Pak maar die van mij, ik weet niet of dit zijn eerste bakkie is of niet, en ikzelf heb er al eentje op.quote:
En dat laat jij nog toe ookquote:
Morguh ToTquote:
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie wegquote:
Ik kan ook best geruisloos bewegen. @Rob weet er alles vanquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie weg
Nou zet maar nieuwequote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze had de koffie te pakken voor ik er erg in had.... Zo stond het kopje nog voor me, zo was ie weg
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te meldenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan ook best geruisloos bewegen. @:Rob weet er alles van
Waar denk je dat m'n belletje vandaan komt
Aan m'n rugzakquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te melden
Neem aan dat je die binnen niet draagtquote:
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehadquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een belletje om je aanwezigheid te melden
Nee, alleen tijdens langere wandelingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je die binnen niet draagt
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Rob het volgende:
[..]
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehad
Hey Robquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:13 schreef Rob het volgende:
[..]
DJMO heeft ook een tijdje sloffen met belletjes gehad
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rob![]()
Werd je daar niet gek van de hele tijd die belletjes?
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staat
Ja dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Beter aankondiging met belletjes dan je dood schrikken als er opeens een heks achter je staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |