Ze zeggen dat het er één is.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
Beter koop je de volgende keer een GaN-lader.
Nou ja, mentaal ook wel, want waar zou ik zijn als ik niet meer op de fok!s kan zitten?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Oh ik hoopte dat het mentaal was en dat ik er dan een opsteker van had kunnen krijgen. Gisteren ging goed. Vandaag begon goed, maar werd toen wel in rap tempo slechter. Het is lastig om deze wereld niet te zien voor wat het wel is.
Maar terechte juich verder. Ik ben blij voor je.
Dan zouden we fatsoenlijke gesprekjes aan moeten knopen met al die mensen die zich tactisch opstellen op het moment dat jij ergens bent of langsloopt. Dan zijn ze er toevallig en heb jij het voorrecht en de privileges om een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen. Zie jij het al gebeuren?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, mentaal ook wel, want waar zou ik zijn als ik niet meer op de fok!s kan zitten?
Eg nie.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zouden we fatsoenlijke gesprekjes aan moeten knopen met al die mensen die zich tactisch opstellen op het moment dat jij ergens bent of langsloopt. Dan zijn ze er toevallig en heb jij het voorrecht en de privileges om een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen. Zie jij het al gebeuren?
Heb je al eens drank en drugs geprobeerd? Het vult de batterij enigszins, maar je wordt er ook nuchter van en dan ga je de realiteit zien. Die realiteit maakt je dan weer zeer ongemotiveerd om goede gesprekjes aan te knopen en dan begin je weer bij start.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eg nie.
Mijn sociale batterij is al leeg voor ik de straat op stap.
Met drank op word ik te scherp en drugs ben ik maar nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je al eens drank en drugs geprobeerd? Het vult de batterij enigszins, maar je wordt er ook nuchter van en dan ga je de realiteit zien. Die realiteit maakt je dan weer zeer ongemotiveerd om goede gesprekjes aan te knopen en dan begin je weer bij start.
Weten.quote:Leven
Daar heb ik deze pin voorquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eg nie.
Mijn sociale batterij is al leeg voor ik de straat op stap.
Als de wind nog een beetje zou gaan liggen...quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met drank op word ik te scherp en drugs ben ik maar nooit aan begonnen.
Voor goede gesprekjes moet je wel een gelijkgestemd persoon hebben.
Maar vaker gaat het over voetbal, buitenlanders of het weer.
Daar heb ik niet zo veel mee. Moet ik vaak zo ver voor zakken.
[..]
Weten.
Oehquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik deze pin voor
[ link | afbeelding ]
Ja. Nee. Sorry hoor, maar dat trek ik niet.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als de wind nog een beetje zou gaan liggen...
quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh
Heb je die ooit wel eens van groen naar diep donkerrood geschoven, terwijl je met iemand stond te praten?
Die wilde er ook 1quote:
Die heb ik nog niet eerder gehoorquote:Op donderdag 2 juli 2026 21:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja. Nee. Sorry hoor, maar dat trek ik niet.
Nou ja, ik dacht dat je het over het weer wilde gaan hebben. Met die wind en zo.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoor
Eerlijk gezegd wil ik het helemaal nergens over hebben.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat je het over het weer wilde gaan hebben. Met die wind en zo.
Gewoon weer lekker je bed in duiken?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 05:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik het helemaal nergens over hebben.
Moet helaas werken. Is revancheren voor de buikkrampjes van maandag ofzo iets, lekker belangrijk. Ik doe mijn ding en verder moeten ze me niet lastig vallen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 05:34 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker je bed in duiken?
Leuke pin! Die wil ik ook wel hebben, handig voor op m'n werk!quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar heb ik deze pin voor
[ link | afbeelding ]
Hoe kan je nou een fatsoenlijk gesprek voeren, als je het nergens over wil hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 05:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wil ik het helemaal nergens over hebben.
Exact, jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een fatsoenlijk gesprek voeren, als je het nergens over wil hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |