Dat was het altijd al geweest, rond die prijs. Dus waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef Cockwhale het volgende:
Het is echt belachelijk duur. Zo maar ff 150 euro aftikken om ff in een kamer te slapen, want je kunt er vaak pas laat in en vroeg eruit. En voor dat geld heb je nog niet eens ontbijt erbij
Ga weg joh, nog geen 10 jaar geleden was het voor 90 euro ook te vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dat was het altijd al geweest, rond die prijs. Dus waar hebben we het over?
Je moeder doet het daar nog steeds voor.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ga weg joh, nog geen 10 jaar geleden was het voor 90 euro ook te vinden.
Wel eens van inflatie gehoord? Dat was cumulatief over de laatste tien jaren ook rond de 30%quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ga weg joh, nog geen 10 jaar geleden was het voor 90 euro ook te vinden.
Want die mensen slapen in hotels waar jij graag zou verblijven? Vaak is het al althanse uitgeleefde zooi voordat asielzoekers er in komenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:33 schreef Kottnauer het volgende:
Het verschijnsel dat statushouders in hotels worden opgevangen heeft volgens mij een prijsopdrijvend effect.
Probeer maar eens via boeking-punt-kom een hotelkamer te boeken in de grensstreek Nederland - Duitsland.
Bij ons alles torenhoog, maar zodra je de grens overgaat dalen de prijzen met minstens 30%.
Hier in Oosterhout (Brabant) zitten ze in hotel van der Valk.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Want die mensen slapen in hotels waar jij graag zou verblijven? Vaak is het al althanse uitgeleefde zooi voordat asielzoekers er in komen
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je überhaupt in Nederland in een hotel gaan slapen?
Enige reden die ik me kan bedenken is dat je met een meisje op Kinky hebt afgesproken die je vol wilt blaffen op neutraal terrein.
Dan hebben ze het daar iets beter, maar vergis je niet ze mogen niet in het restaurant eten of in het zwembad liggen chillen, dat is voor de normale gasten, in deze noodopvang leven ze gescheiden van de normale hotel gasten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier in Oosterhout (Brabant) zitten ze in hotel van der Valk.
In Duitsland is het nu geen zomer, dit heb ik nooit geweten!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:29 schreef -Knapzak- het volgende:
Het zal vast niets met de zomer / vakantieperiode te maken hebben.
"Het is de schuld van de Rabobank asielzoekers."
Ja maar we wilden toch geen VVD??????quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien volgende keer niet op Rob "Ik snap niet hoe kernenergie werkt" Jetten stemmen.
Goede, alleen zakenlui, hoerenneukers en vreemdgangers slapen in hotels in Nederland, voor de rest van de mensheid heeft het geen enkele meerwaardequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom zou je überhaupt in Nederland in een hotel gaan slapen?
Enige reden die ik me kan bedenken is dat je met een meisje op Kinky hebt afgesproken die je vol wilt blaffen op neutraal terrein.
Lijkt me heerlijk om te horen, nu wil ik daar ook gaan werkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:15 schreef MultiBanaan het volgende:
Sowieso van der Valk is echt een vreemdgangershotel pur sang, een maat van me heeft er bij een locatie gewerkt, en als je 's nachts over de gang liep daar was het dikwijls een kakafonie van neukgeluiden. En je ontwikkelt na verloop van tijd ook een oor ervoor dat je het verschil tussen vreemdgangseks en andere seks kan horen, want vreemdgangseks is doordrenkt van een passie die je eigenlijk alleen tegenkomt bij hitsige tienertjes die stiekem ergens gaan neuken omdat ze thuis niet kunnen
Dat is geen 30% stijging. Gaat eerder richting een 100% stijging.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wel eens van inflatie gehoord? Dat was cumulatief over de laatste tien jaren ook rond de 30%
Dit inderdaad en boeking pakt ook nog 15%quote:Op zaterdag 4 juli 2026 09:13 schreef Bart2002 het volgende:
Per 1 januari is de btw op hotelovernachting (plus andere diensten zoals ontbijt) van 9% naar 21% gegaan. Dat is de echte reden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |