quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Zullike mensen moeten echt dood, hoe haal je het in je botte kop!!
Als je een gezin hebt koop je een gesneden brood, boter, beleg en ga je zelf smeren ipv uit zo'n ranzige bak te graaien waar je ook nog eens veel te veel voor betaald.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is dat niet te betalen. Hetzelfde met de slager.
Ja, maar ik reageer nu even op dat je beter naar de bakker kan gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:15 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt koop je een gesneden brood, boter, beleg en ga je zelf smeren ipv uit zo'n ranzige bak te graaien waar je ook nog eens veel te veel voor betaald.
Dat is altijd beter maar niet voor iedereen een optie. Vandaar mijn mening betreft het kopen van een brood in de supermarkt en zelf smeren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik reageer nu even op dat je beter naar de bakker kan gaan.
Wat heb je tegen hem gezegd?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Gááádverdamme, wat ik nú zag bij AH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag de broodjes hevig op en neer gaan in zo'n plastic bak waar je met zo'n tang in moet.
Zie ik een ouwe opa met zijn gore hand door die broodjes graaien en alles aanraken tot hij het perfecte broodje heeft.
Zullike mensen moeten echt dood, hoe haal je het in je botte kop!!
Is ook meteen een reden om nóóit meer broodjes mee te nemen uit zo'n bak, walgelijk !!
Ik wil niet weten hoeveel bejaarden dit nog meer doen gedurende de dag![]()
![]()
Klacht: Gore ouwe opa graait met pishanden in AH broodjesbak
oke Dwightquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
Al heeft er iemand in de broodjes geniest... ik pak het gewoon mee.Ik las laatst dat dat goed is voor je darmen ofzo. of immuunsysteem, 1 van de 2
Doe ik ook voor mijn brood. Maar niet voor broodjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:11 schreef Kottnauer het volgende:
Nog een extra reden om gewoon naar een bakker te gaan voor je brood.
Of zelf bakken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:18 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Dat is altijd beter maar niet voor iedereen een optie. Vandaar mijn mening betreft het kopen van een brood in de supermarkt en zelf smeren.
Hij stierf ter plekke aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat zei hij toen? "Talk to the hand"
Ik dacht al dat ze het aan zichzelf te danken hadden, want ik kom nou nooit in die situatie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
ja ze kopschoppen bejaarden niet voor niks he
Ligt aan je baan/salaris uiteraardquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en dat is bijzonder triest. De middenstand is kapotgemaakt door de hoge energieprijzen die weer het gevolg zijn van het zieke klimaatbeleid en de oorlogszucht van de EU met Nederland voorop.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet bijna wel zeker dat dat voor veel gezinnen niet te doen is financieel. En dan heb ik het echt over brood en vlees uitsluitend bij de bakker en slager halen.quote:
Hadden ze maar door moeten leren en presteren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet bijna wel zeker dat dat voor veel gezinnen niet te doen is financieel. En dan heb ik het echt over brood en vlees uitsluitend bij de bakker en slager halen.
Slaat nergens op en dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:29 schreef Moass het volgende:
[..]
Hadden ze maar door moeten leren en presteren.
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op en dat weet jij ook wel.
Ja klopt. Het was ook heel moeilijk om die keus te maken. Of kinderen, óf brood bij de bakker/vlees bij de slager. Uiteindelijk heeft het krijgen van kinderen nipt gewonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:38 schreef Moass het volgende:
[..]
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.
Dan moet je niet jankenquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het was ook heel moeilijk om die keus te maken. Of kinderen, óf brood bij de bakker/vlees bij de slager. Uiteindelijk heeft het krijgen van kinderen nipt gewonnen.
Je piemel in een kut prikken is een bewuste keuze. Kinderen die daaruit ontstaan niet altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:38 schreef Moass het volgende:
[..]
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |