Klopt. Maar dat is een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:16 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het is misschien niet voor te stellen maar het kan ook gewoon dat vaders het leuker vinden meer tijd met kinderen te besteden he.
Nee want t gevolg is dat het ook leuk is om je kind ergens heen te brengen. En dan kan dit dus gebeuren.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is een ander onderwerp.
Je spreekt jezelf tegen: vaders die het leuk vinden om meer tijd met hun kinderen te besteden vinden het leuk om die kinderen weg te brengen zodat ze geen tijd met hun kinderen kunnen besteden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee want t gevolg is dat het ook leuk is om je kind ergens heen te brengen. En dan kan dit dus gebeuren.
Ja of je moet willen dat de vrouw zichzelf maar niet ontwikkelt en gewoon thuis blijft
Dit is daarentegen een wat beperktere kijk op een opvang de ene dag en tijd doorbrengen de andere dag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen: vaders die het leuk vinden om meer tijd met hun kinderen te besteden vinden het leuk om die kinderen weg te brengen zodat ze geen tijd met hun kinderen kunnen besteden.
Verder heb je een hele beperkte kijk op “ontwikkelen”, alsof dat mét kinderen niet zou kunnen.
Ja, daar heeft z'n andere kind wat aan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:06 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik had direct een pistool gepakt en mezelf door m'n kop geschoten als ik in zijn schoenen stond.
Gebaseerd op wat in vredesnaam?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:39 schreef silverhill het volgende:
[..]
Toch doen alleenstaande vaders het beter dan alleenstaande moeders.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:42 schreef incel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus de schuld van de vrouwen, zij moesten zo nodig carrieretijgers worden en kijk nou wat er van komt.
Je hebt een beperkte kijk op “werken”. Alsof dat alleen zou kunnen als je eerst de zorg voor je eigen kinderen uitbesteedt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit is daarentegen een wat beperktere kijk op een opvang de ene dag en tijd doorbrengen de andere dag.
Tuurlijk ontwikkelen vrouwen zich gelukkig, met kinderen en door te werken.
Alsof kantoorwerk het enige werk is waar je je kan ontwikkelen, mijn hemel deze tergende bekrompenheid.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:45 schreef Kottnauer het volgende:
De samenleving is afgegleden naar een situatie waarin vrouwen de zorg over hun eigen kinderen uit handen geven, zodat zijzelf op een of ander suf kantoor allerlei dom en zinloos “werk” kunnen doen met de fantasie dat zij zich daarmee “ontwikkelen”.
Die hoeven zich daar helemaal niet mee bezig te houden johquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:23 schreef kalinhos het volgende:
Daarbij: waarom geven “vrouwen de zorg over hun eigen kinderen uit handen”. Geven die mannen de zorg over hun eigen kinderen niet uit handen?
De woke-religie (Aka D66) maakt het weinig uit of er honderden kinderen op warme achterbanken het loodje leggen. Alles voor het doel van volkomen gelijkheidquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:31 schreef Kottnauer het volgende:
Mannen zijn van nature toch minder geschikt om voor hun kinderen te zorgen dan vrouwen, denk ik.
Het zijn meestal vaders die hun kind in de auto vergeten, geloof ik.
De woke-religie wil ons laten geloven dat mannen en vrouwen gelijk zijn, maar dat idee wijkt af van de natuurlijke verdeling van zorgtaken.
Ja. En als dat type-werk helemaal neit meer zou gebeuren dan zou niemand er iets van merken verder. Het is 100x nuttiger voor een vrouw om zich om haar kinderen, huishouden en man te bekommeren dan dat ze bij het Rijk, de gemeente, de provincie of dat soort instellingen de hele dag zit te kletsen en te typen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:45 schreef Kottnauer het volgende:
De samenleving is afgegleden naar een situatie waarin vrouwen de zorg over hun eigen kinderen uit handen geven, zodat zijzelf op een of ander suf kantoor allerlei dom en zinloos “werk” kunnen doen met de fantasie dat zij zich daarmee “ontwikkelen”.
Stel je voor je gelooft dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
De woke-religie (Aka D66) maakt het weinig uit of er honderden kinderen op warme achterbanken het loodje leggen. Alles voor het doel van volkomen gelijkheid
Zou ook beter zijn als ze elke dag koken, zorgen dat er een krant klaar ligt als de man thuis komt en misschien moeten we dat kiesrecht ook nog maar eens herzien; de man weet beter wat goed is.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. En als dat type-werk helemaal neit meer zou gebeuren dan zou niemand er iets van merken verder. Het is 100x nuttiger voor een vrouw om zich om haar kinderen, huishouden en man te bekommeren dan dat ze bij het Rijk, de gemeente, de provincie of dat soort instellingen de hele dag zit te kletsen en te typen.
Dat soort types wil gewoon een samenleving waar men een vrouwtje voor je uitzoekt dat willoos met jou trouwt en daarna verder enkel thuis zit om wat kinderen te baren, het huishouden te doen en hem vooral geen taken laten doen zodat ie met een biertje naar sport kan kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:23 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof kantoorwerk het enige werk is waar je je kan ontwikkelen, mijn hemel deze tergende bekrompenheid.
Onderwijs, zorg, vervoer, retail, er zijn zo enorm veel sectoren waar je kan werken, je kan ontwikkelen maar tegelijkertijd even niet thuis kan zijn.
Hoe zie jij de samenleving het liefste qua vader-moeder-kind-opvang etc? Of vraag ik dan weer naar de bekende weg en ga je draaien en duiken.
Daarbij: waarom geven “vrouwen de zorg over hun eigen kinderen uit handen”. Geven die mannen de zorg over hun eigen kinderen niet uit handen?
Ik weet niet wat er nog gaat komen maar ik zit na twee minuten al met tranen in m'n ogenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:29 schreef littlemindy het volgende:
Geen idee waarom dit is uitgelopen op een man-vrouw discussie?
Vrouwen overkomt dit net zo goed, hier uitgelegd vanaf circa de 4e minuut:
Bekijk deze YouTube-video
FOK! "Het is de schuld van de vrouwen!"quote:Kind sterft omdat vader het kind vergeet af te zetten bij dagverblijf
Hoe krijg je het uit je toetsenbord. Ga je schamen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
De woke-religie (Aka D66) maakt het weinig uit of er honderden kinderen op warme achterbanken het loodje leggen. Alles voor het doel van volkomen gelijkheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |