Laat het OM werken voor je betaalde boete. Dus de volgende keer naar de volgende zaak verwijzen:quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neem mijn geld maar, ik heb het niet nodig.
Nou en, het geld moet ergens vandaan komen, op deze manier komt het niet uit mijn portemonneequote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat komt doordat onze overheid boetes gebruikt als begrotingsopvulling en niet waarvoor het bedoeld is: extra.
Dat is fout 1 en daar moet je niet de boeterijders voor aankijken.
We zouden ook gewoon een overheid kunnen hebben die zich wel een de regels houdt…quote:Op zondag 5 juli 2026 08:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Nou en, het geld moet ergens vandaan komen, op deze manier komt het niet uit mijn portemonnee
Dan moet ik me aan de belachelijke snelheidslimiet houden en dat is onmogelijk dus dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We zouden ook gewoon een overheid kunnen hebben die zich wel een de regels houdt…
dat kan, als ze je pakken moet je betalen, risico van de sportquote:Op zondag 5 juli 2026 09:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan moet ik me aan de belachelijke snelheidslimiet houden en dat is onmogelijk dus dat gaat nooit gebeuren.
Dat is het probleem niet, ze willen dat ik het standaard doe. Als ik me aan de regels houd, me netjes gedraag en fatsoenlijke gesprekjes voer dan zou ik dat moeten merken in de wereld om me heen.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:35 schreef Moonversion het volgende:
[..]
dat kan, als ze je pakken moet je betalen, risico van de sport
Ook verkeerde mindset.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Nou en, het geld moet ergens vandaan komen, op deze manier komt het niet uit mijn portemonnee
Alleen mag het niet op deze manier dus eindelijk een rechter die fatsoenlijk recht spreekt.quote:Op zondag 5 juli 2026 08:55 schreef Moonversion het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |