abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:15:50 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214480
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:15 schreef mario390 het volgende:
Beantwortet mijn vraag bitte
Ik heb er geen antwoord op. Sorry
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_221214488
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:09 schreef mario390 het volgende:

[..]
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles is
https://www.tvgids.nl/streaming/videoland
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:18:33 #278
388664 crew  Dotteke
pi_221214499
quote:

[..]
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles is
Je hebt altijd al problemen gehad met het aanmelden bij video land. Heb jij toen niet via iemand zijn account gekeken?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:19:27 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_221214506
Words don’t come easy
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:19:52 #280
388664 crew  Dotteke
pi_221214508
quote:

[..]
U kunt zich niet bij Videoland aanmelden in Oostenrijk omdat het platform de toegang blokkeert op basis van uw IP-adres. Videoland is alleen beschikbaar voor abonnees in Nederland. Binnen de hele Europese Unie (dus ook in Oostenrijk) kunt u weliswaar bestaande content kijken, maar een nieuw account aanmaken is alleen in Nederland toegestaan.Hier is een beknopt overzicht van de situatie en hoe u dit oplost:Geoblocking: Videoland heeft alleen de uitzendrechten voor Nederland en de toegang wordt buiten deze regio geblokkeerd.Nieuw abonnement: U kunt geen nieuw abonnement starten wanneer u zich in Oostenrijk bevindt.Bestaand abonnement: Heeft u al een abonnement in Nederland? Dan kunt u binnen de EU uw series en films streamen.Hoe kunt u toch Videoland kijken?Als u een Nederlands Videoland-account heeft, kunt u dit oplossen door gebruik te maken van een Virtual Private Network (VPN). Hiermee laat u uw internetverkeer lijken alsof het uit Nederland komt.Sluit een VPN af: Kies een betrouwbare VPN-dienst, zoals NordVPN of GOOSE VPN.Installeer de VPN: Download de app van de VPN-provider op uw apparaat (computer, tablet of telefoon).Verbind met een Nederlandse server: Open de VPN-app, log in en selecteer een server in Nederland.Start Videoland: Open de Videoland website of app; u heeft nu direct toegang tot uw favoriete programma's.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:20:10 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214513
Leer Nederlands met lessen die echt werken - Duolingo https://share.google/mqTHavq0ZYHRCXp9o

@mario390
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:21:09 #282
388664 crew  Dotteke
pi_221214519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:20 schreef DJMO het volgende:
Leer Nederlands met lessen die echt werken - Duolingo https://share.google/mqTHavq0ZYHRCXp9o

@:mario390
Jij gaat lekker vandaag, zo maar over mij heen gekropen :o
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:22:11 #283
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_221214528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt altijd al problemen gehad met het aanmelden bij video land. Heb jij toen niet via iemand zijn account gekeken?
Weet niet meer, en npostart+ werkt vor me?
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:22:40 #284
388664 crew  Dotteke
pi_221214529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:22 schreef mario390 het volgende:

[..]
Weet ik niet Mario moet je uitproberen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:23:23 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214532
quote:

[..]
Ja dat werkt ik heb het nagekeken voor je.

Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:23:47 #286
388664 crew  Dotteke
pi_221214535
quote:

[..]
Nee, de gratis versie van NPO Start werkt standaard niet in Oostenrijk vanwege uitzendrechten. NPO Start is geografisch geblokkeerd en vereist een Nederlands IP-adres.

Wel kun je op twee manieren in Oostenrijk naar de NPO kijken:Met een VPN: Door een VPN te gebruiken en verbinding te maken met een Nederlandse server, denkt de website van NPO dat je in Nederland bent. Hierdoor kun je de reguliere streams probleemloos openen.Met een NPO Plus-abonnement (binnen de EU): Als je een betaald abonnement op NPO Plus hebt, kun je programma's terugkijken in de gehele Europese Economische Ruimte (EER), waar Oostenrijk onder valt. Houd er rekening mee dat live-tv met deze optie niet altijd beschikbaar is in het buitenland.
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:24:32 #287
388664 crew  Dotteke
pi_221214537
Je zal het zelf allemaal uit moeten proberen Mario, wij zien niet wat daar wel of niet kan
En je kan het aan Google vragen, doe ik ook
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:24:51 #288
446112 mario390
pi_221214540
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
U kunt zich niet bij Videoland aanmelden in Oostenrijk omdat het platform de toegang blokkeert op basis van uw IP-adres. Videoland is alleen beschikbaar voor abonnees in Nederland. Binnen de hele Europese Unie (dus ook in Oostenrijk) kunt u weliswaar bestaande content kijken, maar een nieuw account aanmaken is alleen in Nederland toegestaan.Hier is een beknopt overzicht van de situatie en hoe u dit oplost:Geoblocking: Videoland heeft alleen de uitzendrechten voor Nederland en de toegang wordt buiten deze regio geblokkeerd.Nieuw abonnement: U kunt geen nieuw abonnement starten wanneer u zich in Oostenrijk bevindt.Bestaand abonnement: Heeft u al een abonnement in Nederland? Dan kunt u binnen de EU uw series en films streamen.Hoe kunt u toch Videoland kijken?Als u een Nederlands Videoland-account heeft, kunt u dit oplossen door gebruik te maken van een Virtual Private Network (VPN). Hiermee laat u uw internetverkeer lijken alsof het uit Nederland komt.Sluit een VPN af: Kies een betrouwbare VPN-dienst, zoals NordVPN of GOOSE VPN.Installeer de VPN: Download de app van de VPN-provider op uw apparaat (computer, tablet of telefoon).Verbind met een Nederlandse server: Open de VPN-app, log in en selecteer een server in Nederland.Start Videoland: Open de Videoland website of app; u heeft nu direct toegang tot uw favoriete programma's.
Je bedoelt het kann met oder account de ik van jemand hier hadde werken?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:26:46 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij gaat lekker vandaag, zo maar over mij heen gekropen :o
Heb er weinig voor hoeven doen. Zit tussendoor gewoon te gamen _O-

Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:28:32 #290
388664 crew  Dotteke
pi_221214554
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:24 schreef mario390 het volgende:
Google vertaling

Sie können sich in Österreich nicht bei Videoland anmelden, da die Plattform den Zugriff anhand Ihrer IP-Adresse blockiert. Videoland ist nur für Abonnenten in den Niederlanden verfügbar. Zwar können Sie bestehende Inhalte in der gesamten Europäischen Union (einschließlich Österreich) ansehen, die Erstellung eines neuen Kontos ist jedoch nur in den Niederlanden möglich. Hier ein kurzer Überblick über die Situation und mögliche Lösungen: Geoblocking: Videoland besitzt die Senderechte ausschließlich für die Niederlande. Der Zugriff ist außerhalb dieser Region gesperrt. Neues Abonnement: Sie können kein neues Abonnement abschließen, solange Sie sich in Österreich befinden. Bestehendes Abonnement: Besitzen Sie bereits ein Abonnement in den Niederlanden? Dann können Sie Ihre Serien und Filme innerhalb der EU streamen. Wie können Sie Videoland trotzdem nutzen? Wenn Sie ein niederländisches Videoland-Konto haben, können Sie das Problem mithilfe eines Virtual Private Network (VPN) lösen. Dadurch erscheint Ihr Internetverkehr so, als käme er aus den Niederlanden. VPN abonnieren: Wählen Sie einen zuverlässigen VPN-Dienst wie NordVPN oder GOOSE VPN. VPN installieren: Laden Sie die App des VPN-Anbieters auf Ihr Gerät (Computer, Tablet oder Smartphone) herunter. Verbindung zu einem niederländischen Server herstellen: Öffnen Sie die VPN-App, melden Sie sich an und wählen Sie einen Server in den Niederlanden aus. Videoland starten: Öffnen Sie die Videoland-Website oder -App; Sie haben nun direkten Zugriff auf Ihre Lieblingssendungen.
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:29:18 #291
388664 crew  Dotteke
pi_221214557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Heb er weinig voor hoeven doen. Zit tussendoor gewoon te gamen _O-
Leuk toch zou leuk zijn als iemand anders een keer wint.
Er is niet veel animo meer om te winnen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:29:55 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Leuk toch zou leuk zijn als iemand anders een keer wint.
Er is niet veel animo meer om te winnen
Ik denk dat die eer mij niet zal worden gegund, maar we zullen zien.

Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:30:58 #293
388664 crew  Dotteke
pi_221214565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:29 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik denk dat die eer mij niet zal worden gegund, maar we zullen zien.
Je zal er zelf voor moeten werken :D
Mooie natuur.
https://www.telegraaf.nl/(...)ensee/158155645.html
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:32:18 #294
45833 crew  Fogel
pi_221214575
bolk iedereen, altijd
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 2 juli 2026 @ 12:32:56 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221214579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je zal er zelf voor moeten werken :D
Mooie natuur.
https://www.telegraaf.nl/(...)ensee/158155645.html
Mooi natuurgeweld bedoel je :P

donderdag 2 juli 2026 @ 12:33:02 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_221214580
Bolkerrofl
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:33:15 #297
446112 mario390
pi_221214582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Google vertaling

Sie können sich in Österreich nicht bei Videoland anmelden, da die Plattform den Zugriff anhand Ihrer IP-Adresse blockiert. Videoland ist nur für Abonnenten in den Niederlanden verfügbar. Zwar können Sie bestehende Inhalte in der gesamten Europäischen Union (einschließlich Österreich) ansehen, die Erstellung eines neuen Kontos ist jedoch nur in den Niederlanden möglich. Hier ein kurzer Überblick über die Situation und mögliche Lösungen: Geoblocking: Videoland besitzt die Senderechte ausschließlich für die Niederlande. Der Zugriff ist außerhalb dieser Region gesperrt. Neues Abonnement: Sie können kein neues Abonnement abschließen, solange Sie sich in Österreich befinden. Bestehendes Abonnement: Besitzen Sie bereits ein Abonnement in den Niederlanden? Dann können Sie Ihre Serien und Filme innerhalb der EU streamen. Wie können Sie Videoland trotzdem nutzen? Wenn Sie ein niederländisches Videoland-Konto haben, können Sie das Problem mithilfe eines Virtual Private Network (VPN) lösen. Dadurch erscheint Ihr Internetverkehr so, als käme er aus den Niederlanden. VPN abonnieren: Wählen Sie einen zuverlässigen VPN-Dienst wie NordVPN oder GOOSE VPN. VPN installieren: Laden Sie die App des VPN-Anbieters auf Ihr Gerät (Computer, Tablet oder Smartphone) herunter. Verbindung zu einem niederländischen Server herstellen: Öffnen Sie die VPN-App, melden Sie sich an und wählen Sie einen Server in den Niederlanden aus. Videoland starten: Öffnen Sie die Videoland-Website oder -App; Sie haben nun direkten Zugriff auf Ihre Lieblingssendungen.
Ja dat snapte ik alles maar ik kann daar ook geen beelden zien of infos vor de filmen
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:35:10 #298
388664 crew  Dotteke
pi_221214594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:33 schreef mario390 het volgende:

[..]
Ja dat snapte ik alles maar ik kann daar ook geen beelden zien of infos vor de filmen
Oke, dan weet ik het verder ook niet.
Ook niet via VPN?
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:36:09 #299
446112 mario390
pi_221214598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oke, dan weet ik het verder ook niet.
Ook niet via VPN?
Nee het komt altijd de seite met de abo-optionen
  Moderator donderdag 2 juli 2026 @ 12:38:34 #300
388664 crew  Dotteke
pi_221214610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:36 schreef mario390 het volgende:

[..]
Nee het komt altijd de seite met de abo-optionen
Dan moet je aan iemand in Nederland vragen of hij een abo wil nemen en jij hem geld geeft en dan de inlogcodes
Wie heeft je toen de gegevens gegeven, misschien wil die dat nog wel een keer doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')