Feel your pain.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het 33n oude breuk is, van een val vorig jaar oktober. Recent zou het vele hoesten een oorzaak kunnen zijn
Ja heerlijk. Met drie verschillende pijnstillers en slaapmedicatiequote:
Even slikken en weer doorgaan. Marco Borsato.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Met drie verschillende pijnstillers en slaapmedicatie
Ik slik genoegquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan. Marco Borsato.
Goede kwaliteit, heb ik van Soul geleerd. ipv net op tijd binnen komen rennen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:19 schreef DJMO het volgende:
Duurt lang. Gelukkig ben ik altijd te vroeg.
Fijne dag met de boys,quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:27 schreef DJMO het volgende:
Nu onderweg naar het station en m'n jongens in Rotterdam
Als ze maar niet zo onstuimig zijn met omhelzen zal dat wel lukken _O+quote:
Behalve voor de politie hoor ik weleens.quote:
Gewoon ervoor zorgen dat je niet voor de politie hoef te rennen, heb je daar ook al geen last van.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Behalve voor de politie hoor ik weleens.
Dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat je niet voor de politie hoef te rennen, heb je daar ook al geen last van.
Ik heb ooit een keer voor een bus geprobeerd te rennen, terwijl ik gedronken had en een loodzware rugzak om had. Ik struikelde en flikker zo plat op m'n bek. Bril kapot, bloed spoot eruit, heb twee weken bont en blauw gezien. Ring is toen in het ziekenhuis nog van m'n vinger geknipt vanwege vermoeden gebroken vingers. Was gelukkig alleen gekneusd toen..quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
Timing is key. Ook nooit rennen om een trein te halen.
Ik lach echt niet. Dit was wel dubbel 3 pech..quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer voor een bus geprobeerd te rennen, terwijl ik gedronken had en een loodzware rugzak om had. Ik struikelde en flikker zo plat op m'n bek. Bril kapot, bloed spoot eruit, heb twee weken bont en blauw gezien. Ring is toen in het ziekenhuis nog van m'n vinger geknipt vanwege vermoeden gebroken vingers. Was gelukkig alleen gekneusd toen..
Ik ren nooit meer voor het ov
Is al twaalf jaar geleden ofzo, maar ik heb er wel van geleerd. Denk dat dat ook de grondslag is geweest van mijn gewoonte om altijd overal veel te vroeg te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lach echt niet. Dit was wel dubbel 3 pech..
Dat geef ik dus net ook aan. Het geeft je rust en je hoeft niet te rennen.Dat is heel prettig.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is al twaalf jaar geleden ofzo, maar ik heb er wel van geleerd. Denk dat dat ook de grondslag is geweest van mijn gewoonte om altijd overal veel te vroeg te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |