Ja is waardeloos he, en de mediator kiest zijn kantquote:
Ja dat is echt ongelooflijke bullshit, dat is een veel te grote inbreuk op haar privé-leven.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is waardeloos he, en de mediator kiest zijn kant
Mijn dochter mocht zelfs geen relatie nemen, ze heeft een nieuwe vriend.
Dat had ze volgens die mediator eerst met vader en met haar moeten overleggen.
Het moet niet gekker worden
Ze is al 4 jaar alleen, mag ze eindelijk een vriend hebben
Ja en de kinderen zijn knettergek met hem.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is echt ongelooflijke bullshit, dat is een veel te grote inbreuk op haar privé-leven.
Ja, nog geen 2 minuten werk met CoPilotquote:
Ik heb in totaal 2 plaatjes laten maken met AI waarvan 1 een kleurplaat was. Het heeft mijn interesse niet.quote:
Ik vind het wel prettig werken. En het zou me ook kunnen helpen bij het vinden van een baan als vertaler in Luxemburg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 2 plaatjes laten maken met AI waarvan 1 een kleurplaat was. Het heeft mijn interesse niet.
Hey Robquote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:42 schreef Rob het volgende:
Hmmm Popcorn bij de koffie![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
#metooquote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rob
Ik doe het wel alleen met koffie.
"Hey Google, vertaal dit document ff van Nederlands naar Luxemburgs."quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig werken. En het zou me ook kunnen helpen bij het vinden van een baan als vertaler in Luxemburg.
Ik heb hier wel een bakkie, maar geen popcorn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:42 schreef Rob het volgende:
Hmmm Popcorn bij de koffie![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, meer andersom. Verschillende talen grofweg naar het Nederlands vertalen, waarbij ik daarna zelf bv folders kan vertalen voor nl toeristen, of bedrijven kan ondersteunen in hun communicatie met Nederlandse klanten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hey Google, vertaal dit document ff van Nederlands naar Luxemburgs."
- Nou, ben ik aangenomen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, meer andersom. Verschillende talen grofweg naar het Nederlands vertalen, waarbij ik daarna zelf bv folders kan vertalen voor nl toeristen, of bedrijven kan ondersteunen in hun communicatie met Nederlandse klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |