Zoiets had ik eerst ook, alleen die maakten dan alle grond nat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Geen druppelslang maar had hier van nog wel meerdere voor je liggen anders
https://www.amazon.de/Pri(...)hlauch/dp/B08FRGKFRT
Jazeker leuk: veel gefietst, alle 4 dagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:57 schreef Blues het volgende:
@:Annex alweer thuis? Was het een leuke week?
Ga je daar dan ook Haggis eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef borisz het volgende:
Voor mn eigen verjaardag nog maar even een restaurant uitgekozen voordat ze er mee stoppen in Feb 2027.
Hielander.. Schots restaurant te Alkmaar.
Mocht het nu niet lukken, dan wordt het Landgoed Rorik/zachtstaal. Dan wil ik nog wel naar Hielander dit najaar.
Morgen er weer vroeg uit. Hoewel de Veluwe nog niet helemaal uitgespeeld, ga ik wel vast starten met een volgend Streekpad; Twentepad. Kortom het worden vaker tripjes naar het Oosten des lands.
Goede keuze!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef borisz het volgende:
Voor mn eigen verjaardag nog maar even een restaurant uitgekozen voordat ze er mee stoppen in Feb 2027.
Hielander.. Schots restaurant te Alkmaar.
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:03 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg je dan ook Hie-lander op z'n Hollands?
Op z'n Schots/Gaelic fonetisch: Hie-len-der…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:03 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg je dan ook Hie-lander op z'n Hollands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag even rommelen met was en ruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Slapen-werken-feestje-feestje-slapen-werken.
Nu thuis. Ik denk dat ik (nadat ik wat vereningingszaken heb geregeld) een dutje ga doen voor ik word opgehaald voor een etentje
Dat is ook een ritme.😉quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Slapen-werken-feestje-feestje-slapen-werken.
Nu thuis. Ik denk dat ik (nadat ik wat vereningingszaken heb geregeld) een dutje ga doen voor ik word opgehaald voor een etentje
Wat leuk he! Ik hou van weggeven en 2e levens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had al jaren (29) een plantenstandaard in huis (gekregen ik een tafel kocht) maar was er ondertussen enorm op uitgekeken dus op een weggeefhoek gezet. Half uur geleden werd die opgehaald en ik krijg net een filmpje hoe die nu staat op het balkon met een mini fonteintje erin.
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?Ik heb dat echt wel nodig hoor.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:54 schreef AnneX het volgende:
De terugreis gister viel in de aankomst van Sail Harlingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag even rommelen met was en ruimen.Prachtige schepen weer zag ik op 't nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap van het omhoog varen![]()
Zwager![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |