Ah, Haiti. Ja, dat is natuurlijk een goed voorbeeld. /squote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:08 schreef Hexagon het volgende:
Je inkomen is ook weer deels afhankelijk van wat diezelfde overheid doet. Het is altijd wel lachwekkend hoe al die anti belasting zeikerds zichzelf overschatten denken dat ze alles aan hun eigen inzet te danken hebben en niet aan een infrastructuur die er ligt en andere zaken die hier op goed niveau zijn.
Ik daag ze eens uit te proberen hetzelfde inkomen te verkrijgen in pak em beet Haiti ofzo waar nauwelijks een functionerende overheid is.
Ik zeg niks geks. Wat jij hier schrijft vind ik wel iets geks.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 08:12 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Wacht even, staat hier dat je normaalgesproken geld betaalt aan je werkgever in plaats van andersom of zeg je eigenlijk iets heel geks?
Nou vertelquote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, Haiti. Ja, dat is natuurlijk een goed voorbeeld. /s
Er zijn landen waar ik gewoond en gewerkt heb, waar je meer waar voor je belastinggeld krijgt, omdat niet iedere ambtenaar/sukkel gepamperd wordt.
Nou ja, je zegt dat je de helft van je inkomen aan de overheid geeft ondanks dat je daar niet in dienst bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 10:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zeg niks geks. Wat jij hier schrijft vind ik wel iets geks.
Hoho waarneer krijgen wij Groningers excuses voor de Friese aanvallen op ons grondgebied. Ik eis herstelbetalingen van tjibbe!quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Wanneer krijgen de Friezen excuses voor wat de graaf van Holland allemaal uitgevreten heeft?
Dat was een constatering die ik maakte op basis van de post van user Hallojo, en waarmee ik dus duidelijk probeerde te maken dat het inderdaad van de gekke is dat je meer dan de helft van je inkomen afdraagt, en denkt dat je niet in dienst van de overheid bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 11:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt dat je de helft van je inkomen aan de overheid geeft ondanks dat je daar niet in dienst bent.
Dat impliceert dat het heel normaal zou zijn om de helft van je inkomen aan je werkgever te geven. Bij mij lopen de geldstromen andersom.
Zuid Korea is ws het beste voorbeeld, maar de VS is ook prima.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |