abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2026 @ 06:51:22 #1
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221221007
en ieder ekeer zie ik dat ze viesdik zijn, kalend en grijs als man zijnde en altijd humeurig

een beetje bewegen helpt echt niet hoor als je voor duizenden extras per dag eet en de schuld wilt geven aan kleurstoffen of een hypotetisch trainingsmanier voor je achterste schouder met een speciaal dumbell

iemand is jarig op werk en trakteert taart of een monteur brengt koek langs 'nee ik ben op een dieet' gast ik zie die plens van je je bent nooit op een dieet :r

'ik drink geen koffie ik drink alleen water, water is gezond' :') je slaapt fakking slecht en je bent grijs aan het worden hoezo koffie maakt je slecht

'ik eet alleen gezond airfryer en handmade chips'

misschien een idee om minder te eten vieze papzak? Ik eet pizza als avondeten ja maar ik eet dan ook verder niks

klacht: dikke mensen die alles en iedereen de schuld geven behalve hun eigen vieze pens en minder eten
bonusklacht: het is nog erger in amerikkka
antiklacht: we wonen in nederland *O*
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  vrijdag 3 juli 2026 @ 06:54:10 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221221011
Mensen die grijs worden zijn het ergste, ik vind dat persoonlijk nog smeriger dan dik of kaal.
Je ziet er dan ook direct uit als een bejaarde, vergrijzing :r
pindazakje
pi_221221212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 06:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Mensen die grijs worden zijn het ergste, ik vind dat persoonlijk nog smeriger dan dik of kaal.
Je ziet er dan ook direct uit als een bejaarde, vergrijzing :r
De politiek geeft ook toe dat de vergrijzing een van de ergste problemen is in dit land, maar de haarverf wat goedkoper maken ho maar.
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
  vrijdag 3 juli 2026 @ 08:20:18 #4
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221221241
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:17 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:

[..]
De politiek geeft ook toe dat de vergrijzing een van de ergste problemen is in dit land, maar de haarverf wat goedkoper maken ho maar.
vergrijzing voorkom je door je vrouwen kids te laten baren en desnoods dwingen maar de overheid doet niets
pi_221221323
Net een koud stuk pizza op wat over was van gisteren.
U MAD?
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:09:41 #6
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221221572
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Net een koud stuk pizza op wat over was van gisteren.
Koude pizza :r
pi_221221939
Sowieso mensen die denken dat er gezond en ongezond voedsel bestaat :') er is alleen een gezond en ongezond algeheel voedingspatroon.

Sowieso mensen die voedsel vermijden... ik drink elke dag wel suikerhoudende dranken (zelfgemaakte ice tea genot) en dat is helemaal niet dikmakend. Gewoon niet te veel eten en drinken. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221221970
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso mensen die denken dat er gezond en ongezond voedsel bestaat :') er is alleen een gezond en ongezond algeheel voedingspatroon.

Sowieso mensen die voedsel vermijden... ik drink elke dag wel suikerhoudende dranken (zelfgemaakte ice tea genot) en dat is helemaal niet dikmakend. Gewoon niet te veel eten en drinken. :9
Ik weet 100% zeker dat jij een viesdikke troll bent die amper van de bank af komt, met hoeveel jij over eten post :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221221973
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:03 schreef Mikeytt het volgende:

Als je gaat trollen moet je wel iets beter je best doen
pi_221221978
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:10 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als je gaat trollen moet je wel iets beter je best doen
Mag jij trollen vinden. :9

Als je een dikke pens hebt terwijl je volgens de schijf van 5 eet, ben je alsnog ongezonder dan iemand met een normaal gewicht die wel suikerhoudende dranken drinkt.

Elke diëtist zal je vertellen dat een algeheel voedingspatroon belangrijk is, niet individueel voedsel. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221222000
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:13 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Mag jij trollen vinden. :9

Als je een dikke pens hebt terwijl je volgens de schijf van 5 eet, ben je alsnog ongezonder dan iemand met een normaal gewicht die wel suikerhoudende dranken drinkt.

Elke diëtist zal je vertellen dat een algeheel voedingspatroon belangrijk is, niet individueel voedsel. :9
Nou nee, een beetje competente dietist zal je vertellen dat suiker slecht voor je is, in welke kwantiteit dan ook. Dat het ene ongezonder is dan het andere, betekent niet dat dat andere helemaal niet ongezond is, dat is een drogreden. Elke nuttiging van suiker veroorzaakt een ontstekingsreactie, suiker is daarnaast ook kankerverwekkend

Overigens, level 3 obesitas bereiken zonder suiker is echt een uitdaging, nagenoeg alle mensen met obesitas level 3 met die flinke papbuiken zijn suikermisbruikers
pi_221222059
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:17 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nou nee, een beetje competente dietist zal je vertellen dat suiker slecht voor je is, in welke kwantiteit dan ook. Dat het ene ongezonder is dan het andere, betekent niet dat dat andere helemaal niet ongezond is, dat is een drogreden. Elke nuttiging van suiker veroorzaakt een ontstekingsreactie, suiker is daarnaast ook kankerverwekkend

Overigens, level 3 obesitas bereiken zonder suiker is echt een uitdaging, nagenoeg alle mensen met obesitas level 3 met die flinke papbuiken zijn suikermisbruikers
Wat een onzin zeg. Dan zou een banaan ook slecht voor je zijn, want alle suikers worden op dezelfde manier gebruikt door je lichaam
https://mobiel.voedingsce(...)ter-dan-anderen.aspx

Ook het voedingscentrum heeft in tegenstelling tot andere landen ervoor gekozen om geen bovengrens in te stellen voor suikerinname. Onderzoek laat juist zien dat suikerinname bij mensen met een gezond gewicht niet lijkt bij te dragen aan allemaal ziekten. Het advies is "niet te veel" ter voorzorg.

Dat suiker dikmakend zou zijn, slaat nergens op. Te veel kcal eten maakt dik, geen individuele stoffen. Je lichaam staat niet boven de natuurwetten ofzo.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
pi_221222176
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:09 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Koude pizza :r
Koude pizza, jummie! :Y)

Ontbijten op hoger niveau. :+
  Redactie Frontpage vrijdag 3 juli 2026 @ 11:12:59 #14
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221222391
Ik dacht dat kapsalon gezond was want er zitten ook groente op.
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:18:12 #15
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_221222437
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. Dan zou een banaan ook slecht voor je zijn, want alle suikers worden op dezelfde manier gebruikt door je lichaam
Niet helemaal, zie glycemische index.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:20:59 #16
pi_221222448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik dacht dat kapsalon gezond was want er zitten ook groente op.
Aardappels, groente, vlees, beetje zuivel. Gezonde vetten in de knoflooksaus. Gewoon schijf van 5.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_221222494
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Niet helemaal, zie glycemische index.
Dat komt door o.a. vezels, niet door het soort suiker.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:37:54 #18
pi_221222587
quote:
88s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat komt door o.a. vezels, niet door het soort suiker.
Ook de vorm van de suikers, bijvoorbeeld complexe koolhydraten.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:10:07 #19
483584 incel
they/them
pi_221222698
Of nog erger: Sport je? "Nee maar ik loop veel op werk"

:')
pi_221222723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:10 schreef incel het volgende:
Of nog erger: Sport je? "Nee maar ik loop veel op werk"

:')
Nog steeds beter dan 8 uur op een stoel aan bureau zitten. Ik draag sinds kort m'n fitbit weer en was eigenlijk wel verrast hoe makkelijk ik aan de 10k stappen kwam op werk.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:38:58 #21
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221222880
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:17 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Ik ken echt zulke speknekken en die kijken mij raar aan als ik suikervervangers gebruik dan zeggen ze 'ja maar dat is nog slechter daar krijg je kanker van' of nog grappiger...

'door suikervervangers gaat je insuline spiken en dan gaat je lichaam er op reageren door NOG meer te eten'

gast je bent DIK houd je bek man
pi_221223080
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:38 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Ik ken echt zulke speknekken en die kijken mij raar aan als ik suikervervangers gebruik dan zeggen ze 'ja maar dat is nog slechter daar krijg je kanker van' of nog grappiger...

'door suikervervangers gaat je insuline spiken en dan gaat je lichaam er op reageren door NOG meer te eten'

gast je bent DIK houd je bek man
Is ook nog eens gelul, voor zoetstoffen om schadelijk te zijn moet je hele sixpacks van 2L cola per dag drinken, dan ben je allang ergens anders aan overleden. Suiker daarentegen is in vele malen kleinere hoeveelheden al schadelijk, nog buiten dat dik worden om
En insuline spike van zoetstoffen is ook gewoon niet waar. Waar dan wel van? Oh ja, van suiker
  vrijdag 3 juli 2026 @ 16:34:14 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221224858
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:20 schreef Edding345 het volgende:

[..]
vergrijzing voorkom je door je vrouwen kids te laten baren en desnoods dwingen maar de overheid doet niets
Want als je kinderen hebt word je niet meer grijs? Ik zou eerder het tegenovergestelde verwachten.
pindazakje
  Redactie Frontpage vrijdag 3 juli 2026 @ 16:41:30 #24
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_221224914
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Aardappels, groente, vlees, beetje zuivel. Gezonde vetten in de knoflooksaus. Gewoon schijf van 5.
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')