Klinkt prima toch.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb nog geen datum, zal ook pas over een maand of 3 zijn. Dus zal iets worden als in; binnenkort wordt er airco geinstalleerd, ik moet u hiervan op de hoogte stellen wegens eventueel overlast tijdens de plaatsing. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
ja ik frommel gewoon wat in elkaar, de woningbouw wil ook een kopie.. prima joh.. Ik doe het via de officiele weg, zijn er maar 2 die bv een donkere behuizing hebben (huis heeft donkere stenen), de rest heeft allemaal wit, of aan de zijkant wat niet mag. Moet ook zo laag mogelijk, dat is bij mij minimaal 2 meter want zit met buitenkraan en elektra buitenlamp. Moet dus daarbovenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zou ik de buurtjes ook even vragen, kleine moeite toch
Beter doe je het dan goed dan ooit bij een verhuizing de boel weer in orde moeten maken
ALs mensen het hier plaatsen moet het bijna op de grond i.v.m het zicht van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja ik frommel gewoon wat in elkaar, de woningbouw wil ook een kopie.. prima joh.. Ik doe het via de officiele weg, zijn er maar 2 die bv een donkere behuizing hebben (huis heeft donkere stenen), de rest heeft allemaal wit, of aan de zijkant wat niet mag. Moet ook zo laag mogelijk, dat is bij mij minimaal 2 meter want zit met buitenkraan en elektra buitenlamp. Moet dus daarboven
hier is het zo laag mogelijk, dat is dus op zo'n 2 tot 2.5 meter hoogte in mijn geval. Zou ik geen buitenkraan hebben kan het op de grond (al zit ik dan nog met de katten en Jyske).quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs mensen het hier plaatsen moet het bijna op de grond i.v.m het zicht van andere mensen.
Maar iederer cooperatie is weer anders
Gelukkig maar dat ze bij jullie dan anders zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hier is het zo laag mogelijk, dat is dus op zo'n 2 tot 2.5 meter hoogte in mijn geval. Zou ik geen buitenkraan hebben kan het op de grond (al zit ik dan nog met de katten en Jyske).
Vorige week wilde je graag de leiding en ging het niet door.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
straks ook weer een dagje werken, even een keer geen leiding, is ook wel lekker
Tot zoverquote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:51 schreef Dotteke het volgende:
Slaap lekker
En vergeet geen xylometazoline spray te halen bij het kruidvat
Heb je geen pufjequote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tot zover
Zodra ik ligast van maagzuur en hoest aanvallen die slijm willen uitbraken.
Ja heb maagbeschermers.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen pufje
Henk haalt daar ook iets voor zal hem straks eens even vragen
Met al die medicijnen vind ik het niet zo gek dat je ook last van maagzuur krijgt. Heb je wel maagbeschermers?
Er al eens aan gedacht om te stoppen met roken?
Beter zoutoplossing gebruiken werkt net zo goed, goedkoper (zelf maken) minder schadelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 05:43 schreef DJMO het volgende:
Pijnstillers doen hun werk inmiddels dus ik ga proberen om nog even te liggen.
Note to self : xylometazoline spray halen bij kruidvat
Nooit gedacht dat ik met jou nog eens fatsoenlijk zou kunnen praten, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter zoutoplossing gebruiken werkt net zo goed, goedkoper (zelf maken) minder schadelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |