Maar dan moeten ze je eerst weer opnieuw volgen anders kan je ze geen berichten sturen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kunt ze ook aanspreken op dat gedrag en uitleggen dat dit niet de gewenste manier van met elkaar omgaan is, maar dat ze een andere manier moeten gaan leren toepassen.
Dus je kunt iemand die je volgt geen berichten sturen maar degene die jou volgt wel? Wat een raar systeem.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:47 schreef incel het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze je eerst weer opnieuw volgen anders kan je ze geen berichten sturen.
Ik weet het ook niet ik hou niet van social mediaquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus je kunt iemand die je volgt geen berichten sturen maar degene die jou volgt wel? Wat een raar systeem.
Verwijder het eens?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ik hou niet van social media
Het is soms wel een beetje een vereiste vooral als je nieuwe chicks wilt daten moeten ze toch een soort van background check op je doen dat je geen serial killer bent dus ja je moet wel een beetje een normaal social media account hebben zodat het lijkt alsof je niet helemaal een autistische serie moordenaar bent maar idd alles eromheen is echt cringequote:Op donderdag 2 juli 2026 11:11 schreef PzKpfw het volgende:
Social media gebruikenSnap nooit dat mensen de behoefte hebben om hun hele leven met alles en iedereen te delen. Het kan mij in ieder geval aan m'n reet toesten.
Nee ze volgen mij, en was via via iemand blijkbaar (wel een lekker chickie) dus ik dacht ze is oprecht geinteresseerd en paar dagen later viel me opeens op dat ze mij niet meer volgt maar ik haar nog welquote:Op donderdag 2 juli 2026 18:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Instagram sletjes terug volgen die alleen maar hun follower count willen opkrikken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |