Beetje flauw inderdaad.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
She? Gebruiken ze nou de verkeerde pronouns?????
Man wat was ze knap, RIP Ellen Pagequote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Zou ook wel genant zijn als ik dan helemaal de tering in word geslagen door dat mannetje
[ afbeelding ]
ze was zo lekker ding wtf heeft hollyweird gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Zou ook wel genant zijn als ik dan helemaal de tering in word geslagen door dat mannetje
[ afbeelding ]
De juiste 'pronouns,' aangezien vrouwen gewoon een zij zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:
She? Gebruiken ze nou de verkeerde pronouns?????
Heeft die tietmismaakte nou een lul of een kut?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 09:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ellen. Het is een vrouw en het zal altijd een vrouw blijven.
Jij bent al op leeftijd. Elliot is higher test dan jij misschien!quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vechten met iemand van 1 meter 50, die misschien 45 kilo weegt. Enige vorm van testosteron is gespoten of geslikt.
Nee, dit lukt me ook wel zonder mijn rechter arm.
Daarom slik ik ook supplementen!quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent al op leeftijd. Elliot is higher test dan jij misschien!
Volgens mij projecteer je wat jij zou voelen. Ik denk dat hij nu gelukkig is en daar gaat het om.quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:08 schreef L3viathan het volgende:
Die moet toch wel elke nacht jankend in bed liggen wat ze haar lichaam heeft aangedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |