Die zie ik te vaak voorbij komenquote:
En hij is nog geen 24 uur oudquote:
Ook weinig, boodschappen, buiten gezeten en 2 uur liggen pitten nou ja pitten wakker, slapen, wakker slapenquote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij popcorn moet ik altijd denken aan dat gevreet naast je en achter je in de bioscoop... Elke mooie spannende scene verknoeid door dat gekraak.
Ja, dat is toch verschrikkelijk? Het hoort natuurlijk bij 'de beleving'. Maarja.quote:
Lekker thuis film kijkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Hey Homijn dat is fijnquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Nu zijn er wel genoeg punten behaald. Ik moet zo een radio-uitzending promoten.
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn dat is fijn
Hoe laat kunnen we luisteren,
kan je dat even in mijn oren fluisteren
Dank u en heel veel luisterplezierquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
De bazenuitzending gaat zo beginnen, om 19:00 uur op Radio 49
* Homijn gaat luisteren
Dat mag. En wil ik zelfs nog wel voor je doen door deze post te quotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:51 schreef Homijn het volgende:
Hey vakantiegangert, heb je het een beetje naar je zin?quote:
De bloemetjes buiten zetten?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, ik kan niet luisteren, ik ben de komende uren weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |