Maar wel een visjuwelierquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:35 schreef golfer het volgende:
Leuk, veel steden erbij met minder dan 10.000 inwoners.
Zoals welke stad dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:35 schreef golfer het volgende:
Leuk, veel steden erbij met minder dan 10.000 inwoners.
Doet AD al veel langer.quote:
Die 20 standaardglazen slaan sowieso nergens op, want een standaardglas is 10 gram pure alcohol. Een flesje quadrupel van 12% is dus al bijna 4 standaardglazen. Maak die glazen gewoon wat groter.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Megadom om die richtlijn te blijven verlagen naar bijna niks meer nu, want toen het nog rond de 20 per week max was, dachten sommige mensen nog van: dat is redelijk, daar kan ik wel proberen onder te blijven, en nu denken mensen: krijg de tering, ze kunnen me wat, ik zuip lekker wat ik wil, want ze roepen maar wat
Inderdaad, als ze die standaardglazen wat groter maken dan kunnen we meer drinken, en als ze de uitkeringen hoger maken dan hoeven we niet so hard te werkenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die 20 standaardglazen slaan sowieso nergens op, want een standaardglas is 10 gram pure alcohol. Een flesje quadrupel van 12% is dus al bijna 4 standaardglazen. Maak die glazen gewoon wat groter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |