Net alsof jij een vrouw bent hihiquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
Ik noem mijn man bij zijn voornaam, dat werkt toch beter.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:52 schreef Jdood het volgende:
[..]
Net alsof jij een vrouw bent hihi maar ja geef je het voordeel van de twijfel heeft jou man een enorme paal ?
Hemeltje lief. Een katvis. Zo hier op het forum!quote:
Alexander ‘heette’ de Grote, maar was het natuurlijk niet letterlijk. Daarnaast deed ie het met mannen, dus ik snap wat je ons probeert te vertellenquote:
Makto's hebben in hun bronstijd een paal waar Shadowfax een moord voor zou doen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:53 schreef Jdood het volgende:
[..]
Net alsof jij een vrouw bent hihi maar ja geef je het voordeel van de twijfel heeft jou man een enorme paal ?
Mmmm mannen in uniform vertel daar eens wat meer over 💯quote:Op woensdag 1 juli 2026 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Alexander ‘heette’ de Grote, maar was het natuurlijk niet letterlijk. Daarnaast deed ie het met mannen, dus ik snap wat je ons probeert te vertellen
hihihi ik zou hem graag in mijn mond nemen die van jouquote:Op woensdag 1 juli 2026 23:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hemeltje lief. Een katvis. Zo hier op het forum!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |