Ik vind helemaal mooi!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Al vind ik die oude Hema logo wel mooi
Ze verkopen nog steeds koffie.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:01 schreef Rob het volgende:
En opeens... Vroeger kocht onze fam. altijd onze koffie bij de HEMA. tot de HEMA ermee stopte. Dat was K#T.
Ik had het over hun eigen merk koffie dat ook in het restaurant gebruikt werd. Ze zijn een tijd gestopt met koffie zo'n 20 jaar geleden. Later weer begonnen maar niet de kwaliteit die het vroeger had.quote:
Komt nu uit Bolsward.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had het over hun eigen merk koffie dat ook in het restaurant gebruikt werd. Ze zijn een tijd gestopt met koffie zo'n 20 jaar geleden. Later weer begonnen maar niet de kwaliteit die het vroeger had.
in Amsterdam ((Nieuwendijk) is de uitgebreide vleeswarenafdeling wegquote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik koop nog wel vaak vleeswaren en zo daaro
Jammer wel,hier niet gelukkigquote:Op zondag 5 juli 2026 00:14 schreef Rob het volgende:
[..]
in Amsterdam ((Nieuwendijk) is de uitgebreide vleeswarenafdeling weg
Wel raar.. Als je bedenkt dat het een Amsterdams bedrijf "was" en het nu elders beter is dan in Amsterdamquote:
Ja maar het publiek daar is anders he, Nieuwendijk is echt hartje Amsterdam. Bij mij is het publiek echt mensen die boodschappen doen voor thuisquote:Op zondag 5 juli 2026 00:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel raar.. Als je bedenkt dat het een Amsterdams bedrijf "was" en het nu elders beter is dan in Amsterdam
(Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam)
Gisteren nog vleeswaren bij je zusje gekocht toch.quote:Op zondag 5 juli 2026 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik koop nog wel vaak vleeswaren en zo daaro
Eerste klas fricandeau toch.quote:
Ik snap wel dat je blij bent met de Hema in je dorpquote:Op zondag 5 juli 2026 00:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog vleeswaren bij je zusje gekocht toch.
Toch?quote:Op zondag 5 juli 2026 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je blij bent met de Hema in je dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |