quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:29 schreef littlemindy het volgende:
Geen idee waarom dit is uitgelopen op een man-vrouw discussie?
Vrouwen overkomt dit net zo goed, hier uitgelegd vanaf circa de 4e minuut:
Bekijk deze YouTube-video
Twee keer is natuurlijk geen “toeval”.quote:Uriel was the second grandchild to die while in Nix's care. In December 2021, 16-month-old Ezra died after he opened doors, went under a fence and wandered into a pond outside Nix's Wauchula home, according to deputies.
De eerste keer was een compleet andere situatie.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
[..]
Twee keer is natuurlijk geen “toeval”.
Ja, hier zie ik ook eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bron? Ik zie hier in de praktijk dan weer het tegenovergestelde
Ligt gewoon aan het karakter, niet zozeer aan of iemand een pielemuis heeft of niet.
En alle psychopaten en criminelen worden komen uit single-moeders, wat is je punt?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:31 schreef Kottnauer het volgende:
Mannen zijn van nature toch minder geschikt om voor hun kinderen te zorgen dan vrouwen, denk ik.
Het zijn meestal vaders die hun kind in de auto vergeten, geloof ik.
De woke-religie wil ons laten geloven dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar dat idee wijkt af van de natuurlijke verdeling van zorgtaken.
What.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:31 schreef Kottnauer het volgende:
De woke-religie wil ons laten geloven dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar dat idee wijkt af van de natuurlijke verdeling van zorgtaken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
De woke-religie (Aka D66) maakt het weinig uit of er honderden kinderen op warme achterbanken het loodje leggen. Alles voor het doel van volkomen gelijkheid
Leuk he je eigen account quotenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. En als dat type-werk helemaal neit meer zou gebeuren dan zou niemand er iets van merken verder. Het is 100x nuttiger voor een vrouw om zich om haar kinderen, huishouden en man te bekommeren dan dat ze bij het Rijk, de gemeente, de provincie of dat soort instellingen de hele dag zit te kletsen en te typen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |