Zakje om je hand doen en dan die tang pakken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:03 schreef Werkperd het volgende:
Nee die tang aanraken waar dagelijks 200+ onhygiënische mensen eraan zitten is wel smakelijk zeker of niet?
En als iedereen dat doen? Gooi je meer zakken weg dan er gebruikt wordt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zakje om je hand doen en dan die tang pakken?
Dat geldt dan niet alleen voor die tang, maar voor alles.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:03 schreef Werkperd het volgende:
Nee die tang aanraken waar dagelijks 200+ onhygiënische mensen eraan zitten is wel smakelijk zeker of niet?
Daar loop ik altijd voorbij. Vanwege de reden die jij hier omschrijft.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Gááádverdamme, wat ik nú zag bij AH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag de broodjes hevig op en neer gaan in zo'n plastic waar je met zo'n tang in moet.
Zie ik een ouwe opa met zijn gore hand door die broodjes graaien en alles aanraken tot hij het perfecte broodje heeft.
Zullike mensen moeten echt dood, hoe haal je het in je botte kop!!
Is ook meteen een reden om nóóit meer broodjes mee te nemen uit zo'n bak, walgelijk !!
Ik wil niet weten hoeveel bejaarden dit nog meer doen gedurende de dag![]()
![]()
Klacht: Gore ouwe opa graait met pishanden in AH broodjesbak
Dagboek van een winkelwagentje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:13 schreef maily het volgende:
Ik las net TOEVALLIG dit draadje op reddit over een broodtang![]()
https://www.reddit.com/r/(...)inedPosts=t3_1ia7py9
Voordat je thuis komt heb je al onbewust je mond, ogen en weet ik het waar aangeraakt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat geldt dan niet alleen voor die tang, maar voor alles.
Winkelwagentje, elk deksel op de broodjes, elke deur van de koeling, elke mm van het vinger aanraakscherm op de zelfscan. Het verschil is alleen dat je dan niet direct in contact met het eten komt. Want als ik thuis kom was ik altijd eerst mijn handen. Dus je stopt niks in je mond wat je met die gore handen aan hebt geraakt.
Als ik met een smerig klusje aan de auto bezig ben boeien smerige handen ook niet. Want ik ben niet aan het eten.
Maar als je gore klauwen aan de broodjes zit en dan niet alleen dat broodje dat je nodig hebt, maar werkelijk graaien om te zoeken en alles aanraken dan ben je gewoon een enorme trieste kutmongool.
Heul niet, wij doen altijd plastic handschoentjes aan (en die vervangen we regelmatig). AH wil dat eigenlijk niet, vanwege schijn hygiëne. Handschoentjes worden doorgaans te lang aangehouden waardoor het goorder is dan blote handen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:22 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
En hoe denk je dat dit brood in die bak terecht is gekomen? Ook met smerige handen. Niet zo aanstellen
Je zegt heul niet en geeft me dan gelijk met je voorbeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heul niet, wij doen altijd plastic handschoentjes aan (en die vervangen we regelmatig). AH wil dat eigenlijk niet, vanwege schijn hygiëne. Handschoentjes worden doorgaans te lang aangehouden waardoor het goorder is dan blote handen.
Daarbij zie ik het ook soms dan mensen met hun handen in de bak zitten, maar pakken dan het voorste broodje eruit zonder er in te graaien. Ik zeg er sowieso niks meer van. Het boeit ze niet en ik als het effe tegen zit krijg je nog een grote muil ook.
Hoe geef ik je gelijk? Ahja ik zie het. Ik bedoel dus eigenlijk dat handen regelmatig gewassen wordenquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:30 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Je zegt heul niet en geeft me dan gelijk met je voorbeeld.
Je zegt dat die handschoenen te lang aangehouden worden en nog goorder zijn.quote:
Ik weet. De regel is meerdere keren per dag je handen wassen, maar geen idee of iedereen zich daar aan houdt. Maargoed, dat is overal waar met eten wordt gewerkt. Als je er teveel over gaat nadenken eet je nergens anders meer behalve thuis.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:34 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Je zegt dat die handschoenen te lang aangehouden worden en nog goorder zijn.
Ja, en als het niet in de supermarkt is dan hebben mensen in de fabriek er wel aangezeten. Je kan er inderdaad beter niet over nadenken, maar voor je immuunsysteem is het juist goed.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet. De regel is meerdere keren per dag je handen wassen, maar geen idee of iedereen zich daar aan houdt. Maargoed, dat is overal waar met eten wordt gewerkt. Als je er teveel over gaat nadenken eet je nergens anders meer behalve thuis.
Als je een gezin hebt is dat niet te betalen. Hetzelfde met de slager.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:11 schreef Kottnauer het volgende:
Nog een extra reden om gewoon naar een bakker te gaan voor je brood.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je een gezin hebt koop je een gesneden brood, boter, beleg en ga je zelf smeren ipv uit zo'n ranzige bak te graaien waar je ook nog eens veel te veel voor betaald.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is dat niet te betalen. Hetzelfde met de slager.
Ja, maar ik reageer nu even op dat je beter naar de bakker kan gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:15 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt koop je een gesneden brood, boter, beleg en ga je zelf smeren ipv uit zo'n ranzige bak te graaien waar je ook nog eens veel te veel voor betaald.
Dat is altijd beter maar niet voor iedereen een optie. Vandaar mijn mening betreft het kopen van een brood in de supermarkt en zelf smeren.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, maar ik reageer nu even op dat je beter naar de bakker kan gaan.
Wat heb je tegen hem gezegd?quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zag de broodjes hevig op en neer gaan in zo'n plastic bak waar je met zo'n tang in moet.
Zie ik een ouwe opa met zijn gore hand door die broodjes graaien en alles aanraken tot hij het perfecte broodje heeft.
Is ook meteen een reden om nóóit meer broodjes mee te nemen uit zo'n bak, walgelijk !!
![]()
oke Dwightquote:Op woensdag 1 juli 2026 17:58 schreef Mikeytt het volgende:
Al heeft er iemand in de broodjes geniest... ik pak het gewoon mee.Ik las laatst dat dat goed is voor je darmen ofzo. of immuunsysteem, 1 van de 2
Doe ik ook voor mijn brood. Maar niet voor broodjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:11 schreef Kottnauer het volgende:
Nog een extra reden om gewoon naar een bakker te gaan voor je brood.
Of zelf bakken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:18 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Dat is altijd beter maar niet voor iedereen een optie. Vandaar mijn mening betreft het kopen van een brood in de supermarkt en zelf smeren.
Hij stierf ter plekke aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat zei hij toen? "Talk to the hand"
Ik dacht al dat ze het aan zichzelf te danken hadden, want ik kom nou nooit in die situatie.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
ja ze kopschoppen bejaarden niet voor niks he
Ligt aan je baan/salaris uiteraardquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en dat is bijzonder triest. De middenstand is kapotgemaakt door de hoge energieprijzen die weer het gevolg zijn van het zieke klimaatbeleid en de oorlogszucht van de EU met Nederland voorop.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet bijna wel zeker dat dat voor veel gezinnen niet te doen is financieel. En dan heb ik het echt over brood en vlees uitsluitend bij de bakker en slager halen.quote:
Hadden ze maar door moeten leren en presteren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet bijna wel zeker dat dat voor veel gezinnen niet te doen is financieel. En dan heb ik het echt over brood en vlees uitsluitend bij de bakker en slager halen.
Slaat nergens op en dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:29 schreef Moass het volgende:
[..]
Hadden ze maar door moeten leren en presteren.
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Slaat nergens op en dat weet jij ook wel.
Ja klopt. Het was ook heel moeilijk om die keus te maken. Of kinderen, óf brood bij de bakker/vlees bij de slager. Uiteindelijk heeft het krijgen van kinderen nipt gewonnen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:38 schreef Moass het volgende:
[..]
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.
Dan moet je niet jankenquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja klopt. Het was ook heel moeilijk om die keus te maken. Of kinderen, óf brood bij de bakker/vlees bij de slager. Uiteindelijk heeft het krijgen van kinderen nipt gewonnen.
Je piemel in een kut prikken is een bewuste keuze. Kinderen die daaruit ontstaan niet altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2026 08:38 schreef Moass het volgende:
[..]
Kinderen zijn een keuze hè, dat weet jij ook wel.
Dit. Als er een mooi glanslaagje op de croissants zit weet je dat ik langs ben geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:08 schreef Cockwhale het volgende:
Ik slinger altijd mijn lul door die bakken en broodjes heen.
Je wilt niet weten, hoe vaak je onbewust je zelf met je handen betast.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat geldt dan niet alleen voor die tang, maar voor alles.
Winkelwagentje, elk deksel op de broodjes, elke deur van de koeling, elke mm van het vinger aanraakscherm op de zelfscan. Het verschil is alleen dat je dan niet direct in contact met het eten komt. Want als ik thuis kom was ik altijd eerst mijn handen. Dus je stopt niks in je mond wat je met die gore handen aan hebt geraakt.
Als ik met een smerig klusje aan de auto bezig ben boeien smerige handen ook niet. Want ik ben niet aan het eten.
Maar als je gore klauwen aan de broodjes zit en dan niet alleen dat broodje dat je nodig hebt, maar werkelijk graaien om te zoeken en alles aanraken dan ben je gewoon een enorme trieste kutmongool.
Ik snap oprecht niet waarom dit voor een hoop mensen nog zoiets als hogere wiskunde lijkt te zijn. 'Ja maar, ik pak alleen maar het broodje die ik wil hebben'. Doe gewoon een zak om je handen, wat is de moeite nou?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zakje om je hand doen en dan die tang pakken?
Gisteren nog met mijn vingers bij je zus naar binnen geweest, daarna ook ff aan het graaien aan haar perfecte bolletjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zag de broodjes hevig op en neer gaan in zo'n plastic bak waar je met zo'n tang in moet.
![]()
Je vergeet billetjes te vermeldenquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Gisteren nog met mijn vingers bij je zus naar binnen geweest, daarna ook ff aan het graaien aan haar perfecte bolletjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |