Ik quootte jou dan ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Net niet helemaal bij me in de buurt, en ik heb net koekjes zitten bakken met Mini!
Hier staan die dingen niet.quote:
Jij zeilt heel wat kutjes af zo tussen neus en lippen doorquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel eens zitten skûtsjesilen op het Sneekermeer, telt dat ook?
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij zeilt heel wat kutjes af zo tussen neus en lippen door
Ik heb sowieso niks met watersport of wat dan ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:41 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel eens zitten skûtsjesilen op het Sneekermeer, telt dat ook?
LaPaay kan dus geen lol aan jou beleven?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met watersport of wat dan ook.
Ik wil wel ff in haar bek zeiken.quote:
Nu is de boot aan?quote:
Trump heeft volgens mij een gouden plee, dan zal die vast ook wel een gouden douche hebben.quote:
Moeten zij weten tochquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:46 schreef RedShoe het volgende:
Wat mensen op dat gebied allemaal doen ook
Op dat schip van hem was ook heel veel goud.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump heeft volgens mij een gouden plee, dan zal die vast ook wel een gouden douche hebben.
En had hij ook niet een hoertje in het bed laten zeiken waar Obama in had geslapen?
Tot op zekere hoogte wel idd.quote:
Beter dan dat je nat gaatquote:
Hij was laatst gespot dat hij voor een vergadering of whatever met een tube secondelijm gouden naamplaatjes van de aanwezigen op de juiste plekken aan het bevestigen was.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op dat schip van hem was ook heel veel goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |