lol kinderen zijn echt achterlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ik stond onlangs met mn vrouw al een tijdje in de rij bij de baron in de efteling. Er stond een groepje kinderen achter ons.
Toen wij aan de beurt waren konden wij vooraan instappen en die kinderen moesten wachten achter het hekje op de volgende rit.
Toen hoorde ik een van die kinderen tegen zijn vriendjes zeggen vlak voor we vertrokken: "kijk die man daar zitten vooraan! Die is echt kei oud jongen! Ik denk misschien zelfs wel al 30!!"![]()
Toen voelde ik mij wel even oud ja. Ik ben overigens 49.
Je kiest daar toch altijd ver van te voren voor front seat :/quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Ik stond onlangs met mn vrouw al een tijdje in de rij bij de baron in de efteling. Er stond een groepje kinderen achter ons.
Toen wij aan de beurt waren konden wij vooraan instappen en die kinderen moesten wachten achter het hekje op de volgende rit.
Toen hoorde ik een van die kinderen tegen zijn vriendjes zeggen vlak voor we vertrokken: "kijk die man daar zitten vooraan! Die is echt kei oud jongen! Ik denk misschien zelfs wel al 30!!"![]()
Weet ik veel, ik ben 49 en kennelijk half seniel want kei oud en misschien zelfs al 30!!quote:Op zondag 5 juli 2026 15:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kiest daar toch altijd ver van te voren voor front seat :/
Welke medische redenen kan dat nou weer zijn, moet je poepen in een achtbaan?quote:Op zondag 5 juli 2026 15:57 schreef cinderloom het volgende:
Vroeger vond ik het wel leuk. Tegenwoordig niet meer. Maar dat komt om medische redenen.
En je vrouw vonden ze blijkbaar nog wel een lekker jong hertje.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Geralt het volgende:
Die is 32, dus ook een ouwe doos waarschijnlijkquote:Op zondag 5 juli 2026 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En je vrouw vonden ze blijkbaar nog wel een lekker jong hertje.
Wow geil, hoe regel je dit?quote:Op zondag 5 juli 2026 18:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is 32, dus ook een ouwe doos waarschijnlijk
Nee!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:41 schreef incel het volgende:
Ik hou echt van dingen als Efteling of Walibi en was laatst ook in Europa Park (Duitsland) en zo. Echt magisch en die achtbanen zijn altijd zo tof.
Houden jullie van pretparken?
Ik zit te denken om binnenkort naar Phantasialand te gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |