Hier nog eenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen![]()
Morgen dagje NIKSquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?Ik heb dat echt wel nodig hoor.
Bejaardenquote:
Toen ik zo jong was als jij had ik vaak ook zulke weekendenquote:
Wat leuk, was al benieuwd wat er zou gebeurenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Mehquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Wat een leuke actie! Gefeliciteerd. 💐quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgen![]()
Nou heb ik het over het algemeen prima naar mijn zin dus het kan nooit lang neer duren. Sowieso maandag weer naar mijn werk, heb er alweer zin in.
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenmaar in ieder geval wel met een opgeruimd en schoon huis. Dweilen kan ook maandag nog wel (hoef niet naar de boot)
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadHopelijk slaap je in elk geval goed.
Oh oh oh…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |