quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stroopwafel is ook wel weer eens lekker
Ik twijfelde ook maar ja, once on the www is forever on the wwwquote:
Vast wel. Ik kijk ze nietquote:
Disney plus is volgens mij in elk land te bestellen, elk land heeft z'n eigen aanbod dacht ik.quote:
Is npo plus selfde contest als disney plus?quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Disney plus is volgens mij in elk land te bestellen, elk land heeft z'n eigen aanbod dacht ik.
Als je echt Nederlands aanbod wil zien kun je een betaald abonnement nemen op npo plus : https://npo.nl/start/plus
3,49 per maand. Of 33n gratis abo met vpn server.
Foutje. Ik bedoel een.quote:
Mijn zoon verkocht ze voor scouting om geld op te halen voor kampweek. En @Rob is gek op dat soort dingen, dus we waren zo'n beetje de grootste afnemersquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LekkerBalen dat ik t niet in huis heb
Haha ik snap Rob wel. Ik vind zelf stroopwafelkruimels heel erg lekker. Als we op een markt komen en ze verkopen dat dan koop ik standaard dat om vervolgens veel te snel thuis op te etenquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn zoon verkocht ze voor scouting om geld op te halen voor kampweek. En @:Rob is gek op dat soort dingen, dus we waren zo'n beetje de grootste afnemers
Warum kann man videoland niet preview zien van anbod? Daar gaat helemsl niet kijken wat daar alles isquote:
Door mario beïnvloed, die loopt ook vaak zonder broek rond tot afgrijzen van muttiquote:Op donderdag 2 juli 2026 11:54 schreef DJMO het volgende:
Ik ben trouwens ook bijster slim
Ik zit te wachten tot de droger klaar is, want geen droge trainingsbroeken meer.
Maar ik heb wel al gedouched, 3n me half aangekleed. Toen ik m'n sokken aantrok, deed ik volautomatisch ook m'n schoen aan
Nee pure macht der gewoonte om sok en schoen direct na elkaar aan te trekken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Door mario beïnvloed, die loopt ook vaak zonder broek rond tot afgrijzen van mutti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |