf gerust te stellen dat als hij dat had gedaan hij er niet zonder kleerscheuren of krassen vanaf had gekomen.
pi_221291686
Het totale verdrinkingsproces duurt gemiddeld 3 tot 7 minuten.
Het slachtoffer is hierbij meestal slechts 1 tot 1,5 minuut bij bewustzijn

**
0 - 1 minuut (De reflexfase): Het slachtoffer raakt onder water en houdt instinctief de adem in. Vlak daarna treden onwillekeurige reflexen op: het lichaam probeert krampachtig adem te halen. De stembanden knijpen uit reflex dicht (laryngospasme), waardoor er eerst nog geen water maar wel een acuut zuurstoftekort in de hersenen ontstaat. Het slachtoffer kan hierdoor niet schreeuwen of om hulp roepen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 10:54:38 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221291888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 02:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wacht..wat? Die secretaresse heeft verklaard over de vrouw van Clen V?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 10:56:17 #168
438527 MissButterflyy
pi_221291896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:15 schreef StaceySinger het volgende:
Het totale verdrinkingsproces duurt gemiddeld 3 tot 7 minuten.
Het slachtoffer is hierbij meestal slechts 1 tot 1,5 minuut bij bewustzijn

**
0 - 1 minuut (De reflexfase): Het slachtoffer raakt onder water en houdt instinctief de adem in. Vlak daarna treden onwillekeurige reflexen op: het lichaam probeert krampachtig adem te halen. De stembanden knijpen uit reflex dicht (laryngospasme), waardoor er eerst nog geen water maar wel een acuut zuurstoftekort in de hersenen ontstaat. Het slachtoffer kan hierdoor niet schreeuwen of om hulp roepen.
Ze had wel water in haar longen, maar niet zoveel dat ze daardoor was verdronken en wat haar dood veroorzaakte.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 10:57:50 #169
438527 MissButterflyy
pi_221291905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
No way, ik denk dat sommige mensen onderschatten hoe snel je iemand kunt doden en hoeveel geweld daarbij komt kijken, mensen zullen tot de laatste snik vechten om niet gedood te worden, daarnaast is iemand daadwerkelijk om het leven brengen zonder emoties niet eenvoudig, ik durf gerust te stellen dat als hij dat had gedaan hij er niet zonder kleerscheuren of krassen vanaf had gekomen.
Het OM zegt dat ze ook was vergiftigd.
Daar is het tijdens de pro forma verder niet over gegaan, maar het zal met de inhoudelijke zitting vast besproken worden.

Als je bent bedwelmd, verzet je je natuurlijk een stuk minder, of niet.
pi_221291957
quote:

[..]
Kan zijn dat het in een wat diepe badkuip lastiger is om iets te doen, maar je zult wel gelijk hebben. Vermoedelijk verdenkt het OM hem daarom ook van vergiftiging. Maar daar is dus geen concreet bewijs voor. Als het zo is, vinden ze hopelijk nog goed bewijs.
pi_221292550
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:09 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Kan zijn dat het in een wat diepe badkuip lastiger is om iets te doen, maar je zult wel gelijk hebben. Vermoedelijk verdenkt het OM hem daarom ook van vergiftiging. Maar daar is dus geen concreet bewijs voor. Als het zo is, vinden ze hopelijk nog goed bewijs.
Dat acht ik een stuk waarschijnlijker, en voor de meeste mensen makkelijker om te doen omdat het veel "anoniemer" is.
pi_221292554
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het OM zegt dat ze ook was vergiftigd.
Daar is het tijdens de pro forma verder niet over gegaan, maar het zal met de inhoudelijke zitting vast besproken worden.

Als je bent bedwelmd, verzet je je natuurlijk een stuk minder, of niet.
Dat zou kunnen, het zou wellicht ook een combinatie kunnen zijn geweest dat hij bijvoorbeeld niet verwacht had dat ze het zou overleven dat hij is gaan improviseren, ik ken de preciese tijdlijn niet helemaal, maar dat zal wellicht later blijken.
pi_221292571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:29 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat acht ik een stuk waarschijnlijker, en voor de meeste mensen makkelijker om te doen omdat het veel "anoniemer" is.
Ja, je moet anders inderdaad wel een gigantische psychopaat zijn, als je je liefhebbende vrouw vol in het gezicht aankijkend onder water houdt en vermoordt.
pi_221293787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:05 schreef Ludachrist het volgende:
Amateurdetectivetoppa _O_
Laat ons nou, het is gewoon een fascinerende zaak die veel vraagtekens oproept. Als Clen het maanden had voorbereid was ie heus niet zo dom geweest om haar foon in bed te laten liggen en haar kant onbeslapen te laten lijken. Het bewijst zijn onschuld niet, maar ook niet zijn schuld.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 14:51:10 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221294068
Je kan natuurlijk een heel plan hebben maar dat niet uit kunnen voeren
Drop you like an ill, bad habit
pi_221294159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoezo moet hij dat binnen 3 dagen geregeld hebben.
Als hij haar vemoord heeft dan kan hij dat ook wel maanden voorbereid hebben.
Ik denk dat hij die Karin bedoelt.
pi_221294168
quote:

[..]
Wel als hij haar eerst gedrogeerd zou hebben wellicht.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 15:15:38 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221294175
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja, ik ook.
Ik sluit niet uit dat hij ook op voorhand al heeft geregeld dat iemand Karin aan zou pakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_221294182
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:13 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja, dat bedoelde ik (een zij trouwens ;) ). Stel dat ze een getuigenis had gegeven bij de politie die bezwarend kon zijn of nog meer wist van Clen dan had ie binnen drie dagen ook haar moord moeten regelen.
pi_221294202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, ik ook.
Ik sluit niet uit dat hij ook op voorhand al heeft geregeld dat iemand Karin aan zou pakken.
Haar omgeving gaf aan dat het de laatste twee weken niet zo lekker ging met Leonie. En hij kon niet weten wat Karin zou verklaren en zij is pas na de dood van Leonie verhoord. Dus dan blijven er idd maar 1, 2 of 3 dagen over om een huurmoordenaar te regelen. Die ‘Italiaan’ had al eerder vrouwen lastig gevallen. Weet iemand of dat de voor of na de dood van Leonie was?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 15:22:06 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221294208
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:20 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Haar omgeving gaf aan dat het de laatste twee weken niet zo lekker ging met Leonie. En hij kon niet weten wat Karin zou verklaren en zij is pas na de dood van Leonie verhoord. Dus dan blijven er idd maar 1, 2 of 3 dagen over om een huurmoordenaar te regelen. Die ‘Italiaan’ had al eerder vrouwen lastig gevallen. Weet iemand of dat de voor of na de dood van Leonie was?
Als Karin al heel lang haar assistente was en ze van alles (ook privé) samen bespraken, dan kan hij prima ingecalculeerd hebben dat Karin dingen zou weten (en verklaren) die lastig voor hem konden worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 10 juli 2026 @ 15:25:12 #182
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221294221
quote:

[..]
Je weet niet op welke termijn hij zijn daad gepland heeft. Mij zou het niets verbazen als alsnog uitkomt dat hij die moord bestelde. Misschien ook om de verdenking meer richting abn-amro te sturen.
Life is what you make it.
pi_221295036
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:

Je weet niet op welke termijn hij zijn daad gepland heeft. Mij zou het niets verbazen als alsnog uitkomt dat hij die moord bestelde. Misschien ook om de verdenking meer richting abn-amro te sturen.
Eens.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 22:26:47 #184
174940 W00fer
Maar echt
pi_221298314
quote:

[..]
Wellicht opereerde hij niet alleen?
  vrijdag 10 juli 2026 @ 22:29:23 #185
174940 W00fer
Maar echt
pi_221298371
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:14 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wel als hij haar eerst gedrogeerd zou hebben wellicht.
Maar wie gaat er semi vergiftigd in bad zitten?
pi_221298719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:26 schreef W00fer het volgende:

[..]
Wellicht opereerde hij niet alleen?
Daar lijkt ie mij al helemaal te narcistisch voor, die kan niet samenwerken. Nee, wat ik eerder vermoed dat er zaken uit de hand zijn gelopen in die nacht. Misschien een enorme ruzie en wat klappen, dat ie het huis uit gegaan is met zijn kind zonder dat ie wist dat zijn vrouw daar een beetje in bad lag te koken geloof ik iig geen biet van.
pi_221299569
Zaak Karin: Karin werd enkele dagen na het overlijden van Leonie doodgestoken op een parkeerplaats in Nieuw-Vennep

Verklaringen van Karin: Kort voor haar dood legde Karin – de persoonlijk assistent van de dood aangetroffen Leonie – belastende verklaringen af bij de politie. Deze verklaringen zouden volgens justitie mogelijk in verband staan met de dood van Leonie en de rol van haar partner.

*

Op 22 december 2025 wordt in een hostel bij het Oosterpark in Amsterdam een man in een dorm - een kamer met meerdere (stapel)bedden - bedreigd en mishandeld. Het slachtoffer ligt die nacht in bed en schrikt wakker. De dader zou 'shut the fuck up, I am going to kill you' tegen hem zeggen en hem vervolgens slaan op zijn hoofd.

Bronnen rondom het onderzoek bevestigen dat Adil Q. naast voor doodslag op Karin ook wordt vervolgd voor deze mishandeling in Amsterdam.
pi_221302181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:55 schreef StaceySinger het volgende:
Zaak Karin: Karin werd enkele dagen na het overlijden van Leonie doodgestoken op een parkeerplaats in Nieuw-Vennep

Verklaringen van Karin: Kort voor haar dood legde Karin – de persoonlijk assistent van de dood aangetroffen Leonie – belastende verklaringen af bij de politie. Deze verklaringen zouden volgens justitie mogelijk in verband staan met de dood van Leonie en de rol van haar partner.

*

Op 22 december 2025 wordt in een hostel bij het Oosterpark in Amsterdam een man in een dorm - een kamer met meerdere (stapel)bedden - bedreigd en mishandeld. Het slachtoffer ligt die nacht in bed en schrikt wakker. De dader zou 'shut the fuck up, I am going to kill you' tegen hem zeggen en hem vervolgens slaan op zijn hoofd.

Bronnen rondom het onderzoek bevestigen dat Adil Q. naast voor doodslag op Karin ook wordt vervolgd voor deze mishandeling in Amsterdam.
Je maakt Oosterpark vetgedrukt vanwege de connectie met Amsterdam en Clen?

Het lijkt mij interessant om te onderzoeken waar de Italiaanse zwerver in de periode van de moord en daarvoor verbleef.
Verbleef hij in Nieuw Vennep of kwam hij daar naar toe voor de moord?
12 maart deed hij een winkeldiefstal in Nieuw Vennep
pi_221302388
De vraag is wel hoe hij dan bij deze licht gestoorde zwerver uitkwam en hoe hij deze overtuigd heeft om iemand te vermoorden. Vermoedelijk moet dat dan indirect zijn gegaan via het darkweb ofzo. Geen idee hoe zoiets werkt. Blijft een absurd verhaal.
pi_221304033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:02 schreef fespo het volgende:

[..]
Je maakt Oosterpark vetgedrukt vanwege de connectie met Amsterdam en Clen?

Het lijkt mij interessant om te onderzoeken waar de Italiaanse zwerver in de periode van de moord en daarvoor verbleef.
Verbleef hij in Nieuw Vennep of kwam hij daar naar toe voor de moord?
12 maart deed hij een winkeldiefstal in Nieuw Vennep
Misschien ging hij weleens in het park wandelen met de baby?
Is in de buurt dat park🤓
pi_221304168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Is in de buurt dat park🤓
Oh die Italiaan was de oppas. Kijk nu, zie ik wel verbanden. Dat de politie dat niet ziet zeg |:(
pi_221304537
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:10 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Oh die Italiaan was de oppas. Kijk nu, zie ik wel verbanden. Dat de politie dat niet ziet zeg |:(
Kom je leuk doen in zo’n trieste 2 voudige moordzaak ❓
pi_221304805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:55 schreef StaceySinger het volgende:

*

Waar is de bron van dit stukje tekst? Bvd :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_221304964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:22 schreef Fannie het volgende:

[..]
Waar is de bron van dit stukje tekst? Bvd :)
Ben ik ook benieuwd naar, waar komt dat vandaan?
pi_221304968
pi_221304993
quote:
Hmmmm, even speculeren, het is natuurlijk wel een goede dekmantel voor een huurmoordenaar om je voor te doen als een psychiatrisch patient. Maar dan snap ik weer niet waarom ie zich zo snel liet oppakken.
pi_221305001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
het is natuurlijk wel een goede dekmantel voor een huurmoordenaar om je voor te doen als een psychiatrisch patient.
:')^ :')
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221305009
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:')^ :')
Ssssst, we gaan gewoon door met allerlei soorten speculasies.. :D
pi_221305049
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Kom je leuk doen in zo’n trieste 2 voudige moordzaak ❓
Er worden hier op Fok veel ergere opmerkingen gemaakt dus niet zo aangebrand doen hoor.
pi_221305266
Dat hostel is 84,50¤ per nacht
Duur grapje voor zo’n ontspoorde 😲
Of heeft Clen hem een beetje geholpen ? :7

[ Bericht 25% gewijzigd door StaceySinger op 11-07-2026 20:54:36 ]
pi_221305846
Komende maandag 13 juli is in de rechtbank van Alkmaar de eerste zitting in de zaak. Adil Q. wordt door het Openbaar Ministerie verdacht van doodslag.
Maandag om 11.40 uur begint de zitting in de rechtbank van Alkmaar.
pi_221308861
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:30 schreef StaceySinger het volgende:
Dat hostel is 84,50¤ per nacht
Duur grapje voor zo’n ontspoorde 😲
Of heeft Clen hem een beetje geholpen ? :7
ik kan het hostel niet vinden, maar ik gok dat dit de prijs is van een single kamer ipv een dorm room?
ook zie je nog wel eens dat instanties betalen voor onderdak.
pi_221309006
quote:
Dat lijkt me sowieso al grond voor een RM.
  zondag 12 juli 2026 @ 00:49:47 #204
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221310098
quote:

[..]
Is in de buurt dat park🤓
Zeker, hij ging ook oud en nieuw om 24:00 naar buiten met de kinderwagen. Lekker gezellie tussen al het vuurwerk. Zielig kindje, maar meneer vond die foto istragram waardig.
  zondag 12 juli 2026 @ 00:52:05 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221310142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 23:42 schreef fespo het volgende:

[..]
ik kan het hostel niet vinden, maar ik gok dat dit de prijs is van een single kamer ipv een dorm room?
ook zie je nog wel eens dat instanties betalen voor onderdak.
¤19,- per nacht op de slaapzaal. Nou dat bedrag jat/bedel ik nog bij elkaar op een avondje.
  zondag 12 juli 2026 @ 00:59:14 #206
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221310252
Enfin, je geeft zo’n klapjosti eerst ¤100,- en spreekt twee dagen weer af. Je geeft hem weer ¤100,- en spreekt weer af. Je geeft hem ¤500,- en je wint zijn vertrouwen. Dan geef je hem ¤1000,- en een opdracht en als die die doet beloof je hem ¤15000.

Kost je ¤1700,-

Dus ja dit kan. Misschien deed die dit met andere daklozen ook. Kost hem bij drie mensen Max ¤4000,-

Dat is nog steeds niks als zijn plan zou lukken.

Edit:
Een diepte investering zou die dat zelf noemen.
pi_221310467
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Enfin, je geeft zo’n klapjosti eerst ¤100,- en spreekt twee dagen weer af. Je geeft hem weer ¤100,- en spreekt weer af. Je geeft hem ¤500,- en je wint zijn vertrouwen. Dan geef je hem ¤1000,- en een opdracht en als die die doet beloof je hem ¤15000.

Kost je ¤1700,-

Dus ja dit kan. Misschien deed die dit met andere daklozen ook. Kost hem bij drie mensen Max ¤4000,-

Dat is nog steeds niks als zijn plan zou lukken.

Edit:
Een diepte investering zou die dat zelf noemen.
gaat zo'n mafkees niet praten als hij zijn geld niet krijgt? of dreigen met praten om meer te krijgen?

en waarom wel zijn eigen vriendin wel vermoorden / heel slecht alibi?
  zondag 12 juli 2026 @ 01:14:44 #208
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221310476
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 01:12 schreef fespo het volgende:

[..]
gaat zo'n mafkees niet praten als hij zijn geld niet krijgt? of dreigen met praten om meer te krijgen?
Nee joh, die heeft gewoon een advocaat en die pleit onschuldig want cliënt was knettergek.
Die gozer heeft lekker eten en een dak en kan sporten, die vind het allemaal wel prima.
  zondag 12 juli 2026 @ 02:20:53 #209
13309 nostra
ask why
pi_221311131
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee joh, die heeft gewoon een advocaat en die pleit onschuldig want cliënt was knettergek.
ovar =/= onschuldig
pi_221319333
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die gozer heeft lekker eten en een dak en kan sporten, die vind het allemaal wel prima.
Of Clen heeft de politie zelf een tip gegeven :7
  maandag 13 juli 2026 @ 00:18:50 #211
174940 W00fer
Maar echt
pi_221319526
Is Clen niet gehaaid genoeg om bij het PBC niet op te vallen cq zichzelf eruit te kletsen?

Meestal zoeken ze in zo'n observatie naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis of ernstige psychopathologie.

Er zijn er wel vaker die nergens aan meewerken of onder observatie volstrekt normaal lijken.

Plus wie zegt dat hij zo lang het recht op zijn eigen kind verspeelt bij het hebben van een vermoeden van schuld cq verdachte zijn?

Wat me trouwens ook bij nader nadenken is opgevallen, waar was haar auto?
  maandag 13 juli 2026 @ 00:57:34 #212
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221319555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 00:18 schreef W00fer het volgende:
Is Clen niet gehaaid genoeg om bij het PBC niet op te vallen cq zichzelf eruit te kletsen?

Meestal zoeken ze in zo'n observatie naar een antisociale persoonlijkheidsstoornis of ernstige psychopathologie.

Er zijn er wel vaker die nergens aan meewerken of onder observatie volstrekt normaal lijken.

Plus wie zegt dat hij zo lang het recht op zijn eigen kind verspeelt bij het hebben van een vermoeden van schuld cq verdachte zijn?

Ze zijn al bezig hem uit de ouderlijke macht te zetten. Dan zal er al wat meer gespeeld hebben achter de schermen.

Je baby meenemen naar een oud en nieuw feestje op straat in Amsterdam bijvoorbeeld. Dan snap je het ouderschap ook niet helemaal. Zeker niet als je een au pair hebt en je vrouw geld genoeg voor een oppas.

Foto achter de kinderwagen met een glas champagne in de hand… ff leuk delen op Facebook.
  maandag 13 juli 2026 @ 01:00:46 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221319558
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 22:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
Of Clen heeft de politie zelf een tip gegeven :7
Nee joh, die stond gewoon op camera. Maar we gaan het morgen horen toch?
pi_221319622
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zeker, hij ging ook oud en nieuw om 24:00 naar buiten met de kinderwagen. Lekker gezellie tussen al het vuurwerk. Zielig kindje, maar meneer vond die foto istragram waardig.
In Amsterdam werd er dit jaar al bijna geen vuurwerk meer afgesteoken op de meeste plekken.
  maandag 13 juli 2026 @ 09:23:32 #215
438527 MissButterflyy
pi_221320119
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 00:18 schreef W00fer het volgende:

Er is een speciale afdeling voor mensen die niet willen meewerken aan hun behandeling op het PBC.
Een paar jaar geleden weigerden zo veel mensen hun behandeling, dat ze het anders zijn gaan doen daar. Wie weet gaat hij daar naartoe.

quote:
Als een verdachte niet wil meewerken aan een onderzoek in het Pieter Baan Centrum (PBC), wordt het onderzoek toch zo veel mogelijk voortgezet. Het PBC stelt op basis van observaties, eerdere dossiers en gesprekken alsnog een rapport op, wat kan resulteren in het opleggen van TBS.Wanneer een verdachte weigert mee te werken, gebeurt er het volgende:Observatie gaat door: Het onderzoek stopt niet. Observanten en gedragskundigen observeren de verdachte tijdens het dagelijks leven op de afdeling.Actieve benadering: De behandelaars blijven de verdachte proberen te bevragen en motiveren om alsnog in gesprek te gaan.Speciale afdeling: Het PBC beschikt over een speciale 'weigeraarsafdeling' waar intensievere observatie plaatsvindt om te kijken of er sprake is van onwil of onmacht (bijvoorbeeld door een stoornis).Rapportage: Zelfs zonder actieve medewerking komt er uiteindelijk een deskundigenrapport. De rechter baseert zijn oordeel over een eventuele TBS-maatregel op dit rapport, het dossier en getuigenverklaringen.Meer gedetailleerde informatie over deze procedures is te vinden op de officiële pagina van het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie (NIFP).
  maandag 13 juli 2026 @ 12:15:52 #216
438527 MissButterflyy
pi_221321982
twitter

Saskia Belleman is ook aanwezig bij deze zaak vandaag.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:22:25 #217
438527 MissButterflyy
pi_221322023
twitter

Vreselijk. Waarom? :'(
  maandag 13 juli 2026 @ 12:29:59 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322126
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]

Vreselijk. Waarom? :'(
Top dat je de berichten hier neerzet, ik heb geen x, ^O^
Verder is er niemand live in de media.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:31:22 #219
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322133
Toch wel

https://www.geenstijl.nl/

Adil had in februari 2026 VERPLICHT opgenomen moeten worden in een psychiatrische instelling in Italië. Maar toen was hij dus niet meer in Italië... maar in (of op weg naar) Nederland. En dan kun je blijkbaar je goddelijke gang gaan
  maandag 13 juli 2026 @ 12:37:03 #220
438527 MissButterflyy
pi_221322156
twitter
  maandag 13 juli 2026 @ 12:41:34 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322182
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Prima, pleur hem maar in de longstay. Wel zorgen voor een haak in het plafond en een touw.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:42:37 #222
438527 MissButterflyy
pi_221322187
Wel apart dat Saskia Belleman van deze zaak en die van Clen V nog verslag doet.
Want ze is met pensioen gegaan geloof ik.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:42:39 #223
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322188
Maar die gek komt dus samen met Clen V in het PBC te zitten.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:43:57 #224
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322200
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Verplicht met pensioen bij de Telegraaf maar ze vind het leuk en gaat gewoon als zzp-er.
pi_221322221
SaskiaBellemanGodin _O_

Maar ik begrijp dus goed dat hij haar heeft lastiggevallen en vervolgens is weggefietst? Het blijft een vreemd verhaal. En nog vreemder dat hij niets wil zeggen. Ik blijf het verdacht vinden.
  maandag 13 juli 2026 @ 13:49:56 #226
438527 MissButterflyy
pi_221322581
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar die gek komt dus samen met Clen V in het PBC te zitten.
Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken. :')
  maandag 13 juli 2026 @ 13:50:19 #227
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221322589
Hij zou die avond daar al vier vrouwen hebben lastig gevallen, die hadden de politie gebeld…
Lekker verhaal weer.

Ik denk nog steeds dat die specifiek op zoek was naar Karin.
pi_221322651
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja! Straks allebei op de afdeling voor verdachten die niet mee willen werken. :')
Samen zwijgen is toch gezelliger dan in je eentje.
pi_221322771
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Bij de T. Ze freelancet nog wel wat als rechtbankverslaggever, podcastje hier en daar.
pi_221322775
Was dat alles? Allemaal wel erg vreemd.

quote:
De advocaat van de verdachte heeft nog wel wat vragen voor de politieagenten die ter plekke onderzoek hebben gedaan. ,,Misschien hebben ze wel onder die auto gekeken. Misschien lag het mes er nog niet en is het er later neergelegd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet onder die auto hebben gekeken." De agenten zullen hierover worden gehoord.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-geen-tbs~afa3d380/

[ Bericht 89% gewijzigd door Firuze60 op 13-07-2026 14:14:03 ]
pi_221323012
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij zou die avond daar al vier vrouwen hebben lastig gevallen, die hadden de politie gebeld…
Lekker verhaal weer.

Ik denk nog steeds dat die specifiek op zoek was naar Karin.
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.
pi_221323024
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:28 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja dat gevoel heb ik ook maar dat is pure speculatie.
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.
  maandag 13 juli 2026 @ 14:36:26 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221323052
Uit het AD:
Het was een opvallende verschijning in de Alkmaarse rechtbank. De 37-jarige verdachte van het doden van een vrouw uit Nieuw-Vennep droeg een korte broek met ‘voetbalsokken’ tot zijn knieën, en daarop een spijkerblouse. Hij keek om zich heen, naar de zaal vol nabestaanden en media.

Het leek erop dat hij bij de eerste voorbereidende zitting, net als toe nu toe in de politieverhoren, niets zou zeggen. Totdat zijn opname in het Pieter Baan Centrum (PBC) ter sprake kwam. Daarover was in een eerder stadium al een beslissing genomen. De eerste aanwijzingen zijn dat Adil Q. diverse psysiche problemen heeft. In jargon: „Verdachte heeft een emotionele ongenaakbaarheid”, zei de officier van justitie. „Een zeer gebrekkige affectieve expressie, en een sterk vertraagd denken.”

‘Ik ben al onderzocht’
Eerder dit jaar zou hij in Italië worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. Die maatregel werd niet uitgevoerd, omdat hij niet meer in Italië was. Hij staat nu op de wachtlijst om te worden geobserveerd in het PBC. ,,Dat wil ik niet”, fluisterde hij tot vier keer, via de tolk. ,,Ik accepteer geen TBS. En ik ben al onderzocht.”

De nabestaanden en toehoorders op de publieke tribune waren duidelijk ontstemd over de houding van de verdachte. Namens de nabestaanden vroeg de advocaat nadrukkelijk aan de verdachte om later wel tekst en uitleg te geven over wat hij zou hebben gedaan en waarom. De advocaat van de verdachte, Thijs Stapel, gaf aan niet te verwachten dat zijn cliënt dat gaat doen.
  Spellchecker maandag 13 juli 2026 @ 14:40:38 #234
197773 crew  maily
pi_221323072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Uit het AD:
Het was een opvallende verschijning in de Alkmaarse rechtbank. De 37-jarige verdachte van het doden van een vrouw uit Nieuw-Vennep droeg een korte broek met ‘voetbalsokken’ tot zijn knieën, en daarop een spijkerblouse. Hij keek om zich heen, naar de zaal vol nabestaanden en media.

Het leek erop dat hij bij de eerste voorbereidende zitting, net als toe nu toe in de politieverhoren, niets zou zeggen. Totdat zijn opname in het Pieter Baan Centrum (PBC) ter sprake kwam. Daarover was in een eerder stadium al een beslissing genomen. De eerste aanwijzingen zijn dat Adil Q. diverse psysiche problemen heeft. In jargon: „Verdachte heeft een emotionele ongenaakbaarheid”, zei de officier van justitie. „Een zeer gebrekkige affectieve expressie, en een sterk vertraagd denken.”

‘Ik ben al onderzocht’
Eerder dit jaar zou hij in Italië worden opgenomen in een psychiatrische inrichting. Die maatregel werd niet uitgevoerd, omdat hij niet meer in Italië was. Hij staat nu op de wachtlijst om te worden geobserveerd in het PBC. ,,Dat wil ik niet”, fluisterde hij tot vier keer, via de tolk. ,,Ik accepteer geen TBS. En ik ben al onderzocht.”

De nabestaanden en toehoorders op de publieke tribune waren duidelijk ontstemd over de houding van de verdachte. Namens de nabestaanden vroeg de advocaat nadrukkelijk aan de verdachte om later wel tekst en uitleg te geven over wat hij zou hebben gedaan en waarom. De advocaat van de verdachte, Thijs Stapel, gaf aan niet te verwachten dat zijn cliënt dat gaat doen.
Dit gaat dus weer over die andere moord.
  maandag 13 juli 2026 @ 14:41:34 #235
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_221323076
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:40 schreef maily het volgende:

[..]
Dit gaat dus weer over die andere moord.
Ja zoals alle post hier vandaag en gisteren.
  Spellchecker maandag 13 juli 2026 @ 14:50:56 #236
197773 crew  maily
pi_221323152
quote:
ik accepteer geen tbs
_O- _O- _O- _O-
  maandag 13 juli 2026 @ 15:04:44 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221323268
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:50 schreef maily het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
Adil snapt het niet helemaal :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221323517
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is het ook, maar het blijft allemaal wel een heel erg toevallige samenloop van omstandigheden.
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
pi_221323549
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het enige “toeval” is dat er twee vrouwen zijn vermoord die bij hetzelfde bedrijf samenwerkten. En wellicht ook nog dezelfde nationaliteit hadden.
Niet alleen bij hetzelfde bedrijf, nauw samenwerkende vrouwen en tussen de twee zaken maar drie dagen. Dat is vergelijkbaar met het enorme toeval dat twee gezinsleden vlak na elkaar een verdacht overlijden hebben.
  maandag 13 juli 2026 @ 15:26:48 #240
438527 MissButterflyy
pi_221323552
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Nou, en dat binnen een week van elkaar.
En ze was ook nog de persoonlijk assistente van de vrouw die dood in bad was gevallen. Het waren hechte collega’s van elkaar.
Zijn heel wat toevalligheden samen.
  maandag 13 juli 2026 @ 15:28:27 #241
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221323558
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
Life is what you make it.
pi_221323559
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, en dat binnen een week van elkaar.
En ze was ook nog de persoonlijk assistente van de vrouw die dood in bad was gevallen. Het waren hechte collega’s van elkaar.
Zijn heel wat toevalligheden samen.
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.

Vandaag is een scheidsrechter overleden en van de week een speler van ziid afrika. Je gaat meer toevalligheden daartussen vinden dan dit.
pi_221323571
quote:
15s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef Schanulleke het volgende:
Adil Q. klinkt toch niet echt als een Italiaanse naam. Ik vond al dat de media zo benadrukten dat het een Italiaan was ipv iemand met de Italiaanse nationaliteit.
Iemand met een Italiaanse nationaliteit is toch gewoon een Italiaan, wat is dit nu weer voor spijkers op laag water zoeken, bovendien spreekt ie Italiaans.
pi_221323575
Wwlle
quote:
welke media “benadrukten” dat dan?

Het AD spreekt van de in Italie geboren Adil.
pi_221323586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:31 schreef kalinhos het volgende:
Wwlle
[..]
welke media “benadrukten” dat dan?

Het AD spreekt van de in Italie geboren Adil.
Misschien komt zijn opa uit Tunesie, stel je voor.
  maandag 13 juli 2026 @ 15:33:43 #246
438527 MissButterflyy
pi_221323590
quote:
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?
Hij is wel in Italië geboren. Iemand hier had z’n Facebook gezien dus heb zelf ook een kijkje genomen, lijkt eerder iemand die wellicht een Italiaanse moeder had ofzo.
En ja, het is dezelfde persoon, gezien de tekening van hem vandaag tijdens de rechtszaal.

Enige kwalijke vind ik dat iemand dus lekker kan vluchten uit land van herkomst als daar door hem rotzooi is getrapt, en hier dan verder gaan.
Het opsporingssysteem van landen binnen de EU zou toch moeten verbeteren vind ik. Ook voor verwarde personen die gevaarlijk gedrag vertonen.
pi_221323595
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dat het enige wat je hier hebt te melden?
Hij is wel in Italië geboren. Iemand hier had z’n Facebook gezien dus heb zelf ook een kijkje genomen, lijkt eerder iemand die wellicht een Italiaanse moeder had ofzo.
En ja, het is dezelfde persoon, gezien de tekening van hem vandaag tijdens de rechtszaal.

Enige kwalijke vind ik dat iemand dus lekker kan vluchten uit land van herkomst als daar door hem rotzooi is getrapt, en hier dan verder gaan.
Het opsporingssysteem van landen binnen de EU zou toch moeten verbeteren vind ik. Ook voor verwarde personen die gevaarlijk gedrag vertonen.
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.
  maandag 13 juli 2026 @ 15:35:38 #248
438527 MissButterflyy
pi_221323597
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Mwah. Dat ze samenwerkten benoemde ik al ja, en oke het zit chronologisch kort op elkaar. Maar verder moet je goed zoeken.

Vandaag is een scheidsrechter overleden en van de week een speler van ziid afrika. Je gaat meer toevalligheden daartussen vinden dan dit.
Overleden of vermoord?
En Carin was dus echt de secretaresse van Leonie.
Dat klinkt toch als een nauwere samenwerking als het voorbeeld wat jij aanhaalt.
  maandag 13 juli 2026 @ 15:36:20 #249
438527 MissButterflyy
pi_221323602
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij was toch dakloos? Dan sta je nergens geregistreerd.
Maar niet dakloos geboren.
pi_221323606
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar niet dakloos geboren.
Onvindbaar dan en kennelijk geen reden voor een opsporingsbevel.
pi_221323607
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Adil snapt het niet helemaal :D
Als Adil nou ook nog had gezegd dat hij uberhaupt geen straf accepteert hadden ze niet anders gekund dan hem vrij te laten. Nee is nee, immers.
pi_221331151
https://npo.nl/start/afsp(...)aar-werk-beinvloeden

Mooi interview met Saskia Belleman, moest aan dit topic denken nav een aantal uitspraken van haar mbt onderbuik reacties op social media over de rechtspraak. Misschien moeten we hier ook wel een beetje oppassen met het speculeren.. O-)
pi_221331162
Misschien ja, denk je?
pi_221331169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Misschien ja, denk je?
---> O-) <---- zie je die niet? Ik doe er zelf net zo hard aan mee.
pi_221331199
Gaan we niet doen zeg >:)
  dinsdag 14 juli 2026 @ 19:18:58 #256
174940 W00fer
Maar echt
pi_221334196
Als Clen heel naar was tegen die vrouw, was dat toch ook al opgevallen bij andere familieleden?
pi_221334213
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 19:18 schreef W00fer het volgende:
Als Clen heel naar was tegen die vrouw, was dat toch ook al opgevallen bij andere familieleden?
Dat hoeft niet bij enge glibberige narcisten, die hebben vaak naar buiten toe een masker op.
pi_221334249
quote:
9s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Als Adil nou ook nog had gezegd dat hij uberhaupt geen straf accepteert hadden ze niet anders gekund dan hem vrij te laten. Nee is nee, immers.
Duidelijk je grenzen aangeven inderdaad. Leren nee te zeggen.
  woensdag 15 juli 2026 @ 08:59:15 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221339291
Ik ben het wel met Adil eens: ik accepteer ook geen TBS voor deze mafklapper. Laat hem maar rotten in de cel ipv het TBS-systeem te overbelasten met iemand die toch niet wil.
  woensdag 15 juli 2026 @ 09:29:57 #260
438527 MissButterflyy
pi_221339544
quote:
Wie weet wat er nog naar buiten komt tijdens de rechtszaak.
  donderdag 16 juli 2026 @ 14:15:39 #261
174940 W00fer
Maar echt
pi_221354151
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2026 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wie weet wat er nog naar buiten komt tijdens de rechtszaak.
Ik vermoed dat ook de observatie niet veel gaat opleveren. Iemand mag dan wel bepaalde trekken hebben, dan nog is er overtuigend bewijs nodig. Een motief enzovoort.
pi_221354167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 14:15 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ook de observatie niet veel gaat opleveren. Iemand mag dan wel bepaalde trekken hebben, dan nog is er overtuigend bewijs nodig. Een motief enzovoort.
Geld is heel vaak een motief.
  donderdag 16 juli 2026 @ 15:13:57 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221354824
quote:
Serieus?
Juist in heel ongezonde relaties hebben de familie en vrienden vaak niets door, omdat het voor de buitenwereld zo'n fijne relatie lijkt.

Dit is tevens de reden dat mensen vaak niet geloofd worden als ze de relatie willen verbreken wegens misbruik/mishandeling.
De familie/vrienden "snappen er dan niets van".
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 juli 2026 @ 19:00:32 #264
438527 MissButterflyy
pi_221356504
Bovendien, we weten niks van de getuigenissen van de familie.
Wie weet wat er nog bekend gaat worden.
pi_221358103
Je ziet ze weleens lopen
Man of vrouw altijd aan de wandel met een kinderwagen.
Vaak hebben ze dan een Jank baby.(kloon van Clen)
Ik denk dat Clen ook op pad ging met de baby en dan een rondje Oosterpark deed
Half uurtje heen, half uurtje terug en dat hij daar de Italiaanse hitman heeft ontmoet .
pi_221358221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 22:10 schreef StaceySinger het volgende:
Je ziet ze weleens lopen
Man of vrouw altijd aan de wandel met een kinderwagen.
Vaak hebben ze dan een Jank baby.(kloon van Clen)
Ik denk dat Clen ook op pad ging met de baby en dan een rondje Oosterpark deed
Half uurtje heen, half uurtje terug en dat hij daar de Italiaanse hitman heeft ontmoet .
Zo moet het wel gegaan zijn ja.
  zaterdag 18 juli 2026 @ 01:57:02 #267
174940 W00fer
Maar echt
pi_221366445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus?
Juist in heel ongezonde relaties hebben de familie en vrienden vaak niets door, omdat het voor de buitenwereld zo'n fijne relatie lijkt.

Dit is tevens de reden dat mensen vaak niet geloofd worden als ze de relatie willen verbreken wegens misbruik/mishandeling.
De familie/vrienden "snappen er dan niets van".
Waarom zou de familie in de tijd van femicide hun eigen zus/dochter/nicht/peettante niet geloven?
Als zelfs de persoonlijk assistent van Leonie al verklaarde (meermaals?) bij de politie.
Waarom zou ze een persoonlijk assistente in vertrouwen nemen tov de politie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')