Klopt je hobbelt er meestal zo voorbij maar als het net DAAR misgaat heppie nog steeds een groot probleem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:12 schreef Zoddie het volgende:
Anyway, Wandelen in de bergen blijft riskant.
Ook op vrij makkelijke paden T2 en T3 heb je soms nog wel een stukje waar je als je struikelt of net duizelig wordt je zo omlaag kan storten.
Je mag de mijne hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:48 schreef YoopY het volgende:
Kom op jongens, dit geeft een adrenaline kick om te doen.
Ik krijg al buikpijn van het filmpjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Moest meteen hier aan denken. Doodeng, ik zou dit nog niet voor 10 miljoen gaan doen.
Bekijk deze YouTube-video
Of zoals ik, zoals later bleek, een gemzen pad kiezen en dan vastlopen en niet terug durven omdat de berg dan aan m'n linkerkant zou zitten dus maar door en de dood in de ogen kijken (onder me een rotswand en een waterval) terwijl ik naar boven klauterde in de hoop op een wandelpad terecht te komen Echt man bij elke verplaatsing van een voet of hand dacht ik dat ik naar beneden zou stortenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:12 schreef Zoddie het volgende:
Anyway, Wandelen in de bergen blijft riskant.
Ook op vrij makkelijke paden T2 en T3 heb je soms nog wel een stukje waar je als je struikelt of net duizelig wordt je zo omlaag kan storten.
Of dat ja, verdwaald raken en op een positie komen waar je niet meer terug kan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Of zoals ik, zoals later bleek, een gemzen pad kiezen en dan vastlopen en niet terug durven omdat de berg dan aan m'n linkerkant zou zitten dus maar door en de dood in de ogen kijken (onder me een rotswand en een waterval) terwijl ik naar boven klauterde in de hoop op een wandelpad terecht te komen Echt man bij elke verplaatsing van een voet of hand dacht ik dat ik naar beneden zou storten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |