aha okequote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oh thuis was het ook echt taboe he? De voorlichting was niets seksueels. Alleen maar het menstruatie stuk werd vaag uitgelegd. Te vaag want het stukje uitleg van een tampon heeft mij daarna iets zeer pijnlijks opgeleverd
Nou eh..quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou eh..
Het voorbeeld was een tampon met zo een inbrenghuls. Dus dat plaats je buiten tegen je vagina en kan je de tampon die in een kartonnen kokertje zit via dat inschuifdingetje naar binnen schuiven zodat je niet met je handen in je vagina hoeft te gaan. Niet ingeschoven was zo een ding vroeger iets van een 15 cm lang?
Maar DAT detail van aan de buitenkant plaatsen had ze dus niet gezegd.
Ik heb die hele huls ingeschoven en dan met nogal flinke kracht die huls nog eens doorgedrukt (daar komt dan nog eens 6cm van de tampon bij) dus die tampon zat deels in mijn baarmoederIk heb toen alle sterren van de hemel gezien (niet op een leuke manier) en voel nu na 33 jaar nog hoe het voelde. De tampon verwijderen was ook nog een hele opdracht
![]()
Nooit meer een inbrenghuls gebruikt
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit had zo'n leuk topic kunnen worden als ie door ook maar iemand anders was geopend
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou eh..
Het voorbeeld was een tampon met zo een inbrenghuls. Dus dat plaats je buiten tegen je vagina en kan je de tampon die in een kartonnen kokertje zit via dat inschuifdingetje naar binnen schuiven zodat je niet met je handen in je vagina hoeft te gaan. Niet ingeschoven was zo een ding vroeger iets van een 15 cm lang?
Ik heb die hele huls ingeschoven en dan met nogal flinke kracht die huls nog eens doorgedrukt (daar komt dan nog eens 6cm van de tampon bij) dus die tampon zat deels in mijn baarmoederIk heb toen alle sterren van de hemel gezien (niet op een leuke manier) en voel nu na 33 jaar nog hoe het voelde. De tampon verwijderen was ook nog een hele opdracht
![]()
Dat is een heel pijnlijke ervaringquote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou eh..
![]()
Vreemde manier van lesgeven om alleen de meiden een dildo voor te schotelen dan. Dan heb je de dynamiek in zo'n klas als leraar ook totaal niet in de gaten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een heel pijnlijke ervaringWat afschuwelijk.
Ik ben altijd erg open geweest naar mijn dochter over alles, ze heeft ook echt goede voorlichting gehad op school (waarbij zij en een ander meisje een condoom om een dildo moesten doen, ze was not amused, wat ik me kan voorstellen, want er was geen enkele jongen die het moest doen), maar daarvan wist ze eigenlijk alles al, en we waren en zijn heel open over die dingen. Ze is dus echt op de hoogte, en dat vind ik wel erg fijn. Genoeg vrouwen helaas die hun eigen lichaam niet goed genoeg kennen.
Die leerkracht dacht misschien dat de jongens dat thuis al lang zelf hebben geoefend?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vreemde manier van lesgeven om alleen de meiden een dildo voor te schotelen dan. Dan heb je de dynamiek in zo'n klas als leraar ook totaal niet in de gaten.
Jammer eigenlijk hè?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Lenny auwMij is trouwens ook nooit het gebruik van tampons uitgelegd.
Absolute basis!quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja best wel. Het hoort bij de basis wat mij betreft.
Dat vond mijn dochter (terecht) ook.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vreemde manier van lesgeven om alleen de meiden een dildo voor te schotelen dan. Dan heb je de dynamiek in zo'n klas als leraar ook totaal niet in de gaten.
Mij is dat wel enigszins uitgelegd, en ik heb het heel uitgebreid uitgelegd aan mijn dochter. En ook eventueel een cup.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Lenny auwMij is trouwens ook nooit het gebruik van tampons uitgelegd.
Als dat gebeurt is het een kwestie van snel ergens anders aan denken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:18 schreef incel het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen die denken dat een man er iets aan kan doen als hij een stijve krijgt.
Het is gewoon urine. Als het sterk verdund is heb je het geluk dat ze die dag veel water heeft gedronkenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:36 schreef Chandler het volgende:
Wat een reacties in dit topic, echt ontopic reageren is weer pittig lees ik..
Laten we eens een shot doen.
Dat kutscheten echt zijn... dat wist ik niet... totdat ik het mocht ervaren...
Ja, mede mogelijk gemaakt door ik zelf.
En dat squirten gewoon uit de blaas komt ;-) en dat het niet 100% urine is
Het is sterk verdunde urine vermengd met andere stoffen
Nee dus, het is urine met een beetje extra vocht ergens anders weg.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het is gewoon urine. Als het sterk verdund is heb je het geluk dat ze die dag veel water heeft gedronkenVrouwen hebben geen magisch extra orgaan waar 'squirt vloeistof' in wordt opgeslagen. Zeker niet in de hoeveelheden die vrij komen bij een goede squirt beurt.
Ligt er aan hoe lang ik niet gefapt heb. Als ik echt richting een week ga maakt het niet uit waar ik aan denk hij zal toch wel blijven groeien.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is het een kwestie van snel ergens anders aan denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |