Je kan er bijna gaan wonenquote:
Zie mijn Facebook post van gisteren #DoorlopendAbonnementquote:
Laten we hopen dat het een keer de goede kant op gaat en je je wat beter gaat voelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie mijn Facebook post van gisteren #DoorlopendAbonnement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het een keer de goede kant op gaat en je je wat beter gaat voelen.Grote meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hey Dot. Ja van 9u tot 7uquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stevenlekker geslapen? Al wat koeler boven
Moest ook van Henk. Bel zelf nooit zo snelquote:
Ik normaal ook niet, maar na dat voorval in Luxemburg heb ik nu maar eens m'n zin doorgedramd.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest ook van Henk. Bel zelf nooit zo snel
O dat is lekker zeg, een beste ruk. En het is al wat koeler dus de huizen koelen ook langzaam af, klaar voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dot. Ja van 9u tot 7uDe nacht ervoor maar 1 uurtje geslapen, dus had wat in te halen. maar wel blij dat dit gelukt is. Hoe is t daar?
Ware het niet dat er slechts een thorax foto wordt gemaakt. Een lach staat er dus niet op.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
Wel een beetje lachen voor de foto @:DJMO
Groot gelijk, maar iets met of aan je hart voelen is eng en heel vermoeiend, zeker zo hoge hartslagquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar na dat voorval in Luxemburg heb ik nu maar eens m'n zin doorgedramd.
Moet weer lachen om het asfalt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ware het niet dat er slechts een thorax foto wordt gemaakt. Een lach staat er dus niet op.
Als dat tegen mij was: voor ik op vakantie ging had ik al bij de huisarts gevraagd om een longonderzoek, maar dat werd afgewimpeld met een inhalator 3n de mededeling dat s dat niet zou helpen er misschien een keer een foto gemaakt moest worden.quote:
Heb je enig idee waar die breuk/ breuken vandaan komen ?quote:Op woensdag 1 juli 2026 09:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als dat tegen mij was: voor ik op vakantie ging had ik al bij de huisarts gevraagd om een longonderzoek, maar dat werd afgewimpeld met een inhalator 3n de mededeling dat s dat niet zou helpen er misschien een keer een foto gemaakt moest worden.
Door het gedoe in Luxemburg, waar dus ook een foto is gemaakt, en waaruit bleek dat ik gebroken ribben schijn te hebben gisteren vijf keer met de assistente van de huisarts aan de telefoon gehangen om een nieuwe röntgenfoto af te dwingen om te kijken of het om een recente breuk gaat, of om een oudere niet goed geheelde breuk.
Als het 33n oude breuk is, van een val vorig jaar oktober. Recent zou het vele hoesten een oorzaak kunnen zijnquote:Op woensdag 1 juli 2026 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar die breuk/ breuken vandaan komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |