Snap ik, maar ik zou het roken ook maar eens laten staan als je zo veel slijm hoest.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja heb maagbeschermers.
Dinsdag om 2 uur naar de huisarts.
Die verwijst me me maar door naar het ziekenhuis, als ze op cardiologie niks kunnen vinden behalve stress, dan maar een internist of longarts. Ik wil er nu wel eens een keer vanaf.
Dat is iets van de laatste tijd. Volgens mij sinds een covid besmetting in 2024.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zou het roken ook maar eens laten staan als je zo veel slijm hoest.
Henk gebruikt Hoestabletten van het kruidvat met acetylcysteïne bruis 600mg bij vastzttende hoest door taai slijmquote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik met jou nog eens fatsoenlijk zou kunnen praten, maar dat terzijde.
Ik word al 15 jaar of langer behandeld tegen chronische bij en voorhoofdsholte ontstekingen (ik moet ook chronisch avamys / fluticason gebruiken. Omdat het ontstekinga gevoelig is, werkt om de zoveel weken een xylometazoline kuur van een week beter dan gewone zoutoplossing. Dat doet helemaal niets voor mij.
Ik heb codeïne van de huisarts en bisolvon met broomhexine. Zal eens kijken of dat wat hij gebruikt anders is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Henk gebruikt Hoestabletten van het kruidvat met acetylcysteïne bruis 600mg bij vastzttende hoest door taai slijm
Dat is al 2 jaar dus, niet de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste tijd. Volgens mij sinds een covid besmetting in 2024.
Die bisolvon hielp hemquote:Op zaterdag 4 juli 2026 07:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb codeïne van de huisarts en bisolvon met broomhexine. Zal eens kijken of dat wat hij gebruikt anders is.
Wat zeg je nu?quote:
Ik kan hier geen tzadziki van makenquote:
Onderschat je zelf niet zegt de vertaler, het is Jamiacaansquote:
quote:
Ook een vriendelijke goedemorgenquote:
Blubber de blubquote:
Oja goedemorgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een vriendelijke goedemorgen
[..]
Blubber de blub
Hey GGquote:
Hier ook zoiets. Was er uiteindelijk om half zes uit ofzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GGlekker bakkie, ik zit ondertussen al aan de 4de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |