abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2026 @ 19:40:19 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221225840
Hebben jullie dit fragment ook gezien: een Nederlandse verslaggever wordt geïnterviewd in dat NOS-programma dat rond een wedstrijd wordt uitgezonden. Hij vertelt dat hij daar in de Verenigde Staten op bezoek is geweest bij een voodoo-priesteres. En in zijn hand heeft ie een voodoo-pop en in zijn andere hand een prikding. Hij vertelt wat over dat bezoek en er wordt wat gelachen in de studio. En ineens zegt ie iets van: “Ah, het is allemaal ook onzin.” En dan steekt ie in één keer dat prikding in die pop!

In het voodoo-geloof kun je daar iemand op afstand mee schade berokkenen. Het is nogal een eng geloof.

Iemand gezien?
  vrijdag 3 juli 2026 @ 19:41:58 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221225852
Niet gezien. Ik ben wel benieuwd naar het fragment. Ik zou het niet zo lichtzinnig nemen....
pi_221225862
Niet gezien, maar kreeg vanmiddag wel een enorme steek in mijn zij. Just sayin'.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221225902
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie dit fragment ook gezien: een Nederlandse verslaggever wordt geïnterviewd in dat NOS-programma dat rond een wedstrijd wordt uitgezonden. Hij vertelt dat hij daar in de Verenigde Staten op bezoek is geweest bij een voodoo-priesteres. En in zijn hand heeft ie een voodoo-pop en in zijn andere hand een prikding. Hij vertelt wat over dat bezoek en er wordt wat gelachen in de studio. En ineens zegt ie iets van: “Ah, het is allemaal ook onzin.” En dan steekt ie in één keer dat prikding in die pop!

In het voodoo-geloof kun je daar iemand op afstand mee schade berokkenen. Het is nogal een eng geloof.

Iemand gezien?
Nee, niet gezien, maar ik weet dat er voodoopraktijken worden gedaan in Afrika rond voetbalwedstrijden. Of ze effect hebben, geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')