Oh top meerdere opties! Dank je.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:gcjoel, dit recept met koolrabi. Die harissapompoen is ook een regelmatig terugkerend gerecht hier.
Andere aanraders:
https://dishingupthedirt.com/recipes/kohlrabi-tahini-salad/
https://www.culy.nl/recepten/roze-ingelegde-koolraap-sabich/
https://www.ah.nl/r/1187296
Moet nog vier wandelingen uit Buiten de binnenstad van Utrecht. En het werd na april wel weer tijdquote:
he wat saaiquote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:06 schreef Barreltje het volgende:
(opruimen doen we dan zelf, zonder brandweer )
Gister via landweggetjes naar huis, echt mooie omgevingen door gereden en ook een ree gezienquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:45 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Vandaag vrij van werk en de dag begonnen met een 11 km hardloopronde. Een ree gezien aan de bosrand
genoeg entertainment:quote:
Gaafquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
genoeg entertainment:
ik liep eergister nog een avond rondje met PuP. staat ze ineens stil bij de plek waar ze normaal altijd de stroom in sprinkt
dus ik sta ook stil. zie ik aan de andere kant van de stroom in de verte een gewei, dat begint te bewegen.. en nog een en nog een.. een enorme groep van herten ( zeker een stuk of 30) maakte de oversteek van de rivier ( waar de stroom in uit mondt) en migreerde voor mijn ogen door het graanveld aan de andere kant van de stroom.. super mooi om te zien.
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
genoeg entertainment:
ik liep eergister nog een avond rondje met PuP. staat ze ineens stil bij de plek waar ze normaal altijd de stroom in sprinkt
dus ik sta ook stil. zie ik aan de andere kant van de stroom in de verte een gewei, dat begint te bewegen.. en nog een en nog een.. een enorme groep van herten ( zeker een stuk of 30) maakte de oversteek van de rivier ( waar de stroom in uit mondt) en migreerde voor mijn ogen door het graanveld aan de andere kant van de stroom.. super mooi om te zien.
Ja, na het fijne hypotheek gesprek van van de week hoef ik ook niet meer zo knieperig te zijn. Dit is een goed horloge, met een goede garantie bij een hele betrouwbare winkel.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:19 schreef AnneX het volgende:
Goed zo Kaatje! Op de eerste plaats kadootjes voor jezelf
Zoiets had ik eerst ook, alleen die maakten dan alle grond nat.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Geen druppelslang maar had hier van nog wel meerdere voor je liggen anders
https://www.amazon.de/Pri(...)hlauch/dp/B08FRGKFRT
Jazeker leuk: veel gefietst, alle 4 dagen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 16:57 schreef Blues het volgende:
@:Annex alweer thuis? Was het een leuke week?
Ga je daar dan ook Haggis eten?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef borisz het volgende:
Voor mn eigen verjaardag nog maar even een restaurant uitgekozen voordat ze er mee stoppen in Feb 2027.
Hielander.. Schots restaurant te Alkmaar.
Mocht het nu niet lukken, dan wordt het Landgoed Rorik/zachtstaal. Dan wil ik nog wel naar Hielander dit najaar.
Morgen er weer vroeg uit. Hoewel de Veluwe nog niet helemaal uitgespeeld, ga ik wel vast starten met een volgend Streekpad; Twentepad. Kortom het worden vaker tripjes naar het Oosten des lands.
Goede keuze!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 22:12 schreef borisz het volgende:
Voor mn eigen verjaardag nog maar even een restaurant uitgekozen voordat ze er mee stoppen in Feb 2027.
Hielander.. Schots restaurant te Alkmaar.
Jaquote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:03 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg je dan ook Hie-lander op z'n Hollands?
Op z'n Schots/Gaelic fonetisch: Hie-len-der…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 06:03 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg je dan ook Hie-lander op z'n Hollands?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag even rommelen met was en ruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Slapen-werken-feestje-feestje-slapen-werken.
Nu thuis. Ik denk dat ik (nadat ik wat vereningingszaken heb geregeld) een dutje ga doen voor ik word opgehaald voor een etentje
Dat is ook een ritme.😉quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Slapen-werken-feestje-feestje-slapen-werken.
Nu thuis. Ik denk dat ik (nadat ik wat vereningingszaken heb geregeld) een dutje ga doen voor ik word opgehaald voor een etentje
Wat leuk he! Ik hou van weggeven en 2e levens.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had al jaren (29) een plantenstandaard in huis (gekregen ik een tafel kocht) maar was er ondertussen enorm op uitgekeken dus op een weggeefhoek gezet. Half uur geleden werd die opgehaald en ik krijg net een filmpje hoe die nu staat op het balkon met een mini fonteintje erin.
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?Ik heb dat echt wel nodig hoor.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:54 schreef AnneX het volgende:
De terugreis gister viel in de aankomst van Sail Harlingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag even rommelen met was en ruimen.Prachtige schepen weer zag ik op 't nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap van het omhoog varen![]()
Zwager![]()
Hier nog eenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen![]()
Morgen dagje NIKSquote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nooit eens gewoon een weekendje vrij? Helemaal niks?Ik heb dat echt wel nodig hoor.
Bejaardenquote:
Toen ik zo jong was als jij had ik vaak ook zulke weekendenquote:
Wat leuk, was al benieuwd wat er zou gebeurenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd op de club met een paar andere vrijwilligers op podium geroepen na de huldiging van de teams die kampioen geworden waren dit jaar, en toegesproken door bestuur. En toen kregen we een houten speldje, van Noest (tof initiatief!), in de vorm van een onderdeel van het logo van de club. Was leuk!
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Mehquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! En volgens mij meer dan verdiend.
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Wat een leuke actie! Gefeliciteerd. 💐quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier is het allemaal matig de laatste dagen. Ik verheug me de hele week al op het weekend en nu het zo ver is, is het allemaal maar matig. Chagrijnige en oververmoeide J die een verstopte afvoer moest unfucken, wat pas na 6 uur lukte. En ik had sinds dinsdag enorme nekpijn+hoofdpijn waardoor ik vandaag nog geen 10% heb gedaan van wat ik wildeInmiddels lijkt het aan de beterende hand, maar toch vind ik het stom.
En na Squid Game is The White Lotus de tweede serie die niet zo geweldig is als de wereld ons deed denken. Ook stom.
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat is zo’n week dat er echt niets leuks te verzinnen is. Hopelijk is vandaag de laatste dag van die week en begint de nieuwe morgen met leuke dingen.
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, hopelijk doe ik een Kaatje morgen![]()
Nou heb ik het over het algemeen prima naar mijn zin dus het kan nooit lang neer duren. Sowieso maandag weer naar mijn werk, heb er alweer zin in.
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen een dagje als jij vandaag had zal hebbenmaar in ieder geval wel met een opgeruimd en schoon huis. Dweilen kan ook maandag nog wel (hoef niet naar de boot)
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweestquote:Op zaterdag 4 juli 2026 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je zo veel hebt gedaan, is de kans inderdaad groot dat het morgen een stuk slechter gaat. Maar wel met een schoon huis inderdaadHopelijk slaap je in elk geval goed.
Oh oh oh…quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik een hard hoofd in, voel nu al dat het te veel is geweest
Doseren lukt steeds beter, maar soms, op zo’n goede dag als vandaag vergeet ik het. Gelukkig morgen en overmorgen geen afspraken. Hopelijk morgen op het balkon met en boekquote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh oh…![]()
Het kan alleen maar meevallen. “Doseren” is het werkwoord.
Onthouden. 😘
Ik heb 35 recepten met zoete aardappel opgeslagen maar nul waarbij je ze niet proeft. Tenzij toevoegen aan een chili of linzenstoof al verstopt genoeg is.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb bizar veel zoete aardappel en kinderen die dat echt smerig vinden.
Het enige dat me totnogtoe gelukt is ze ervan te laten eten is platbrood met/van zoete aardappel.
Iemand ideeën voor lekkere dingen met die zoete aardappel die daar niet naar smaken?
De Squid Game moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoek ook eens op “zoete aardappel als quiche bodem”…quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Het enige dat me totnogtoe gelukt is ze ervan te laten eten is platbrood met/van zoete aardappel.
Iemand ideeën voor lekkere dingen met die zoete aardappel die daar niet naar smaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel de basis van de serie inderdaad. Er kwam ook wat Noord vs. Zuid voorbij. Het verhaal is ook wel origineel gevonden. We hebben het uiteindelijk wel helemaal gekeken. Maar het was zo ongelooflijk slecht geacteerd, nauwelijks te doen af en toe. Maar ook de manier van acteren is natuurlijk cultuur.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:41 schreef z80 het volgende:
[..]
De Squid Game moet ik nog steeds een keer kijken.
Maar dat ik ook omdat er in de serie een heel stuk politiek, cultuur en problematiek van Korea in verwerkt zit.
Namelijk veel werken en op het einde van de maand weinig tot geen geld meer hebben. Maar tegenover de buitenwereld laten lijken of alles goed gaat. En dat je het gemaakt hebt.
Ik ga m bekijken voor met zijn tweeënquote:Op zondag 5 juli 2026 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb 35 recepten met zoete aardappel opgeslagen maar nul waarbij je ze niet proeft. Tenzij toevoegen aan een chili of linzenstoof al verstopt genoeg is.
Totaal niet verstopt maar deze is geweldig:
https://www.culy.nl/recepten/zoete-aardappelen-andy-baraghani/
We hebben geen afspraken meer omdat het elke week hetzelfde werd. Ik weet wat ik moet doen, progressie is dusdanig traag dat het nogal loos is om het er steeds over te hebben.quote:Hoe is het trouwens met je ergo-traject? Mag je alweer muziek/podcast/audiobook?
Klinkt als een prima afspraak. Ik had ook niet wekelijks maar vierwekelijks een afspraak. Dat leek me eerst weinig maar bleek best een prima werkwijze.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga m bekijken voor met zijn tweeën
[..]
We hebben geen afspraken meer omdat het elke week hetzelfde werd. Ik weet wat ik moet doen, progressie is dusdanig traag dat het nogal loos is om het er steeds over te hebben.
Afgesproken dat ik zelf kijk wat ik stap voor stap kan toevoegen. Dus ik doe nog geen muziek/podcast/audiobook, maar wel wat moestuin, een beetje gamenen hier en daar activiteiten met mensen. Dat kost voor evenveel tijd wel een stuk meer energie, maar levert ook meer lol op.
En dan ga ik daarna weer saai 1 ding (of geen ding) tegelijk doen om bij te komen.
Niet dol op quiche, maar dat kan ik eens inventariseren bij de rest van het huis.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoek ook eens op “zoete aardappel als quiche bodem”…
Staat nog steeds op een todo lijst.😎
Ja met het tempo waarin dingen veranderen is dat een stuk zinniger. Zo'n afspraak kostte me ook meteen de hele dag, dan kon ik verder helemaal niks meer.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klinkt als een prima afspraak. Ik had ook niet wekelijks maar vierwekelijks een afspraak. Dat leek me eerst weinig maar bleek best een prima werkwijze.
quote:Op zondag 5 juli 2026 10:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja met het tempo waarin dingen veranderen is dat een stuk zinniger. Zo'n afspraak kostte me ook meteen de hele dag, dan kon ik verder helemaal niks meer.
Nu ik dat schrijf bedenk ik dat dat me nu ws niet meer een hele dag zou platleggen, dus dat is vooruitgang
https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17quote:Op zondag 5 juli 2026 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat voor wandeling is dat dan? 33 km is wel een flinke omweg (en altijd welkom natuurlijk)
Ik vind ze heel klein gesneden en geroosterd in de oven wel een groot deel van de weeige smaak verliezen. Zo bijvoorbeeld: https://smittenkitchen.co(...)o-and-broccoli-bowl/quote:Op zondag 5 juli 2026 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.wandelnet.nl/(...)e-Zwerfpad-etappe-17
17, 18 en 19
7,5km naar Rheden.
13 naar Rozendaal met een boogje.
13,5 naar Arnhem CS met een boogje.
Echt he. Overdrijvie is hetquote:Op zaterdag 4 juli 2026 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben al bekaf van het lezen alleen van Cats dagen![]()
Heujquote:
Ja. Eerste keer, toen in het kader van Maarten van Rossum, alleen gezwaaid naar het kasteel. Maar wil daar nog nog wel een keer buurten.quote:Op zondag 5 juli 2026 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik snap ‘m. Misschien wel handig om rekening te houden dat het kasteel te bezoeken is en ook in een prachtig park ligt (oa de Bedriefertjes) en iets verderop een hele mooie, heel oude begraafplaats ligt.
Ik hou van jouquote:Op zondag 5 juli 2026 20:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heuj![]()
Vandaag deed ik grote uitslaap.
En grote poets van de bovenverdieping.
En twee wassen.
En lange baddersessie.
Kan ik ook![]()
Morgen vergaderdag op hoofdkantoor, gevolgd door regie repetitie. Dat dan wel weer![]()
Belachuluk en diepgravend interview. Not.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-minogue-wilde-doen
Is die vrouw niet net zo fout? Hij geeft aan geen antwoord te geven en hij wil geen antwoord geven.
Goed gedaan!quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Houdt oren dichtquote:Op maandag 6 juli 2026 12:22 schreef AnneX het volgende:
Poeh…nog steeds een beetje gammel sinds terugkeer. Veel slaap en veel plasjes![]()
Vandaag alleen een uitvaart volgen online: it’s a first. En erg verdrietig: hij is net 2 maanden met pensioen. Ws. omdat hij een politiek actief figuur is, is het in besloten kring.
Ik heb wat foto’s geen deze naar de gemeente gestuurd. Ze kunnen er waarschijnlijk niets mee maar ik ben het kwijtquote:
Oh, sorry. 😘quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer wat meegemaakt. Ik gooi een vuilniszak in de ondergrondse container, er staat een meneer bij te rommelen met een grote koffer, en ik vertrouwde het niet, dus vanaf een afstand gekeken en jawel, hij wilde de koffer laten staan en weglopen. Ik erheen en gevraagd (eerst netjes) of hij z’n rommel daar wilde laten waar het hoorde en niet bij ons voor de deur. Hij ontplofte (wist natuurlijk dat hij fout zat) ik werd voor heel veel en weinig fraais uitgemaakt en vervolgens in m’n gezicht gespuugd. Daarop liep hij, met koffer, woest weg. Vanaf nog een andere kant gekeken en hij liep naar een andere dumpplek
Camera!quote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef AnneX het volgende:
En ik ben gevraagd om een reportage te maken voor de website van 'Bloemendaalsamen'.
Men weet je te vinden na het pensioen. Wat een leuke eer om daarvoor gevraagd te zijn.
Dat kun je wel. 👍🏼
Foto’s met de camera of met telefoon? Mooi scherp.👍🏼
Ik zie je nietquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sauerkrautquote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso is het iets te verquote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)inaderij-in-omsk-aan
Omsk ligt vlakbij Kazachstan en op ongeveer 2500 kilometer van de Oekraïense grens
Het is natuurlijk noemenswaardig dat de NOS SI-eenheden gebruikt ipv bijvoorbeeld voetbalvelden. Toch had ik graag gezien dat ze hier hadden vermeld hoeveel werst dat is.
Mooie stad wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:10 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)inaderij-in-omsk-aan
Omsk ligt vlakbij Kazachstan en op ongeveer 2500 kilometer van de Oekraïense grens
Het is natuurlijk noemenswaardig dat de NOS SI-eenheden gebruikt ipv bijvoorbeeld voetbalvelden. Toch had ik graag gezien dat ze hier hadden vermeld hoeveel werst dat is.
En ook daar is een wolven plaag.quote:Op maandag 6 juli 2026 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sowieso is het iets te ver(ook mijn eerste gedachte bij Omsk. Bij strokarton eigenlijk ook
)
Welke hoek van Duitsland zit je?quote:Op maandag 6 juli 2026 17:30 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Duitsland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:18 schreef Tuindier het volgende:
Flinkgebouwde weduwnaarLeve onze goede tsaar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strokarton?quote:Op maandag 6 juli 2026 19:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Sowieso is het iets te ver(ook mijn eerste gedachte bij Omsk. Bij strokarton eigenlijk ook
)
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik ben een barbaar. Ik ken echt alleen de dodenrit.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat met ..... feestgedruis, dat gaat met feestgedruis. U dacht misschien met strokarton maar daar bent u abuis.
Het Communisme is nooit ver wegquote:Op maandag 6 juli 2026 20:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan denk ik ook eerder aan oost Groningen
Ik kom daar ook een klein beetje uit de buurt, dat speelt denk ik meequote:Op maandag 6 juli 2026 20:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een barbaar. Ik ken echt alleen de dodenrit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kom daar ook een klein beetje uit de buurt, dat speelt denk ik mee
Brand eens los.quote:Op maandag 6 juli 2026 20:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gok dat er ook weinig herkenning zal zijn als ik teksten van mijn regionale helden ga spuien.
Met tamboerijn op het eindquote:Op maandag 6 juli 2026 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat gaat met ..... feestgedruis, dat gaat met feestgedruis. U dacht misschien met strokarton maar daar bent u abuis.
Hessen; iets buiten Elbersdorf-Spangenberg.quote:
Ik kan het zelf niet eens schrijven.quote:
2 koren (binnenkort 1) met verschillend repertoire. Één van de redenen dat ik ga stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:07 schreef AnneX het volgende:
Zeg Cat…bij hoeveel koren zing jij eigenlijk? En is dat overeenkomstig repertoire of verschillend?
De ‘strandjurk’ klinkt een beetje over de top. Geef eens een plaatje voor een indruk. Ms valt het mee…?
Klinkt goed!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Satijnen strandjurk met goud? Misschien het strand van Monaco?
Vandaag weer contact gehad met Spanje over Teuntje. Mensen hebben veel interesse en ik heb het filmpje van het huis gezien. 3x zo groot als mijn huis, afgesloten tuin, 3 etages. Ik zie haar al enorm de zoomies krijgen daar, hoop zo dat het doorgaat
Nee, het lijkt een herenhuis in een binnenstad in Nederland. Zeker 3 woonetagesquote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ze hoeft toch niet weer terug naar Spanje he
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 00:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zo woke als drs. P kan tegenwoordig echt niet meer zonder dat de hele rechtse bende over de zeik gaat over deze linkse hobby
Relevant bij strokarton
Dat niet alleen, ook de hypotheek die je met hetzelfde inkomen kunt krijgen, verschilt behoorlijk heb ik eens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.
Inkomensverschillen zijn er zeker maar ook de opties voor banen zijn heel anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 08:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De opa van mijn moeder woonde in Friesland in een plaggenhut, zijn zonen vertrokken naar Limburg om in de mijnen te werken. De inkomstenverschillen tussen de Randstad en (oost) Groningen zijn er nog steeds.
De kosten voor er wonen ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Inkomensverschillen zijn er zeker maar ook de opties voor banen zijn heel anders.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is op vakantie. Ik had echt gehoopt op 3 weken "rustige zomerperiode". Maar ik heb er twee dagen op zitten en nu al meer gezeik gehad dan ik voor die 3 weken van plan was. Hopelijk vandaag niet NOG een ziekmelding want dan kunnen we de tent wel sluiten.
Ja aan de overkant van de dag misschienquote:
Is het jouw tent?quote:Op woensdag 8 juli 2026 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is op vakantie. Ik had echt gehoopt op 3 weken "rustige zomerperiode". Maar ik heb er twee dagen op zitten en nu al meer gezeik gehad dan ik voor die 3 weken van plan was. Hopelijk vandaag niet NOG een ziekmelding want dan kunnen we de tent wel sluiten.
Effectief wel ja. Ik kan echt niet ziek worden nu bijvoorbeeld.quote:
Lekker brommenquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen nieuwe ziekmelding vandaag. Alleen eentje die een uur te laat was (verslapen) Verder drie met vakantie, eentje altijd al woensdag vrij, nog steeds die ene van gisteren ziek en eentje die tot 14 uur afwezig is because reasons. We doen het er maar mee.
Jij bent eigenaar cq groot-aandeelhouder ja?quote:Op woensdag 8 juli 2026 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effectief wel ja. Ik kan echt niet ziek worden nu bijvoorbeeld.
Bijna.quote:Op woensdag 8 juli 2026 13:58 schreef sigme het volgende:
@:dr_flash voelt zich verantwoordelijk en ondanks de waarde van Moet Ik Dit Nu Doen is dat prijzenswaardig en de bron van veel goeds
Dat zegt ze vlgs mij ookquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna.
Als ik dit nu NIET doe is het vooral de bron van veel slechts.
En als je dat kunt doen zonder jezelf voorbij te rennen is dat primaquote:Op woensdag 8 juli 2026 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna.
Als ik dit nu NIET doe is het vooral de bron van veel slechts.
Sure.quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ladies First gekeken.
Nu aan het googelen of Victors Sectret ook een paarse mannenbh heeft.
De film had ehm... bijzondere elementen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag valt het eigenlijk allemaal wel mee gelukkig
B zegt ja. Tenzij je op zoek bent naar sprookjes want die vind je er niet. Qua attracties zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor de pretpark kenners: is Europa park een beetje interessant als je de Efteling als minimum-maatstaf neemt ?
Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor de pretpark kenners: is Europa park een beetje interessant als je de Efteling als minimum-maatstaf neemt ?
We dachten niet dat het mogelijk zou zijn, maar Europapark is zelfs beter dan de Efteling. We zijn er vorig jaar 3 dagen geweest en 1 dag in het zwemparadijs daar. In september gaan we weer 2 dagen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:19 schreef fietsie het volgende:
Voor sprookjes naar een pretpark gaan is als naar een dame van plezier gaan om te knuffelenquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B zegt ja. Tenzij je op zoek bent naar sprookjes want die vind je er niet. Qua attracties zeker.
Ik vond m lolligquote:Op woensdag 8 juli 2026 16:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
De film had ehm... bijzondere elementen.
Jeeejquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:58 schreef sigme het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Groeten uit Duitsland met de toverhoed![]()
Hij doet het![]()
En vandaag weer een prio-1 storing. Ik word hier echt doodziek van.quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag valt het eigenlijk allemaal wel mee gelukkig
Wat en hóe tovert de hoed eigenlijk? Hoort er een app bij?quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:58 schreef sigme het volgende:
Morgen!
[ afbeelding ]
Groeten uit Duitsland met de toverhoed![]()
Hij doet het![]()
Hou vol Fles! Je kan het aan. Het is een Test. 🍀quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En vandaag weer een prio-1 storing. Ik word hier echt doodziek van.
Ja, en dan?quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hou vol Fles! Je kan het aan. Het is een Test. 🍀
Niks?! Voldoening? Totdat het goed komt dankzij jou.quote:
Bij ecoflowquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het vast gemist, maar waarvoor ben je met je hypotheek bezig @:kaatje1 ?
tevens, waar vind ik zo'n hoed?
Mijn hypotheek loopt af en ik heb nog een kleine restschuld. Daarvoor moet ik een mini hypotheekje afsluiten en nu heeft een taxateur ingevuld dat er niet genoeg geld in kas is om het planmatig onderhoud uit te voeren. Dat klopt, dat gaan nl over het jaar 2074quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ik heb het vast gemist, maar waarvoor ben je met je hypotheek bezig @:kaatje1 ?
tevens, waar vind ik zo'n hoed?
Potver dat is een geniaal dingquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:38 schreef sigme het volgende:
De toverhoed
[ afbeelding ]
Tovert stroom uit de zon en als je er dan een snoertje in steekt tovert ‘ie je mobiel vol. En houdt dan óók nog je hoofd in de schaduw.
Magisch.
Daar zit ik de laatste tijd weleens aan te denken jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Het besef dat het tijd wordt voor ander werk?
Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vast volgende week voor 3 eurie op Temu
Als aluhoedjequote:Op donderdag 9 juli 2026 14:15 schreef gcjoel het volgende:
Zou ik niet op mijn hoofd durven dragen die Temu brol.
heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Ik dacht even waarom zijn jullie in het weekend aan het werk![]()
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel
quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
pfff Op verzoek van een bewoner opgevraagd wie zijn advocaat is. Dat gekregen en die gemaild dat client contact zoekt. Net reactie "is niet mijn client". Ik terugmailen, volgens de Raad wel met dit en dat als uitleg. 2 minuten later "oh u hebt gelijk, ik ga zijn dossier opvragen". Dossier van bewoner was dus tussen wal en schip (leuk bij ons) gevallen.
Hopelijk gaat ze nu snel aan het dossier werken.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
heerlijk toch....zo'n laaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggg weekend.
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:22 schreef Blues het volgende:
Ik dacht even waarom zijn jullie in het weekend aan het werk![]()
Maar omdat wij met voorbereidingen bezig zijn voor de BBQ met oude vriendin die straks komt en we dat meestal in het weekend deden ivm werk van mij, heb ik nu een weekend gevoel
Paar jaartjes, ben jij er ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pensionado's hebben altijd weekendgevoel. Wen je verdomd snel aan geloof ik.
Bij een oud-collega?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:11 schreef Blues het volgende:
Woont nu op loopafstand van mij dus meteen afgesproken dat ik op een vrijdag, haar vrije dag, gewoon achterom de tuin in moet lopen en kijken of ze thuis is
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij een oud-collega?
Ik heb al moeite met goeie bekenden die achterom lopen (dat doen ze dus ook alleen als we een afspraak hebben) omdat ik nooit weet wanneer ik nakend door de hut loop. Ik douche op nogal wisselende tijden en heb 9 van de 10 keer tussen uit- en aankleden nog wel iets in huis te zoeken.
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij ons kwam vroeger ook bijna iedereen achterom tenzij de auto aan de voorkant geparkeerd werd..
Maar ik geloof niet dat mijn ouders ooit nakend beneden hebben gelopen
Wordt morgenochtend gebracht en afhankelijk van hoe lang mn broertje het volhoudt in het golftoernooi, ergens zondag overdag of in de avond gehaald. Ze is nu 10 maanden, kan staan en aan de hand/achter een loopwagen lopen, dus in een badje kan zeker (met mij erbij natuurlijk)! De buurvrouw hier direct naast is zaterdag alleen met de 3-jarige en de 9-maander, dus denk dat we gezellig samen in hun tuin gaan hangen met onze beide parasols en hun zwembadje.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt ze het hele weekend @:vlindertje89 ? Hoe oud is ze, kan ze al in een badje in de tuin?
Hier van alles aan administratief gedoe klaar volgens mij (duimen graag).
Had niet echt zin in koken en vond nog een portie uiensoep in de vriezer. Broodje erbij, geraspte kaas erop en even onder de grill. Er lag ook nog een portie champignonsoep, ook lekker voor van de week een keer.
Ik heb mijn ouders nooit nakend gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn ouders liepen ook al regelmatig nakend door het huis (of de tuin), maar die interesseerde het geen hol wie dan langskwam. Dat was dan ook de boodschap, als je achterom komt, kun je ons naakt aantreffen. Als je dat niet wil, moet je aanbellen.
Voordeur was niet op de verdieping waar zij maakt waren, Limburgs huis tegen een heuvel aan. Dus daar kon het iig niet makkelijk per ongeluk gebeuren.
Is Teuntje niks voor @sigme denk ik ineensquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt als een goede date.
Sterkte met de rest van de scripties. Kan dat lekker in de tuin?
De dame die veel interesse in Teuntje had heeft niets meer laten horen, best jammer. Ze had daar ook een goed afgesloten tuin gehad
Dat bordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:05 schreef sigme het volgende:
Morgen!
We hebben onze logeervriend te logeren in ons huurhutje. Hij gaat morgen met liefste en onze (bestel)wagen naar Praag, zoonlief heeft er een jaar gewoond en verhuist dit weekend terug naar NL. Ons eenvoudige hutje ligt mooi halverwege en zaterdagavond zijn we dan ook (als alles volgens plan verloopt) met vier personen hier. In ons hutje zonder water, stroom, gas.
Vanochtend liep ik een rondje door de Altstad voordat ik verse broodjes (en Käsekuchen en Frikadelle) bij de bakker haalde.
[ afbeelding ]
Oh, ik wist niet dat er zoveel restricties aan zaten...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues Teuntje mag alleen in een afgesloten tuin/balkon (er is een video nodig van je huis en evt buitenruimte) en @:sigme heeft al twee katten en Teuntje mot die niet.
Warm buiten, moest even naar de apotheek, weer niet alles op voorraad. Vervelend voor mij maar ook voor hen, ze krijgen best wel boze mensen aan de balie.
Toen even naar een buurt bloemist voor wat fleurigs op het balkon maar alles was zo enorm groot, dat past niet. Wanneer het na volgende week wat koeler is, vrienden maar eens vragen om mee te gaan naar Intratuin en dan veel halen voor de rest van de zomer. Geen zin om 4x heen en weer te fietsen.
Die moet weer mee terugquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Nemen ze de overgebleven kaas ook weer mee of laten ze dat aan jou![]()
Veel plezier (en schaduw)
quote:
Daar staat me niets van bij(zijn al jaren dooT).quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Unimaginable. Het gedoe met logistiek dat je dan moet hebben.
Viel best mee. Mijn vader was altijd het eerste uit bed dus ook het eerste in de badkamer. Ik had meer last van broer en zus wanneer we tegelijk weg moesten naar school. Mijn moeder ging pas toen iedereen weg was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Unimaginable. Het gedoe met logistiek dat je dan moet hebben.
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Floor![]()
Ik zit weer in Caprera![]()
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, niet al te ernstig gewond hopelijk?quote:
Nog niet gezongen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:27 schreef z80 het volgende:
Hoe sterk is de eenzame fietser. Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind. Zichzelf een weg baant.
Oh nee, omaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie
Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden
We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.
Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been
@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit
Klinkt pijnlijk op al een pijnlijk lijfquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet mega. Wel pijnlijk allemaal. En geschrokken. Verbonden op werk door coll. Wel dienstje uitgezeten de bikkel.
Enorme schaafwond arm, pink kapot, rib pijn en daardoor ff algehele malaise.
Maar niet goed genoeg om mee te gaan.
Vakantie zon ! en een zwembad?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben trouwens op vakantie
Naar het zuiden gereden om er in 40 graden te gaan zitten lijden
We hebben het alsnog prima naar de zin op de camping.
Wel vanavond een moeilijk moment... oma (86) is opgenomen in het ziekenhuis. Vorige maand hersenbloeding en nu uitval in 1 been
@:Lucky_Strike en anderen met moeilijke families. Hoe doe je dit
Ik heb idd goed contact met een tante. Die appte me ook met het nieuws. En ze appte me om te checken of wat mijn moeder tegen haar had gezegd klopte; m'n moeder is al sinds november niet naar oma geweest (deels omdat m'n pa al die tijd met een hernia zit maar ook omdat ze het zo wel rustig vindt) en zei nu tegen tante dat ik had gezegd dat tante er gewoon niet genoeg begrip voor heeft dat m'n ma zo'n zwaar leven heeft etc etc. Heb ik natuurlijk nooit gezegd. Ben wel een tijdje geleden al gestopt om tegen te sputteren als m'n moeder een "Niemand begrijpt me" bui had dus dat zal ze als instemming opgevat hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh nee, omaJe hebt een tante waar je goed contact mee hebt toch? Ik zou de stress van hier over praten met je ouders gewoon overslaan. Laat je tante oma een flinke knuffel van jou geven. Hopelijk houdt ze het nog minimaal tot na jullie vakantie uit
Wat naar is dat. Ik hoop dat ze de verdere verhuizing-shit zelf kunnen oplossen en dat je wat rust krijgtquote:Moeilijke familie, pff. Ik heb dus weer contact met mijn ouders en ik heb ze 3 keer gezien in 2,5 week tijd. Dat had allemaal te maken met hun verhuizing dus het was even niet anders. En vandaag moest ik ze weer bellen wegens iets. Mijn moeder is echt geen steek veranderd. Niet dat ik dat verwacht had natuurlijk.
Ik had een lijstje gemaakt van hoe het zou lopen als we weer contact zouden hebben, ter overweging. Het loopt echt allemaal exact zoals ik had voorspeld.
Dit contact moet echt allemaal een tandje minder.
Zon! Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vakantie zon ! en een zwembad?
Wat sneu voor oma. Woont zij al in een Zorgcentrum op haar leeftijd?
Tante is toch Mantelzorger?
En @:Blues Wat naar ook voor golfer. Lag er een steentje of zand of zo? Werken de pijnstillers al?
Zo lang jij en tante elkaars waarheid maar kennen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb idd goed contact met een tante. Die appte me ook met het nieuws. En ze appte me om te checken of wat mijn moeder tegen haar had gezegd klopte; m'n moeder is al sinds november niet naar oma geweest (deels omdat m'n pa al die tijd met een hernia zit maar ook omdat ze het zo wel rustig vindt) en zei nu tegen tante dat ik had gezegd dat tante er gewoon niet genoeg begrip voor heeft dat m'n ma zo'n zwaar leven heeft etc etc. Heb ik natuurlijk nooit gezegd. Ben wel een tijdje geleden al gestopt om tegen te sputteren als m'n moeder een "Niemand begrijpt me" bui had dus dat zal ze als instemming opgevat hebben
Dus naast het nieuws van oma ook een lading dingen die ik wel of niet gezegd zou hebben en een tante die erdoorheen zit.
Ik zou ook geweigerd hebben om m'n ma naar oma toe te brengen. Heb het vorige maand aangeboden en raad eens wie degene was die er weigerde
Tante is lief. Sowieso gaat ze oma een extra knuffel geven voor me.
B opperde dat ik me misschien beter voel als ik een actievere rol aanneem. Ipv het gedoe van m'n ouders over me heen laten komen, actief zeggen "Komende zondag staan we op de stoep en dan rijden we je naar oma" of zo. Want m'n ouders worden ook een dagje ouder en dit is wat je als volwassene voor je ouder wordende ouders doet?
Maar ik wil me er eigenlijk niet in mengen. Of ik wil ze in hun eigen miserabele sop gaar laten koken. Geen fraaie gevoelens.
Gister bij het zwembad was een moeder haar peuter aan het aanmoedigen om in het badje te springen, maar peuter was bang voor het water dus ze gingen via het trapje in het bad. Mijn ma zou me in m'n nekvel hebben gepakt en midden in het diepe hebben gesmeten.en die moet ik nu met zachte hand naar oma toe helpen zodat ze er later geen spijt van heeft?
B zegt "Als je niks doet, wordt het later alleen maar ingewikkelder" maar waarom moet ik het nou weer doen? Waarom moeten kinderen op een gegeven moment voor hun ouders gaan zorgen? Waaraan hebben ze dit verdiend? Heb ik niet al genoeg gedaan door toen ik er woonde voor het huis en voor broertje te zorgen?
[..]
Wat naar is dat. Ik hoop dat ze de verdere verhuizing-shit zelf kunnen oplossen en dat je wat rust krijgt
Oh je, hopelijk blijft de schade beperkt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Floor![]()
Ik zit weer in Caprera![]()
2e avond deze week.. De Kik met orkest speelt 2 albums van Boudewijn de Groot.
Helaas zonder g... wegens val van fiets vanmiddag
Denk het ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, dat klinkt heet pijnlijk voor G, beterschap, zat morgen nog wel wat pijnlijker zijn![]()
Het is echt heel leuk. Superflauwe grappen, leuke interactie met publiek. Geweldig met het orkest. Had wat korte videootjes in mn verhaal gezetquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh je, hopelijk blijft de schade beperkt.
De Kik die Boudewijn de Groot speelt, tijdje terug heeft een bekende van me die gezien in Rotterdam. Ik ga es even z'n verslag daarvan op FB weer es lezen
Moest op de rotonde een noodstop maken omdat zijn bril viel. En door de afwezigheid van evenwicht (ook met lopen en andere bewegingen vaak) schoof hij onderuit op een stoepje of zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues Wat naar ook voor golfer. Lag er een steentje of zand of zo?
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoe is het met G @:blues ? Nog een beetje kunnen slapen?
Ochquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.
Later meer, zitten al een paar uur op de spoed
Jeetje 😘😘quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, vreselijke pijnlijke nacht voor hem.
Later meer, zitten al een paar uur op de spoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |