Ga ik eens proberen. Ik zag het inderdaad wel voorbijkomen als aanbeveling.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Emily in Paris al geprobeerd? Qua plaatje/styling lijkt het me erg leuk
Kleding is gestyled door Patricia Field (die van Sex and the City, er staat bij de npo een docu over haar)quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik eens proberen. Ik zag het inderdaad wel voorbijkomen als aanbeveling.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
O ja, in verband met de wedstrijd Canada-Marokko op het WK is er zaterdag om 19:00 uur een DJ11-uitzending....
Je boycot Marokkoquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
O ja, in verband met de wedstrijd Canada-Marokko op het WK is er zaterdag om 19:00 uur een DJ11-uitzending....
Zoiets. Laat ik het zo zeggen: er is (helaas) geen reden om de uitzending vanwege Oranje te annuleren.quote:
Geen Ziggo, maar Flying Doctors komt ook af en toe op een KPN-kanaal voorbij. Heb laatst de 1e twee afleveringen weer eens gezien daar. Dat was wel echt oud inmiddels.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En verder gewoon lekker Flying Doctors etc op ONS kijken, als je Ziggo hebt
Ja, het is jammer. Was leuk geweest, maar onverdiend.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets. Laat ik het zo zeggen: er is (helaas) geen reden om de uitzending vanwege Oranje te annuleren.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
Kpn heeft bbcnl+ als app, daar staat Fawlty Towers en Absolutely Fabulousquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen Ziggo, maar Flying Doctors komt ook af en toe op een KPN-kanaal voorbij. Heb laatst de 1e twee afleveringen weer eens gezien daar. Dat was wel echt oud inmiddels.
Tijdstip vooraf-track: kort voor 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Candy For The Ears
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |