Qua temperatuur is het hier goed te doen… voor de rest ben ik best wel op maar er moet nog redelijk wat uitgepakt worden en een plekje krijgen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vol met houden?
quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Qua temperatuur is het hier goed te doen… voor de rest ben ik best wel op maar er moet nog redelijk wat uitgepakt worden en een plekje krijgen.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
De Hogeschool van mijn zoon had in al haar wijsheid besloten om vorige week vrijdag toch open te blijven en de toetsen door te laten gaan. Het resultaat van de toets van mijn zoon; hij had een 4, terwijl hij het hele jaar hoge cijfers had gehaald. En daarmee had hij nog boven het gemiddelde gescoord. Er waren precies 6 voldoendes.
Misschien toch hun beleid maar eens herzien. Het was zo warm tijdens de toets dat mijn zoon niet eens kon nadenken en de laatste opgaves maar gewoon geskipt heeft. Nog los van het feit dat hij 4 uur heeft gedaan terug naar huis in die hitte omdat twee treinen uit waren gevallen omdat de airco stuk was en daarna ook nog twee bussen.
Dan hebben jullie het beter gedaan, Symphonic
Oh christ… je zou van een hogeschool toch wel enige mate van intelligentie mogen verwachten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
De Hogeschool van mijn zoon had in al haar wijsheid besloten om vorige week vrijdag toch open te blijven en de toetsen door te laten gaan. Het resultaat van de toets van mijn zoon; hij had een 4, terwijl hij het hele jaar hoge cijfers had gehaald. En daarmee had hij nog boven het gemiddelde gescoord. Er waren precies 6 voldoendes.
Misschien toch hun beleid maar eens herzien. Het was zo warm tijdens de toets dat mijn zoon niet eens kon nadenken en de laatste opgaves maar gewoon geskipt heeft. Nog los van het feit dat hij 4 uur heeft gedaan terug naar huis in die hitte omdat twee treinen uit waren gevallen omdat de airco stuk was en daarna ook nog twee bussen.
Bij de examencommissie. Misschien dat er mensen zijn die dat doen. Mijn zoon heeft zich direct toen hij thuis kwam ingeschreven voor de herkansing en heeft geen zin zich er verder druk over te maken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je geen klacht indienen bij ..... hoe heet die stichting ook alweer?
De timing was beroerd maar de beslissing was wel verstandig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
Ik was er gisterochtend vroeg al helemaal klaar mee toen ik overal nog dingen zag die nog ingepakt moesten worden en dat er zelfs nog wasgoed in de machine zat toen de verhuizers al bijna voor de deur stonden.quote:
Kan me voorstellen dat het zwaar is zo.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was er gisterochtend vroeg al helemaal klaar mee toen ik overal nog dingen zag die nog ingepakt moesten worden en dat er zelfs nog wasgoed in de machine zat toen de verhuizers al bijna voor de deur stonden.
Maar het meeste wat nu nog uitgepakt moet worden is kleding en zo maar dat moet eerst gelabeld worden. Ik pak morgen een steekkar en rijd het in doos en al naar de receptie en wens ze heel veel succes.
Dat klinkt als heel veel gedoequote:Op donderdag 2 juli 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was er gisterochtend vroeg al helemaal klaar mee toen ik overal nog dingen zag die nog ingepakt moesten worden en dat er zelfs nog wasgoed in de machine zat toen de verhuizers al bijna voor de deur stonden.
Maar het meeste wat nu nog uitgepakt moet worden is kleding en zo maar dat moet eerst gelabeld worden. Ik pak morgen een steekkar en rijd het in doos en al naar de receptie en wens ze heel veel succes.
Het is slopend en soms niet voor te stellen dat je ouders ineens niet meer in staat zijn tot de simpelste dingen wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |