Ach, wat jammer. Ik ben nog onderweg naar huis en ik moet thuis een demo voor morgen voorbereiden. Dus ik tune waarschijnlijk niet in. Ik ben zo slecht in powerpoint-presentaties maken. Wat ik wil zeggen weet ik wel zo'n beetjequote:Op woensdag 8 juli 2026 17:37 schreef DJ11 het volgende:
De Kamer, gehoord de beraadslagingen, overwegende:
- dat er vanavond geen voetbal is
- dat Melting morgenavond niet uitzendt
- dat ondergetekende zin heeft om te draaien
spreekt uit dat er vanavond om 19:00 uur een DJ11-uitzending op Radio 49 is en gaat over tot de orde van de dag
Gaat je vast lukken. Succes ermee in elk gevalquote:Op woensdag 8 juli 2026 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wat jammer. Ik ben nog onderweg naar huis en ik moet thuis een demo voor morgen voorbereiden. Dus ik tune waarschijnlijk niet in. Ik ben zo slecht in powerpoint-presentaties maken. Wat ik wil zeggen weet ik wel zo'n beetje
Tijdstip vooraf-track: 18:56 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Help! (555)
AJR - The DJ Is Crying For Help
Ajuto!quote:
Goedenavond en welkomquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:04 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned uit een nieuw land. Of eigenlijk stiekum niet, want Frankrijk![]()
Proost!
[ link | afbeelding ]
(Ok, deze is al op inmiddels)
Dynasty - I Don't Want To Be A Freak (But I Can't Help Myself)
Suggesties:quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom![]()
Het kan vanavond alle kanten op, naast wat Help- en 5-liedjes. Dus verzoekjes / suggesties zijn welkom
De laatste staat klaar, de eerste met een ander nummer. Maar ABC kan er ook wel even bij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Suggesties:
Jackson 5 - ABC
Elvis - can't help falling in love... ok, hij kan niet helpen, is dat OK?
Je bent een schatquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook daarvan stond al een andere klaar, maar ik zet 'm erbij
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent een schat
We kunnen helaas maar tot iets voor 14u lokale tijd (20 bij jullie) meeluisteren want we hebben een boeking bij deze drijvende bar
[ link | afbeelding ]
Maroon 5 - Memories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |