----------------------------quote:Jeu de Boules bij De Drentsehof in Alblasserdam
Alblasserdam – Op dinsdag 14 juli van 10.30 tot 12.00 uur wordt er jeu de boules gespeeld bij De Drentsehof in Alblasserdam. Buurtgenoten en andere geïnteresseerden zijn van harte welkom om een balletje mee te gooien op de baan. Gezelligheid en samenzijn staan deze ochtend centraal.
Voorafgaand aan de activiteit maakt de groenvoorziening van de gemeente Alblasserdam de jeu-de-boulesbaan onkruidvrij, zodat er zonder obstakels gespeeld kan worden. Ook buurtbewoners die in de zomerweken daarna gebruik willen maken van de baan profiteren hiervan.
Tijdens de activiteit is een welzijnscoach van Het Brughuis aanwezig voor een praatje en ontmoeting. Daarnaast worden koffie, thee en water aangeboden. Meedoen is gratis en iedereen is welkom. Voor meer activiteiten in de zomerperiode zie ook www.hetbrughuis.nl/kalender.
https://www.hetkontakt.nl(...)69505_mr565sb5_kfse8
Dan durf ik wel!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
@:golfer en ik gaan ook. We pakken ze.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan durf ik wel!
Kom je ook kijken @:voetbalmanager2 ?
Gadverdamme, tante overheid wordt ook steeds opdringeriger.quote:Tijdens de activiteit is een welzijnscoach van Het Brughuis aanwezig voor een praatje en ontmoeting.
Graag niet voor alle boomer activiteiten een nieuwsberichtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------------
Klinkt interessant! Maar ik durf niet echt want straks is er sprake van matchfixing of gaan ze ruzie met elkaar maken
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag niet voor alle boomer activiteiten een nieuwsbericht
Ik heb verbomen dat ze iederen ondervragen iddquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gadverdamme, tante overheid wordt ook steeds opdringeriger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |