De politiek geeft ook toe dat de vergrijzing een van de ergste problemen is in dit land, maar de haarverf wat goedkoper maken ho maar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 06:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Mensen die grijs worden zijn het ergste, ik vind dat persoonlijk nog smeriger dan dik of kaal.
Je ziet er dan ook direct uit als een bejaarde, vergrijzing
vergrijzing voorkom je door je vrouwen kids te laten baren en desnoods dwingen maar de overheid doet nietsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:17 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De politiek geeft ook toe dat de vergrijzing een van de ergste problemen is in dit land, maar de haarverf wat goedkoper maken ho maar.
Koude pizzaquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
Net een koud stuk pizza op wat over was van gisteren.
Ik weet 100% zeker dat jij een viesdikke troll bent die amper van de bank af komt, met hoeveel jij over eten postquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso mensen die denken dat er gezond en ongezond voedsel bestaater is alleen een gezond en ongezond algeheel voedingspatroon.
Sowieso mensen die voedsel vermijden... ik drink elke dag wel suikerhoudende dranken (zelfgemaakte ice tea genot) en dat is helemaal niet dikmakend. Gewoon niet te veel eten en drinken.
Als je gaat trollen moet je wel iets beter je best doenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
Sowieso mensen die denken dat er gezond en ongezond voedsel bestaater is alleen een gezond en ongezond algeheel voedingspatroon.
Sowieso mensen die voedsel vermijden... ik drink elke dag wel suikerhoudende dranken (zelfgemaakte ice tea genot) en dat is helemaal niet dikmakend. Gewoon niet te veel eten en drinken.
Mag jij trollen vinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als je gaat trollen moet je wel iets beter je best doen
Nou nee, een beetje competente dietist zal je vertellen dat suiker slecht voor je is, in welke kwantiteit dan ook. Dat het ene ongezonder is dan het andere, betekent niet dat dat andere helemaal niet ongezond is, dat is een drogreden. Elke nuttiging van suiker veroorzaakt een ontstekingsreactie, suiker is daarnaast ook kankerverwekkendquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mag jij trollen vinden.
Als je een dikke pens hebt terwijl je volgens de schijf van 5 eet, ben je alsnog ongezonder dan iemand met een normaal gewicht die wel suikerhoudende dranken drinkt.
Elke diëtist zal je vertellen dat een algeheel voedingspatroon belangrijk is, niet individueel voedsel.
Wat een onzin zeg. Dan zou een banaan ook slecht voor je zijn, want alle suikers worden op dezelfde manier gebruikt door je lichaamquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou nee, een beetje competente dietist zal je vertellen dat suiker slecht voor je is, in welke kwantiteit dan ook. Dat het ene ongezonder is dan het andere, betekent niet dat dat andere helemaal niet ongezond is, dat is een drogreden. Elke nuttiging van suiker veroorzaakt een ontstekingsreactie, suiker is daarnaast ook kankerverwekkend
Overigens, level 3 obesitas bereiken zonder suiker is echt een uitdaging, nagenoeg alle mensen met obesitas level 3 met die flinke papbuiken zijn suikermisbruikers
Niet helemaal, zie glycemische index.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Dan zou een banaan ook slecht voor je zijn, want alle suikers worden op dezelfde manier gebruikt door je lichaam
Aardappels, groente, vlees, beetje zuivel. Gezonde vetten in de knoflooksaus. Gewoon schijf van 5.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik dacht dat kapsalon gezond was want er zitten ook groente op.
Dat komt door o.a. vezels, niet door het soort suiker.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niet helemaal, zie glycemische index.
Ook de vorm van de suikers, bijvoorbeeld complexe koolhydraten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat komt door o.a. vezels, niet door het soort suiker.
Nog steeds beter dan 8 uur op een stoel aan bureau zitten. Ik draag sinds kort m'n fitbit weer en was eigenlijk wel verrast hoe makkelijk ik aan de 10k stappen kwam op werk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:10 schreef incel het volgende:
Of nog erger: Sport je? "Nee maar ik loop veel op werk"
Ik ken echt zulke speknekken en die kijken mij raar aan als ik suikervervangers gebruik dan zeggen ze 'ja maar dat is nog slechter daar krijg je kanker van' of nog grappiger...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nou nee, een beetje competente dietist zal je vertellen dat suiker slecht voor je is, in welke kwantiteit dan ook. Dat het ene ongezonder is dan het andere, betekent niet dat dat andere helemaal niet ongezond is, dat is een drogreden. Elke nuttiging van suiker veroorzaakt een ontstekingsreactie, suiker is daarnaast ook kankerverwekkend
Overigens, level 3 obesitas bereiken zonder suiker is echt een uitdaging, nagenoeg alle mensen met obesitas level 3 met die flinke papbuiken zijn suikermisbruikers
Is ook nog eens gelul, voor zoetstoffen om schadelijk te zijn moet je hele sixpacks van 2L cola per dag drinken, dan ben je allang ergens anders aan overleden. Suiker daarentegen is in vele malen kleinere hoeveelheden al schadelijk, nog buiten dat dik worden omquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:38 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ik ken echt zulke speknekken en die kijken mij raar aan als ik suikervervangers gebruik dan zeggen ze 'ja maar dat is nog slechter daar krijg je kanker van' of nog grappiger...
'door suikervervangers gaat je insuline spiken en dan gaat je lichaam er op reageren door NOG meer te eten'
gast je bent DIK houd je bek man
Want als je kinderen hebt word je niet meer grijs? Ik zou eerder het tegenovergestelde verwachten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:20 schreef Edding345 het volgende:
[..]
vergrijzing voorkom je door je vrouwen kids te laten baren en desnoods dwingen maar de overheid doet niets
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Aardappels, groente, vlees, beetje zuivel. Gezonde vetten in de knoflooksaus. Gewoon schijf van 5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |