Hier wordt het wat minder, volgens de voorspellingen, maar ik ben wel in voor een goede test van de airco…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, het gaat komende week weer ruim 30 graden worden.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Spiller feat. Sophie Ellis-Bextor - Groovejet
Nee tochquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi op tijd, het gaat komende week weer ruim 30 graden worden.
Wij zijn niet in voor die testquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier wordt het wat minder, volgens de voorspellingen, maar ik ben wel in voor een goede test van de airco…
Hier is weer 32 graden voorspeld.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren met mijn vader naar een begrafenis geweest en kan woensdag weer met hem gaan. Die hitte heeft volgens mij wel echt wat mensen over het randje geholpen.
Klopt. Was deze week ook in het nieuws. Honderden sterfgevallen meer dan verwacht.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben gisteren met mijn vader naar een begrafenis geweest en kan woensdag weer met hem gaan. Die hitte heeft volgens mij wel echt wat mensen over het randje geholpen.
Het was een oud-collega. Het was raar om bij een afscheidsdienst te zijn van iemand die je niet kent. Maar mijn vader kende veel mensen die er waren en die waren allemaal blij verrast dat hij er was. En ik begreep van hen dat mijn vader heel goed bevriend met hem was. De rouwkaart was overigens niet te vinden toen ik hem ging ophalen, dus tot het moment dat we de kerk binnenstapten had ik geen idee wie er overleden was.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En was het een vage kennis, of toch iemand die hij wat beter kende?
En komende woensdag?
Ja, maar dan snap ik wel dat je vader er naartoe wilde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een oud-collega. Het was raar om bij een afscheidsdienst te zijn van iemand die je niet kent. Maar mijn vader kende veel mensen die er waren en die waren allemaal blij verrast dat hij er was. En ik begreep van hen dat mijn vader heel goed bevriend met hem was. De rouwkaart was overigens niet te vinden toen ik hem ging ophalen, dus tot het moment dat we de kerk binnenstapten had ik geen idee wie er overleden was.
De begrafenis van woensdag is een oude buurvrouw van ons, dus die kende ik zelf ook goed en ik heb zelf ook een kaart gehad. Dat scheelt.
Ja, het was goed dat ik gegaan ben met hem. Dat is toch belangrijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar dan snap ik wel dat je vader er naartoe wilde.
En tja.... hoe ouder ze worden hoe meer mensen hun ontvallen.
Precies.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het was goed dat ik gegaan ben met hem. Dat is toch belangrijk.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Daar waar nu de pleuris uitgebroken is - klein orkest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |