abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:32:27 #26
483584 incel
they/them
pi_221221766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Hij verstoort de examens door de examinatoren dwars te zitten. Die weten dat hij ze ‘hinderlijk volgt’, naar eigen zeggen in het filmpje. Daardoor is hij een afleidende factor waardoor de exminatoren de kandidaten niet goed meer kunnen observeren in het verkeer. Dus worden examens voortijdig beëindigd.
Plus dat hij zich regelmatig in het zicht op een intimiderende wijze opstelt. CBR ziet nu geen andere oplossing dan deze examenlocatie te sluiten, waardoor toekomstige kandidaten nog meer gedupeerd worden.

Nou, wat een held hoor, met zijn idiote gedrag. :')
Hoe volg je iemand hinderlijk? Volgens mij ben je pas aan het hinderen als je er voor gaat rijden. Maar gewoon op 100 meter afstand.

De examinatoren voelen zich bekeken omdat ze zich niet aan de regels houden. Zo zouden er een minimaal aantal minuten examen gedaan moeten worden en daar hielden ze zich keer op keer niet aan. Deze man in kwestie bracht deze informatie onder de aandacht en ja daar houdt het CBR niet van
pi_221221853
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:32 schreef incel het volgende:

[..]
Hoe volg je iemand hinderlijk? Volgens mij ben je pas aan het hinderen als je er voor gaat rijden. Maar gewoon op 100 meter afstand.

De examinatoren voelen zich bekeken omdat ze zich niet aan de regels houden. Zo zouden er een minimaal aantal minuten examen gedaan moeten worden en daar hielden ze zich keer op keer niet aan. Deze man in kwestie bracht deze informatie onder de aandacht en ja daar houdt het CBR niet van
Hij zorgt er voor dat die examinator op dat moment het werk niet goed kan doen. Dat is hinderlijk volgen. En hij is de enige die als een Don Cuichotte tegen die windmolens aan het knokken is. Als hij echt een punt zou hebben zouden er toch wel meer rijschoolhouders ageren?
De enige die hier de dupe zijn, zijn de examenkandidaten. Het slaat nergens op
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:48:47 #28
483584 incel
they/them
pi_221221856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Hij zorgt er voor dat die examinator op dat moment het werk niet goed kan doen. Dat is hinderlijk volgen. En hij is de enige die als een Don Cuichotte tegen die windmolens aan het knokken is. Als hij echt een punt zou hebben zouden er toch wel meer rijschoolhouders ageren?
De enige die hier de dupe zijn, zijn de examenkandidaten. Het slaat nergens op
Dat is niet wat gehoord heb.
pi_221221868
Oke
pi_221221964
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:35 schreef incel het volgende:

[..]
Hij verstoord hij het precies? Naar mijn weten rijdt hij er alleen achteraan (wat ik toen paar jaar terug in een filmpje zag).

Als je er voor gaat rijden en gaat brake checken en zo dan snap ik het wel maar volgens mij begon het omdat hij ging aantonen dat ze zich niet aan de minimum tijd of zo hielden. En CBR voelde zich toen bekeken dat ze gingen zeggen van "Ja gevaarlijk" of zo terwijl hij er gewoon 100meter achter rijdt :')
Als een auto een halfuur lang achter iemand aanrijdt en alles in de gaten houdt zoals bij de bijzondere verrichtingen dan heeft een kandidaat daar gewoon last van.
Het is zelfs volledig onnodig om een auto een halfuur lang te volgen om aan te tonen dat een examen te kort duurt. Die vent had ook gewoon bij het kantoor kunnen gaan zitten met een stopwatch in de hand.

Hij heeft zelfs zichzelf voor de rechtbank niet laten vertegenwoordigen. Hij komt over als een malloot waar zogenaamd alleen hij iets ziet en de rest is corrupt of het niks ze interesseert.
pi_221221971
Komt bij dat een rijexamen bij het CBR geen minimale rijduur kent. Wel een maximale duur. Maar zodra de examinator voldoende beoordelingspunten heeft kunnen zien, kan het examen in principe klaar zijn.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:15:07 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221223174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Grappig? Wat is dit voor een absurde mening?
Geen idee? Ik vond het wel grappige beelden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:16:23 #33
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221223184
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Geen idee? Ik vond het wel grappige beelden.
Je vindt het grappig als er op mensen wordt ingereden? Dan ben je aardig ziek in je hoofd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:19:28 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221223210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:16 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je vindt het grappig als er op mensen wordt ingereden? Dan ben je aardig ziek in je hoofd.
Nou zeg, je kunt ook overdrijven. Het was vanuit stilstand en hij reed achteruit tegen die politieauto aan. Het is niet alsof hij met 100 km/h een frontale botsing wilde uitlokken. Sowieso was het het geheel wat ik grappig vond.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')