Om dat je nur lacht en niet helft kann ik niet bij videoland betalenquote:
Je moet kijken met welke betaalmethode je kunt betalenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
Om dat je nur lacht en niet helft kann ik niet bij videoland betalen
Kreg meldung betaling niet geslagd
Misschien staan ze geen betalingen uit het buitenland toe?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://hulp.videoland.co(...)et-buitenland-kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee komt goed hier leesquote:
Daar is geen link vor Paypalquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee komt goed hier lees
Videoland kan binnen de hele Europese Unie, dus ook in Duitsland, worden gekeken. Betalingen voor een Videoland-account verlopen doorgaans via iDEAL, creditcard of PayPal. De makkelijkste manier om vanuit het buitenland te betalen is met een creditcard (zoals Mastercard of Visa) of PayPal, omdat je voor iDEAL een Nederlandse bankrekening nodig hebt.Hier vind je de belangrijkste details over betalen en kijken vanuit Duitsland:Beschikbare betaalmethoden: iDEAL, creditcard (Mastercard, Visa) en PayPal.Buitenlands rekeningnummer: Heb je geen Nederlands rekeningnummer? Dan kun je het beste kiezen voor een creditcard of PayPal. Het is in uitzonderlijke gevallen mogelijk om met de Videoland Klantenservice te overleggen over een buitenlandse bankrekening.Abonnement afsluiten: Een abonnement moet in de basis vanuit Nederland worden afgesloten, maar kan daarna wel in Duitsland worden gebruikt.Kijken binnen de EU: Dankzij Europese regels kun je Videoland in alle EER-lidstaten (waaronder Duitsland) gewoon gebruiken zonder aanvullende trucs.Wil je weten of jouw specifieke creditcard of betaalmethode wordt geaccepteerd, of loop je tegen problemen aan met je huidige betaalmethode?
Ik heb zelf nog nooit Videoland gebruiktquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
Deze film kan ik uit mijn hoofd meepraten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |