abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221255829
Ik zou niet snel mijn zitplaats aan een zwangere vrouw afstaan. Eigen keuze en je bent zwanger gvd niet gehandicapt. Voor iemand die slecht loopt zou ik dan wel weer opstaan, ja ook als ze zwanger is. Maar zwangerschap op zich is je eigen keuze. Ik moet gvd al genoeg betalen voor mensen die zelf voor kinderen kiezen!
pi_221256658
Er zijn zoveel redenen waarom iemand een zitplaats nodig kan hebben, maar waar je niets van ziet van buiten. Je ziet niet of iemand MS heeft, of reuma. De meeste mensen zien het niet eens als iemand met een prothesebeen de trein in stapt.

Sta gewoon eens iets vaker op voor iemand. Dan kan je daarna trots zijn op jezelf dat jij de aardigste in de coupe was en als eerste op stond, en vervolgens mag je dankbaar zijn dat jij niet een of andere kutziekte of handicap hebt en nog zo makkelijk kán staan.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221256960
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 17:58 schreef DoubleDip het volgende:
Ik zou niet snel mijn zitplaats aan een zwangere vrouw afstaan. Eigen keuze en je bent zwanger gvd niet gehandicapt. Voor iemand die slecht loopt zou ik dan wel weer opstaan, ja ook als ze zwanger is. Maar zwangerschap op zich is je eigen keuze. Ik moet gvd al genoeg betalen voor mensen die zelf voor kinderen kiezen!
Oei, bitchfight in het OV dus. Vind het wel heel vrouw onvriendelijk.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')